iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Fijn dat er ondanks een smak geld het ook nog nodig is om er achteraan te zitten voordat je dat ding eindelijk hebt. Ik ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fijn dat er ondanks een smak geld het ook nog nodig is om er achteraan te zitten voordat je dat ding eindelijk hebt. Ik ga morgenochtend bellen, en dezelfde dag nog naar amsterdam.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het probleem is gewoon dat er ergens iemand zit te liegen: Ik ben zaterdag om half 3 op het kantoor geweest bij IPH en toen waren er alleen iPods aanwezig MET lock erop. Rob vertelde mij dat de telefoons nog niet gehackt zijn, en dus allemaal een simlock hebben. En dat iedereen moet wachten op toestellen die vanaf 3 augustus pas binnenkomen.
Dat klopt toch niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Quote "Ja ach ik kan natuurlijk een foto maken van mijn Iphone met duidelijk KPN (ipv T-mobile) in beeld, maar dan ga je vast weer zeuren dat de foto nep is enzo. " unquote Ben blij dat je me nu wel gelooft. |
|
|||
|
|||
Ja kerel, het was ook echt duidelijk dat ie van jou is? Schrijf je naam op een blaadje, leg die ernaast, en nog een foto maken terwijl je op internet zit
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik volg de discussie al een tijdje. Woon vlakbij IPH (als in 600 m hemelsbreed), dus zal nou toch nog eens vragen of ik hem niet gewoon ff mag oppikken... Wie weet heb ik morgenavond beter nieuws!
Overigens ben ik wel van mening dat bestellingen nog steeds zouden moeten worden geleverd obv besteldatum. Ik heb 13/7 besteld, dus mensen die eerder waren zouden hem ook eerder moeten krijgen. Ben wel benieuwd wanneer de ontvangers hier besteld hebben?? |
|
|||
|
|||
20 juni... nog niks gehad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem de 16e besteld, en heb het toestel zaterdag opgehaald. Waarschijnlijk omdat ik ze erg vaak belde en mailde.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch niet van mij he. Ik zie er niet uit om op een foto in een forum te staan. Maar alle gekheid op een stokje. Als jij nou eens de site uitkiest waar ik dan een screenprint van maak terwijl ik de foto (Iphone met mijn naam er naast) open heb. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maargoed die datum zal me een worst zijn. Ruim een week geleden is beloofd dat hij verstuurd zou worden. Niks gehad. Inmiddels 2 mailtjes verder en geen antwoord. Dan ga ik gewoon langs. Ik heb zelf ook een bedrijf en die moet ik echt niet flikken bij mijn klanten. Dan kan ik meteen de zaak sluiten... |
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:11. |
|
|||
|
|||
Mij is het ook 2x beloofd, dat alles verzend werd. Dan hadden ze beter eerlijk kunnen blijven. Maar steeds is er een ander verhaal. Nu heb ik het toestel van IPH, maar zit er een lock op. Dat verhaal klopt dus ook niet. En nu dat die dude Pascal ineens 2 toestellen ontvangt. (*als dat klopt) Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik bestel veel dingen via internet, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, net als het om een hoop geld gaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb m 26/6 besteld dus ik heb precies een maand gewacht. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey, ik heb op 11-7-2008 een iphone wit 16gb besteld bij IHP, helaas na enkele mails geen reactie, geen iphone. Heb aangegeven dat ze de mijne gelocked mogen opsturen, maar ook dat gaat ze blijkbaar niet lukken.
Mocht er geen oplossing gevonden worden ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen heelaas. Misschien dat iemand van IPH dit leest, en kan reageren? Mvg Florian |
|
|||
|
|||
.............
|
|||
|
|||
Nee hoor dit is op de dressoir die andere was op het kussen van de tuinstoel. Als ik de zelfde foto gebruik dan kan het toch niet. Jij kan die foto toch ook gebruiken. Jij hebt verteld wat ik moest doen om jou te overtuigen, en dacht dat dit een foto met de Iphone /naam op papier en dan dit forum als achtergrond was.
Dus vandaar een andere foto (ook scherper ) |
|
|||
|
|||
.............
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed hier nu de juiste foto (geen flits gebruikt, want dat doet het niet met het scherm van de Iphone) Pascal Romijn + dit forum op de Iphone. Nooit geweten dat ik zo goed was met foto's. |
|
|||
|
|||
haha, kan net zo goed een iphone 1e generatie zijn. Zo'n foto kan ik dan ook wel maken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|