iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij iPhone Service Point kun je ook al gewoon tijdje pre ordenen. Is vetrouwd adres. Prijs zal natuurlijk wat hoger zijn, niet voor al die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij iPhone Service Point kun je ook al gewoon tijdje pre ordenen. Is vetrouwd adres. Prijs zal natuurlijk wat hoger zijn, niet voor al die mensen die het onderste uit de kan willen, maar meer voor de doelgroep die een kant en klare simlock vrije iPhone willen (dan) netjes geunlocked en goede service.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
perrez maakt ook speciaal een account aan om te zeggen dat alles kits is met iphonehelpdesk...frappant
hier de officiele verkoopdatumlijst van de 3g..... Apple - iPhone - Choose a Country hoe kan het dan zijn dat andere landen (meervoud dus) het al wel verkopen? is het niet HiPhone 3g dat ze hebben ofzo |
|
||||
|
||||
Dat er op 11 juli iPhones beschikbaar zullen zijn snap ik, maar op voor 11 juli al? Persoonlijke vrienden van Steve jobs? ;-)
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL Laatst gewijzigd door w.d; 19-06-08 om 14:35. |
|
||||
|
||||
al kent hij of iemand anders steve jobs....waarom zou ie zomaar 100 aan hun verkopen? voor het geld hoeft ie het niet te doen
|
|
||||
|
||||
ach wat maakt het allemaal uit.
We merken het vanzelf wel wie wat waar en hoe. |
|
|||
|
|||
de reactie van neem maar contact op met mijn baas komt me bekend voor!!heb namelijk een tijd terug van iemand een privee bericht gekregen en een link voor te betalen om bij heb een iphone te open voor iets van 225 eurp(das natuurlijk geen geld)maar omdat ik onraad rook heb ik dit direct laten weten aan de masters van deze site
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de woordkeuze in de modbreak van de eerste post aangepast. De opmerking "in verband met mogelijke oplichting" is en was onterecht en daarvoor bied ik mijn excuses aan.
|
|
||||
|
||||
Ondanks ik van mening was dat die site niet voor oplichting bedoeld is wijzen alle huidige signalen wel die kant op.
- Ze liegen over het feit dat ze iPhone2 in bezit hebben; - Ze liegen in e-mails; - Ze liegen over wie ze daadwerkelijk zijn. 1 + 1 maakt 2.
|
||||
|
||||
Misschien moet je mijn modbreak nog eens lezen SoCool
|
|
||||
|
||||
zet anders een slot erop want men kan zich niet echt gedragen tegenover de iphonehelpdesk , laat de jongens/dames daar met rust zodat ze daadwerkelijk alles kunnen gaan waarmaken.
En stel dat je daar zomeeteen echt kan bestellen gaan jullie dan ook allemaal daar niet naar toe of komen jullie met hangende pootjes terug ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Verbazingwekkend hoe snel iemand/bedrijf tot dubieus wordt veroordeeld.
Een website die pas kort bestaat? Is echt geen steekhoudend argument. KvK handelsnaam? Er zijn bedrijfsvormen waar je niet ingeschreven hoeft te zijn en dat hoeft niet negatief te zijn. Zoekmachine? Tja, als we dat al als maatgevend gaan bestempelen dan is Google blijkbaar tot almachtig verklaard. Geen algemene voorwaarden? So what, merendeel van de AV's van veel bedrijven zijn niet eens het papier waard waarop ze geschreven zijn want ze gaan tegen de wet in en dan zijn waardeloos en gelden de voorwaarden zoals in de wet beschreven. En ....... waarom al die interesse van iedereen in 1 enkel bedrijfje wat wellicht alleen probeert ook een centje mee te pikken van al die overhypte pubers die koste wat het kost op 11.7 een iPhone "motte" hebben. Al die mensen vragen er om (nee, gillen het uit) dat ze er alles voor over hebben en dus vragen om genomen te worden. Dus blijf gewoon beetje rustig totdat dat ding hier normaal te koop is. |
|
||||
|
||||
Iphonehelpdesk.nl behoort toe aan Michael Hummel van Hummeldesign in Montfoort. (whois gebruiken kan verhelderend werken)
Is een webdesignbureau. Even google gebruiken en zelf je conclusie trekken. Misschien dat je even een van zijn referenties op de site kunt bellen.
|
||||
|
||||
Klinkt erg vaag allemaal. Over het feit dat ze de iphone3g al hebben. Lijkt mij erg ongeloofwaardig. Laat dan een paar mooie zelf gemaakte shots zien van de 3g maar die kan ik niet vinden.
Iemand die een positief reactie achterlaat over deze website, 1 post komt niet geloofwaardig over. Dit is mijn conclusie. En ik hoop dat ze in de toekomst wel positief in het daglicht komen te staan want ik ben alleen maar voor grijze verkoop. PS: ik vond deze mooie citaat op de iPhoneclub website: If it sounds to good to be true......................then it is to good to be true |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tis wel een officieel bedrijf:
Mr. Z BV, Kamer van Koophandel Amsterdam 34261944 . Ik zal binnenkort eens binnenwandelen in de Weesperstraat. Ben erg benieuwd hoe ze dit denken te gaan volbrengen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Offline kopie website op iPad | evhelden | iPad algemeen | 3 | 03-01-11 22:35 |
|
|