iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 45 minuten geleden gepost: blog.iphone-dev.org | Safe code.... De toekomst ziet er dus rooskleurig uit!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
45 minuten geleden gepost:
blog.iphone-dev.org | Safe code.... De toekomst ziet er dus rooskleurig uit! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@blahblah:
heb ik ook gelezen. Ik hoop maar dat dit snel komt, anders kunnen hier nog veel mensen wachten op hun unlocked iPhone 3G... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@apache4u:
ik weet het. Daarom dat ik ook zei: "ik hoop maar dat dit (deze functie) snel komt,..." |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan de firmware van bvb een unlocked belgische iphone niet gecopieerd worden naar een bvb locked (zwitserse/...) iphone? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net contact gehad met iphonehelpdesk
17-7-08 17:15
heb IPH net 10 min geleden aan de lijn gehad, het schijnt te gaan om een "bedrijfs unlock?" waar een fout in zat deze is er nu uit en ze zijn nu 24/7 aan het unlocken. Mooi, verzending naar verwachting maandag of dinsdag. ik weet niet wat er van waar is, er gaan zoveel verhalen in de ronte, ik wacht het nog maar even af denk ik. ____________________________ ondernemen is een risico............ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben niet zo snel wantrouwig maar begin toch serieus te twijfelen aan deze toko. Waar woont Rob eigenlijk, Amsterdam ? grt, Joep |
|
|||
|
|||
Interessant topic op MacFreak over de iphonehelpdesk. In ieder geval lijkt het redelijk makkelijk om je geld terug te krijgen en zullen ze binnenkort een probleempje hebben met het verwerken van een creditcard betaling.
Heb overigens even geprobeerd ze te bellen, maar geen contact gekregen. Net zoals de meesten hier. Laatst gewijzigd door wallythewalrus; 18-07-08 om 14:02. Reden: Linkje aangepast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het MacFreak® Forum - Iphonehelpdesk.nl en het leveren van de G3 iPhone Ik zou bij deze zaak even niets bestellen als ik het zo lees... |
|
|||
|
|||
Tja, dat niets bestellen word lastig, dat heb ik al gedaan . Als ik volgende week niets heb, dan maar even Mastercard lastig vallen om het bedrag terug te boeken.
|
|
|||
|
|||
Mhm dat is balen . Maar waarom koop je hem bij die winkel ? Je kunt hem ook gewoon in Belgie halen, unlocked en legaal, dus met garantiebepalingen etc erop. En in Belgie is die nog goedkoper ook (nu wil ik geen reclame voor Belgie maken hier ofzo hoor haha!).
|
|
||||
|
||||
Naam: Mr Z B.V.
Vestigingsadres: Joos Banckersplantsoen 113 Vestigingsplaats: 1056LD Amsterdam KvK-nummer: 34261944 0000 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging aam: Mr. Ed B.V. Vestigingsadres: Joos Banckersplantsoen 113 Vestigingsplaats: 1056LD Amsterdam KvK-nummer: 30205624 0000 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging |
|
|||
|
|||
Kwestie van te lui zijn. Ga hem volgend weekend wel ergens in België halen. Lastige is natuurlijk wel dat je moet weten welke winkel nog een voorraadje heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een unlockte iPhone van IHD zit er voorlopig niet in, tenzij ze erin geslaagd zijn unlockte iPhones in te kopen. Het vertellen aan de tel dat er een fout in zat is echt BS, gewoon weer even om tijd te rekken.
Je kunt 3 dingen doen, 1 je wacht op de unlock dan heb je hem 2 dagen later. 2 je vraagt of ze een gelockte opsturen, die je dan vervolgens zelf unlockt 3 je vraagt je geld terug, doen ze waarschijnlijk niet moeilijk over De iPhones zijn aanwezig, die heb ik zelf gezien. Alles staat klaar voor verzending, doosjes met labels voor klaten, dus wat dat betreft is het allemaal betrouwbaar. Succes allen, |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laat maar eens weten, hoe en hoe snel ze reageren.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|