//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Fijn dat er ondanks een smak geld het ook nog nodig is om er achteraan te zitten voordat je dat ding eindelijk hebt. Ik ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 27-07-08, 19:35
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Fijn dat er ondanks een smak geld het ook nog nodig is om er achteraan te zitten voordat je dat ding eindelijk hebt. Ik ga morgenochtend bellen, en dezelfde dag nog naar amsterdam.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 27-07-08, 19:37
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Het probleem is gewoon dat er ergens iemand zit te liegen: Ik ben zaterdag om half 3 op het kantoor geweest bij IPH en toen waren er alleen iPods aanwezig MET lock erop. Rob vertelde mij dat de telefoons nog niet gehackt zijn, en dus allemaal een simlock hebben. En dat iedereen moet wachten op toestellen die vanaf 3 augustus pas binnenkomen.
Dat klopt toch niet?
  #283  
Oud 27-07-08, 19:37
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Ja nu geloven we je.. een willekeurige foto van n iphone.. lekker hoor..

Quote "Ja ach ik kan natuurlijk een foto maken van mijn Iphone met duidelijk KPN (ipv T-mobile) in beeld, maar dan ga je vast weer zeuren dat de foto nep is enzo. " unquote

Ben blij dat je me nu wel gelooft.
  #284  
Oud 27-07-08, 19:39
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Quote "Ja ach ik kan natuurlijk een foto maken van mijn Iphone met duidelijk KPN (ipv T-mobile) in beeld, maar dan ga je vast weer zeuren dat de foto nep is enzo. " unquote

Ben blij dat je me nu wel gelooft.
Ja kerel, het was ook echt duidelijk dat ie van jou is? Schrijf je naam op een blaadje, leg die ernaast, en nog een foto maken terwijl je op internet zit
  #285  
Oud 27-07-08, 19:42
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Hmm, ik volg de discussie al een tijdje. Woon vlakbij IPH (als in 600 m hemelsbreed), dus zal nou toch nog eens vragen of ik hem niet gewoon ff mag oppikken... Wie weet heb ik morgenavond beter nieuws!

Overigens ben ik wel van mening dat bestellingen nog steeds zouden moeten worden geleverd obv besteldatum. Ik heb 13/7 besteld, dus mensen die eerder waren zouden hem ook eerder moeten krijgen. Ben wel benieuwd wanneer de ontvangers hier besteld hebben??
  #286  
Oud 27-07-08, 19:43
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

20 juni... nog niks gehad.
  #287  
Oud 27-07-08, 19:46
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik heb hem de 16e besteld, en heb het toestel zaterdag opgehaald. Waarschijnlijk omdat ik ze erg vaak belde en mailde.
  #288  
Oud 27-07-08, 19:46
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steelx01 Bekijk bericht
Ja kerel, het was ook echt duidelijk dat ie van jou is? Schrijf je naam op een blaadje, leg die ernaast, en nog een foto maken terwijl je op internet zit

Toch niet van mij he. Ik zie er niet uit om op een foto in een forum te staan. Maar alle gekheid op een stokje. Als jij nou eens de site uitkiest waar ik dan een screenprint van maak terwijl ik de foto (Iphone met mijn naam er naast) open heb.
  #289  
Oud 27-07-08, 19:47
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door here2stay Bekijk bericht
Hmm, ik volg de discussie al een tijdje. Woon vlakbij IPH (als in 600 m hemelsbreed), dus zal nou toch nog eens vragen of ik hem niet gewoon ff mag oppikken... Wie weet heb ik morgenavond beter nieuws!

Overigens ben ik wel van mening dat bestellingen nog steeds zouden moeten worden geleverd obv besteldatum. Ik heb 13/7 besteld, dus mensen die eerder waren zouden hem ook eerder moeten krijgen. Ben wel benieuwd wanneer de ontvangers hier besteld hebben??
Als ik zo dichtbij zou wonen, was ik elke dag langs gelopen. Helaas woon ik iets verder. 15 juli besteld.

Maargoed die datum zal me een worst zijn. Ruim een week geleden is beloofd dat hij verstuurd zou worden. Niks gehad. Inmiddels 2 mailtjes verder en geen antwoord. Dan ga ik gewoon langs.

Ik heb zelf ook een bedrijf en die moet ik echt niet flikken bij mijn klanten. Dan kan ik meteen de zaak sluiten...
  #290  
Oud 27-07-08, 19:47
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 20:11.
  #291  
Oud 27-07-08, 19:52
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Mij is het ook 2x beloofd, dat alles verzend werd. Dan hadden ze beter eerlijk kunnen blijven. Maar steeds is er een ander verhaal. Nu heb ik het toestel van IPH, maar zit er een lock op. Dat verhaal klopt dus ook niet. En nu dat die dude Pascal ineens 2 toestellen ontvangt. (*als dat klopt) Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik bestel veel dingen via internet, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, net als het om een hoop geld gaat.
  #292  
Oud 27-07-08, 19:52
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Als ik zo dichtbij zou wonen, was ik elke dag langs gelopen. Helaas woon ik iets verder. 15 juli besteld.

Maargoed die datum zal me een worst zijn. Ruim een week geleden is beloofd dat hij verstuurd zou worden. Niks gehad. Inmiddels 2 mailtjes verder en geen antwoord. Dan ga ik gewoon langs.

Ik heb zelf ook een bedrijf en die moet ik echt niet flikken bij mijn klanten. Dan kan ik meteen de zaak sluiten...

Ik heb m 26/6 besteld dus ik heb precies een maand gewacht.
  #293  
Oud 27-07-08, 19:57
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Ik heb m 26/6 besteld dus ik heb precies een maand gewacht.
Maand teveel... Sorry hoor, ben nu even heel zakelijk naar IPH toe. Ik heb betaald, zij leveren nu. Geen geintjes met smoesjes meer.
  #294  
Oud 27-07-08, 20:07
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Deze forum pagina mischien ?

Zie hier :
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2e foto simlockvrije Iphone.jpg‎ (56,2 KB, 132x gelezen)
  #295  
Oud 27-07-08, 20:09
Ethan Ethan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

Hey, ik heb op 11-7-2008 een iphone wit 16gb besteld bij IHP, helaas na enkele mails geen reactie, geen iphone. Heb aangegeven dat ze de mijne gelocked mogen opsturen, maar ook dat gaat ze blijkbaar niet lukken.
Mocht er geen oplossing gevonden worden ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen heelaas. Misschien dat iemand van IPH dit leest, en kan reageren?
Mvg Florian
  #296  
Oud 27-07-08, 20:20
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 20:11.
  #297  
Oud 27-07-08, 20:24
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Dat is dezelfde foto ??
Nee hoor dit is op de dressoir die andere was op het kussen van de tuinstoel. Als ik de zelfde foto gebruik dan kan het toch niet. Jij kan die foto toch ook gebruiken. Jij hebt verteld wat ik moest doen om jou te overtuigen, en dacht dat dit een foto met de Iphone /naam op papier en dan dit forum als achtergrond was.

Dus vandaar een andere foto (ook scherper )
  #298  
Oud 27-07-08, 20:25
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 20:11.
  #299  
Oud 27-07-08, 20:41
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Of upload een filmpje op youtube met het gesprek wat onze vriend Rob en jij hadden.. Mischien nog een leuk dansje erbij..
Helaas is dat nu te laat want ik had wel zin in een dansje op het moment dat Rob voor me stond.

Maar goed hier nu de juiste foto (geen flits gebruikt, want dat doet het niet met het scherm van de Iphone) Pascal Romijn + dit forum op de Iphone.

Nooit geweten dat ik zo goed was met foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3e foto simlockvrije Iphone.jpg‎ (19,4 KB, 141x gelezen)
  #300  
Oud 27-07-08, 22:09
profie profie is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 39
Standaard

haha, kan net zo goed een iphone 1e generatie zijn. Zo'n foto kan ik dan ook wel maken
__________________
Groeten Profie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.