//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Ja maar dan zit je dus met een telefoon zonder simlock.. Maar goed dan heb je wel een iPhone 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 27-07-08, 13:10
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Ja maar dan zit je dus met een telefoon zonder simlock.. Maar goed dan heb je wel een iPhone 3G om mee te patsen bij 112.
Zonder simlock maakt me nu niks uit. Ik heb ruim een week geleden gevraagd hem alsnog op te sturen. Floor geeft vervolgens als antwoord: "Doen we, maandag gaat ie mee" Mee met wie? Niet met de postbode, want ik heb hem inmiddels bijna een week later nog steeds niet.

Rob (of één van de andere medewerkers) als je dit leest: geef nou eens gewoon uitleg (desnoods persoonlijk via mail of telefoon) waarom het zo lang moet duren? Niks laten horen resulteert alleen maar in scheldende klanten en dat wil je volgens mij ook niet. Of wel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 27-07-08, 13:16
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Wat ik niet begrijp is waarom er niets door de moderators gedaan wordt aan deze situatie.
__________________
Are you ready for this!
  #263  
Oud 27-07-08, 13:24
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 20:30.
  #264  
Oud 27-07-08, 13:25
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Wat ik niet begrijp is waarom er niets door de moderators gedaan wordt aan deze situatie.
Wat kunnen zij voor actie ondernemen?
  #265  
Oud 27-07-08, 13:37
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Nou jah... ze kunnen wel ''actie ondernemen'' over vervelende forummers, dus moet dat andersom ook geen probleem zijn.

Citaat:
Michael
Super Moderator
iPhone US 8GB [FW: 2.0]
MacOS X

Geregistreerd: 16 september 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 3.264

Modbreak:

Ik heb contact met de iphonehelpdesk. En heb een vriendelijk verzoek gekregen of forumleden niet meer willen mailen met vervelende opmerkingen. Ik had forumleden dan ook anders ingeschat. Laten we met zijn allen even rustig afwachten wat er op 11 juli gebeurt bij de iphonehelpdesk. Ik zal daar dan later weer over schrijven
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... Oma zokje voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone[/url]
  #266  
Oud 27-07-08, 14:33
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Het is natuurlijk kolder om te denken dat Moderators, Admin en soortgelijk hier iets aan kunnen doen. Sterker, ze moeten zich hier volkomen buiten houden want het is een zaak tussen kopers en verkoper.

Als er niet geleverd gaat worden dan is de Politie de enige die er iets aan kan en mag doen.

Of verwacht iemand dat de forumleiding de "Jongens van Sportclub Wodan" of "Incassoburo Leibnitz voor al uw vorderingen" gaan charteren???
  #267  
Oud 27-07-08, 14:37
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

dat is het ook, maar laat ze er dan helemaal buiten blijven, dat bedoel ik Was meer cynisch bedoeld.
  #268  
Oud 27-07-08, 14:40
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Wat kunnen zij voor actie ondernemen?
Thread sluiten bijvoorbeeld.
  #269  
Oud 27-07-08, 14:46
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Thread sluiten bijvoorbeeld.
Waarom? Het gaat hier om ervaringen met IPH en die zijn op dit moment qua levering niet echt super goed...
  #270  
Oud 27-07-08, 16:41
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Dit topic is gewoon handig elkaar op de hoogte te houden, wat de een al heeft ontvangen e.d.
Zoals dat verhaal van Pascal die een unlocked phone heeft ontvangen; mag hij ons vertellen waar die iPhone vandaan komt. De hack is er gewoon nog niet!
Ik denk ook dat mods hier weinig mee kunnen, als het uiteindelijk nog meer uit de hand loopt, geen geld terug wordt gegeven of er wordt volgende week nog niks geleverd dan kan je hier gezamenlijk acties tegen ondernemen.
  #271  
Oud 27-07-08, 17:17
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Ik begin het ook een beetje zat te worden. Mijn iphone zou vorige week maandag verstuurd worden, en is ondertussen nog steeds niet binnen. Ik heb ze geemaild maar heb daar geen reacties op gekregen.

Morgen maar is proberen om ze aan de telefoon te krijgen.
  #272  
Oud 27-07-08, 17:50
djseven's schermafbeelding
djseven djseven is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Ik heb ook aangegeven dat ik het gevoel kreeg dat ik aan het lijntje gehouden werd, maar als ik ze dan toch (helaas later) krijg dan mag er toch wel een bedankje af ?

het "bedrijfje" krijgt van mij totaal geen schoonheidsprijs, maar voor de moeite wel een bedankje.
waarom zou je hem bedanken?!?! in het begin beloofde hij heel nederland dat hij een week eerder dan de internationale officiele lanceerdatum 3g zonder unlock kon leveren. deze word volgens hem unlockt vanuit apple california verstuurd. en nu zegt hij bij jou voor de deur dat alles uit de hand is gelopen omdat de unlock er nog niet is!!! klopt niet echt he...

EN....je hebt ervoor betaald...en er worden bij velen dingen beloofd dat niet wordt nageleeft.

ik kan nu nog wel een paar zinnetjes schrijven, maar ik denk dat dat niet meer nodig is....

nog 1 ding pascal (ook al je personage nep) of rob ....ik vind je best naief om zo'n reactie hier te posten om jezelf of IHD in beter daglicht te zetten!
  #273  
Oud 27-07-08, 18:33
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Op meerdere forum staan exacte dezelfde berichten van die pascal romijn.....tot de laatste letter aan toe.....
  #274  
Oud 27-07-08, 18:43
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Beste allemaal,

Ik heb vandaag 2 Iphones (unlocked) gekregen (ik had ze besteld natuurlijk :lol: ) van Rob (Iphonehelpdesk.nl).
Bullshit , net zo bullshit als het feit dat ik een mailtje kreeg dat hij echt verstuurd is en ik maandag een track en trace nummer gemaild krijg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn
Ja ach ik kan natuurlijk een foto maken van mijn Iphone met duidelijk KPN (ipv T-mobile) in beeld,
Lijkt me een prima idee, maar dan wel met de homepage van nu.nl van nu op de achtergrond bijvoorbeeld.
  #275  
Oud 27-07-08, 19:04
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry123 Bekijk bericht
Op meerdere forum staan exacte dezelfde berichten van die pascal romijn.....tot de laatste letter aan toe.....
Dat is wat ze noemen copy / paste. Wonderlijk toch he die computers.

Maar goed aangezien iedereen zijn frustratie op mij los laat terwijl ik alleen maar wilde laten blijken dat er nog hoop was, laat ik het hierbij.

Omdat ik tot zaterdag ook nog in jullie situatie zat. De Iphone is een standaard simlock vrije Iphone. Niks hack, niks truuk. Waarschijnlijk als ik naar de doos kijk uit Belgie (handleiding in Frans en Nederlands) en franse teksten op achterkant van de doos

(sorry voor de beetje onscherpe foto, ben geen fotograaf)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Iphonesimlockvrij.jpg‎ (22,8 KB, 69x gelezen)
  #276  
Oud 27-07-08, 19:12
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

@PASCAL;
A.hoe kan het dat jij de enige in heel Nederland bent die van IPH een unlockte telefoon ontvangen hebt, terwijl ze NB zelf op de website aangeven dat die er niet zijn? En ik er NB die dag geweest ben en gevraagd heb of ze echt geen telefoon zonder simlock hadden.
B. Waarom plaats je jouw bericht bij verschillende fora, en wil je IPH in een goed daglicht zetten? Free publicity?
Jouw verhaal klopt niet.. graag uitleg voordat je de benen neemt
  #277  
Oud 27-07-08, 19:16
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Uitleg krijg je toch niet..........
Kom op man, wees eens eerlijk, vele mensen zitten toch in een lastig parket nu en zijn gebaat bij een eerlijk antwoord (en wat hoop)
  #278  
Oud 27-07-08, 19:25
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ik ga hem ergens van de week ophalen... Geen gezeur meer. Zij bieden iets aan, ik betaal en nu gaan ze leveren.
  #279  
Oud 27-07-08, 19:32
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 20:29.
  #280  
Oud 27-07-08, 19:32
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
@PASCAL;
A.hoe kan het dat jij de enige in heel Nederland bent die van IPH een unlockte telefoon ontvangen hebt, terwijl ze NB zelf op de website aangeven dat die er niet zijn? En ik er NB die dag geweest ben en gevraagd heb of ze echt geen telefoon zonder simlock hadden.
B. Waarom plaats je jouw bericht bij verschillende fora, en wil je IPH in een goed daglicht zetten? Free publicity?
Jouw verhaal klopt niet.. graag uitleg voordat je de benen neemt
Sorry maar ik ben niet de enige (zie andere Fora waar ook mensen zijn die er een hebben. Maar goed....) Vrijdag heb ik gebeld naar het 020 nummer en aangegeven dat ik het ik er nu echt genoeg van had. Ik kreeg een persoon aan de telefoon die niet echt wist hoe en wat. Daarna kreeg ik Rob aan de telefoon die aangaf dat hij naar Belgie en Duitsland ging die vrijdag. In de avond heeft zou hij mijn 2 gelockte iphones bezorgen, (Daar had ik via de mail al om verzocht, maar ondanks toezeggingen en zitten wachten op een TPG vrachtwagen, nog niks gekregen) Vrijdag heb ik Rob niet gezien , maar wel een sms gestuurd en na nog 2 sms berichten kreeg ik een reply dat we zaterdag ochtend contact zouden hebben. Na op zaterdag tot 12:00 uur te hebben gewacht op een reactie, heb ik weer een aantal sms berichten verstuurd. Ik kreeg een telefoontje dat hij in de avond langs zou komen en met de mededeling dat het 2 simlock vrije waren.

Waarom zou ik hoe en waarom vragen. Ik was al lang blij. Ik vind dat ondanks de slechte communicatie en lange wachttijd er toch wel een bedankje af kon. Niks Free Publicity. Alleen aan de andere mensen die al zo lang zitten te wachten, laten weten dat het toch nog kon gebeuren.

Jammer dat het anders begrepen werd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.