iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks dan zeg ik genoeg. (Ervaring krijgen kost nu eenmaal geld)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks dan zeg ik genoeg.
(Ervaring krijgen kost nu eenmaal geld) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik krijg nu het aanbod om hem gelockt te versturen, of mijn geld terug te krijgen...
Wordt het laatste denk ik, misschien dat er hier nog een Belgische mede-forumer is die me kan vertellen waar ik een witte 16GB kan scoren |
|
|||
|
|||
ik heb een week terug ook besteld bij iphonehelpdesk.nl. Ik heb nog geen mail gehad over een gelockte versie opgestuurd krijgen, als ik dat aanbod krijg, neem ik hem wel.
|
|
||||
|
||||
Die mail krijg je ook niet vanzelf, daar moet je zelf even achteraan mailen...
|
|
|||
|
|||
heb zojuist maar even gemailed. Thanks!
|
|
||||
|
||||
Suc6
Als iemand voor mij nog een adres heeft waar ik een witte simlockvrije 16GB kan halen, graag |
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik heb goed contact met rob en iedereen zal zijn telefoon ontvangen! Simlockvrij is beetje voorbarig geweest, maar dat boeit de meeste hier echt niet, toch? Als je hem ff een mail stuurt met daarin dat je hem gelockt wil ontvangen, heb je hem sneller, anders ff wachten tot de unlock er is! Paul Laatst gewijzigd door paalpizzle; 16-07-08 om 19:54. |
|
|||
|
|||
ik heb ook een IPHONE 3G besteld bij IHD.Het is mij telefonish verteld dat ik zal m krijgen eind volgende week.Wat ik niet begrijp is de gedoe met de voorraad....Wel uitverkocht ,wel niet.....
Iemand heeft nog zijn iphone 3G in de huis? Als gelocked zal verstuurd worden met welke provider is er dan werkend? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Ik ben er ook 1 die een bestelling heeft gedaan. Tot nu toe moet ik zeggen dat men zich aan de afspraak houdt om mij te informeren over wat er speelt. Het is volgens mij gewoon afwachten op de unlock, men gaf daar aan nl. slechts beperkt iPhones uit Italie binnen te krijgen, de versies van Swisscomm moeten nog unlockt worden. Ik krijg de indruk dat het helemaal niet zo'n groot bedrijf is, maar gewoon een kleinschalig initiatief. Niets mis mee natuurlijk, maar ik vrees dat ze een beetje overdonderd zijn door de ontzettende belangstelling.Ben benieuwd, hoor later deze week meer te weten, zal jullie op de hoogte houden. Ach, en laten we eerlijk zijn, ook bij tmobile moet je wachten, en daar is niets verdachts aan, hahaha |
|
||||
|
||||
De snelheid van de communicatie is daar super, alleen jammer dat ze niet gewoon duidelijk zeggen dat ze ze nog niet kunnen unlocken en dat het daardoor langer duurt.
|
|
||||
|
||||
Zie boven:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 17-07-08 om 11:58. Reden: Quote-fix |
|
|||
|
|||
Citaat:
communicatiesnelheid super? Op mijn mailtje van gisteren is anders nog niet gereageerd. Ik heb op 10 juli mijn bestelling gedaan, toen nog met 5 dagen levertijd. Ga volgende week op vakantie, en wil em dus echt voor die tijd hebben. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ze dat gaat lukken, ze zeggen dat ze pas 21/22 Juli verwachten te kunnen verzenden...
Ben nu zelf ook op zoek naar een ander adres voor een witte 16GB, maar zit nog niet echt mee |
|
|||
|
|||
Waarom houden ze ons niet gewoon op de hoogte?
Is het minste wat ze kunnen doen... mijn geld hebben ze al. Had ze gemaild dat een gelocked iPhone voor mij geen probleem is. Dat unlocken kan ik zelf ook wel zodra de juiste tools beschikbaar zijn, daar zitten zij waarschijnlijk ook gewoon op te wachten. Laatst gewijzigd door menaze; 17-07-08 om 13:06. |
|
||||
|
||||
Vandaag maar eens gemaild of ze een indicatie kunnen geven over de levertijd. Bestelling en betaling zijn reeds 2 dagen geleden gedaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die kerels zitten gewoon heel den dag naar de blog van DevTeam te loeren. Kijken of er al een unlocktool beschikbaar is. Volgens mij gaat de levering pas op gang komen als de unlocktool er is...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
15e besteld en betaald. Van mij mogen ze hem ook gelocked opsturen. Doe zelf de rest wel...
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|