iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Oizo bestelling geannuleerd! Waarom heb je hem geannuleerd? Omdat ze hem nog niet sim-lockvrij versturen of omdat je het niet vertrouwd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In belgie halen kan makkelijker zijn ja.. |
|
|||
|
|||
ja ze zouden vorige week ook al gelockte iphones sturen dacht ik. Ik vind het wel goed geweest met die toko moet ik eerlijk zeggen. Ik wens iedereen veel succes met de verzendingen!
|
|
|||
|
|||
Wie kan een Iphone voor mij in Belgie reserveeren? Ik betaal de vervoer met de auto,zaterdag kunnen we de iphones ophalen.
De bestelling van iphonehelpdesk heb ik geannuleerd. |
|
|||
|
|||
Haha dan rij ik ook mee als jij in België nog aan iphones kan komen
Laatst gewijzigd door Imtek; 22-07-08 om 12:16. |
|
||||
|
||||
Jullie gaan wel erg off topic. Gaat hier toch over iPhonehelpdesk?
|
|
||||
|
||||
is de postman al bij jullie geweest?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
tis tog smiddags jk
|
|
|||
|
|||
Iphone Helpdesk
Weet iemand wanneer die unlock er komt...Heb ook een Iphone besteld bij die helpdesk maar snap er niets van, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die unlock eraf te krijgen?!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die unlock is inderdaad wel moeilijk, omdat die er gewoonweg nog niet is, niemand weet nog hoe het moet. hoe lang het gaat duren voor die unlock er is weet volgens mij ook niemand. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone helpdesk
Oke, maar is die toko nou te vertrouwen? Heeft iemand al dat ding gekregen???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb em!
En het mooie is... mijn bestaande T-Mobile Flex met PIT abonnement werkt gewoon! Unlocken is niet helemaal nodig voor die gene met een T-Mobile abonnement. |
|
||||
|
||||
Kijk dat zijn nog eens berichten! Hopelijk ligt de mijne er dadelijk ook, ga meteen mijn T-Mobile sim erin proppen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben daar toch wel benieuwd naar namelijk.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Staat er niet net als de vorige iPhone het logo van de provider erop?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|