//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Rijswijk? Goh laat ik net in Den Haag wonen, zal ik er langsgaan? Domeinnaam voetbaltalent.nl Statusactief HouderMIR001129-BDCON Mirzanti B.V. Burg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 04-08-08, 18:05
brian2610 brian2610 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Rijswijk? Goh laat ik net in Den Haag wonen, zal ik er langsgaan?

Domeinnaam
voetbaltalent.nl Statusactief HouderMIR001129-BDCON
Mirzanti B.V.
Burg S van Linschotenstr 25
3604AL MAARSSEN
Netherlands Administratieve contactpersoonZAN003595-BDCON
R. van Zanten
Doe dat, alleen jammer dat het het bedrijf betreft via wie de domeinnaam is geregistreerd, en dus in feite weinig tot niets met meneer van Zanten te maken heeft, behalve dat ze hem elk jaar een factuur sturen voor de domeinnaam. Kan beter iemand naar Maarssen gaan.

Laatst gewijzigd door brian2610; 04-08-08 om 18:12.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 04-08-08, 18:08
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Ehm is dit reclame?
Ik zou ook langsgaan, maar hoor helemaal niets, nada, noppes meer! Telefoons doen het niet, best vreemd. Channie, als het er morgen nog niet is zou ik die order cancellen? Kan je nog je geld laten terugstorten?
Mooi onderwerp voor het programma opgelicht denk ik.
Opgelicht zou ik nou ook weer niet zeggen. Ze zijn slecht met de communicatie naar hun klanten toe, dat kan niemand ontkennen, maar er zijn mensen die hun bestelling al wel hebben gekregen, dus ik vind niet dat je over oplichting kan spreken.
  #463  
Oud 04-08-08, 18:14
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

De mensen die de bestelling hebben gekregen zijn op 1 hand te tellen. De Rest is dus wel opgelicht.
  #464  
Oud 04-08-08, 19:37
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik denk persoonlijk dat ze alle telefoons even eraf gehaald hebben om in alle rust de bestellingen te verwerken en de achterstand weg te werken.. Even geen gezeik over de telefoon en de mail maar alles versturen zodat dat gezeur eindelijk stopt.. Maarja weet het natuurlijk ook niet zeker..

Ik had Rob vrijdag nog aan de telefoon en ik moest gister tussen 16:00 en 17:00 bellen om mijn iPhone af te halen.. Kreeg echter niemand aan de lijn dus zit helaas ook nog steeds zonder..
  #465  
Oud 04-08-08, 19:42
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reynier Bekijk bericht
Ik denk persoonlijk dat ze alle telefoons even eraf gehaald hebben om in alle rust de bestellingen te verwerken en de achterstand weg te werken.. Even geen gezeik over de telefoon en de mail maar alles versturen zodat dat gezeur eindelijk stopt.. Maarja weet het natuurlijk ook niet zeker..

Ik had Rob vrijdag nog aan de telefoon en ik moest gister tussen 16:00 en 17:00 bellen om mijn iPhone af te halen.. Kreeg echter niemand aan de lijn dus zit helaas ook nog steeds zonder..
Dat vermoedt ik ook ja, aangezien mensen ze al geleverd hebben gekregen, vind ik het een beetje vreemd om ze oplichters te noemen.
  #466  
Oud 04-08-08, 20:21
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Ik vertrouwde IPH vanaf het begin al niet, gelukkig heb ik hier niks besteld. Toch zijn er veel mensen ingetrapt.
  #467  
Oud 04-08-08, 20:39
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Op hun site staan nu de 16Gb modellen ook uitverkocht.
  #468  
Oud 04-08-08, 21:42
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Exclamation iPhone Helpdesk

Ik volg dit Forum al vele weken, heb zelf besteld op 23 juni!
Dacht steeds tot vandaag dat het wel goed zou komen. Vorige week gaf IHP spontaan door, joh kom 'm anders maandag maar ophalen... Oke vanuit Limburg, maar toch beter één iPhone in de hand dan... Goed je raad het al niemand thuis. Enkel plakkaat op de raam van andere gedupeerden die adviseren aangifte bij politie te doen.
Heb meer dan uur tegen beter weten in gewacht, gebeld, SMS verzonden en gemaild via mijn HTC S730 met KPN abonnement (zal nog wel effe zo blijven )
NUL response en terug naar huis gegaan ergernis allom, dag naar de haaien, berg frustratie. Zeer Zeer onbeschoft om zo met klanten om te gaan. Deze muis krijgt een hele dikke staart dat verzeker is die !*&%$@# van IHP!!! KOOP NIKS BIJ DEZE CLUB TIS ECHT VERGEEFSE MOEITE!

Laatst gewijzigd door JPV; 04-08-08 om 22:28.
  #469  
Oud 04-08-08, 21:49
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

oei jpv, das heel naar..
  #470  
Oud 04-08-08, 21:59
hababam's schermafbeelding
hababam hababam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzle Bekijk bericht
Opgelicht zou ik nou ook weer niet zeggen. Ze zijn slecht met de communicatie naar hun klanten toe, dat kan niemand ontkennen, maar er zijn mensen die hun bestelling al wel hebben gekregen, dus ik vind niet dat je over oplichting kan spreken.
maar hoeveel personen er wel gekregen dan ? ?? van de 2000 maar 3 ofzo
__________________
Het virtuele huis van Turkije in Nederland.
  #471  
Oud 04-08-08, 22:01
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Hoe kom je aan 2000? Zullen er max 200 zijn..
  #472  
Oud 04-08-08, 22:11
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hababam Bekijk bericht
maar hoeveel personen er wel gekregen dan ? ?? van de 2000 maar 3 ofzo
Wat ik zal zei, service en communicatie is waardeloos. Ik vermoedt dat ze de vraag zwaar hebben onderschat toen ze met het idee kwamen.

En wat er eerder al is gezegd, waarschijnlijk zitten ze tijdelijk ergens anders om de verzendingen te regelen. Als ze er een stuk of 1000 (dit is een gok) moeten afleveren, kan ik me voorstellen dat ze dat zonder onderbrekingen nu willen gaan verzenden. Ze hebben namelijk al een grote boze klanten kring die hun Iphone willen hebben.

Ik vind het erg vervelend voor de mensen die nu nog steeds zitten te wachten, vooral de mensen die in Juni al besteld hebben. Kan jullie verder alleen maar sterkte wensen en hoop dat ze snel bezorgd zullen worden.
  #473  
Oud 04-08-08, 23:14
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard Iphonehelpdesk

Goed om positief te blijven doch we zijn gewoon het haasje met ons allen. Hetzelfde als die iPhone club in Belgie die enkele weken geleden verdwenen is.
Het viel me toen al op dat de prijzen voor unlocken etc. exact overeen kwamen met die van IHP ook de site had dezelfde look en feel als IHP. Kijk maar eens op www.phoneworldonline.com exact dezelfde toestanden dat kan geen toeval zijn. IHP kopers gaat hetzelfde overkomen wat ik je zeg!
  #474  
Oud 04-08-08, 23:39
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Dat is ontzettend onbeschoft JPV. Vandaag had ik ook afgesproken, maar hoor ook helemaal niks dus ben niet meer gegaan. Ik vind het een raar verhaal dat ze die zendingen gaan verwerken, ik hoop van harte dat jullie het krijgen. Maar de telefoonnummers geven een 'onbekend nummer' toon. Ze zijn van de aardbodem verdwenen?
  #475  
Oud 04-08-08, 23:45
brian2610 brian2610 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Dat is ontzettend onbeschoft JPV. Vandaag had ik ook afgesproken, maar hoor ook helemaal niks dus ben niet meer gegaan. Ik vind het een raar verhaal dat ze die zendingen gaan verwerken, ik hoop van harte dat jullie het krijgen. Maar de telefoonnummers geven een 'onbekend nummer' toon. Ze zijn van de aardbodem verdwenen?
Telefoonnummers geven toon dat het toestel is uitgeschakeld, niet onbekend, louter geen voicemail ingeschakeld.

Denk dat komende 2 dagen een lang moment van de waarheid wordt
  #476  
Oud 04-08-08, 23:45
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik ben er echt goed ziek van, en ook ziedend... Ik begrijp het namelijk niet. Dat heb ik ze ook gemaild toen ik stond te wachten, ze hoefden niet te zeggen dat ik 'm kon ophalen. Ze hadden best nog een andere smoes kunnen verzinnen, wat heeft het voor zin om mensen ook nog eens voor Jan Doedel op kosten te jagen en een dag te verknallen.
Ze zijn nog niet van me af, daar kunnen ze echt op rekenen... ik heb ze gemaild nog tot woensdag te wachten en dan start ik een procedure tegen ze!
  #477  
Oud 05-08-08, 01:52
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzle Bekijk bericht
Wat ik zal zei, service en communicatie is waardeloos. Ik vermoedt dat ze de vraag zwaar hebben onderschat toen ze met het idee kwamen.
En wat er eerder al is gezegd, waarschijnlijk zitten ze tijdelijk ergens anders om de verzendingen te regelen. Als ze er een stuk of 1000 (dit is een gok) moeten afleveren, kan ik me voorstellen dat ze dat zonder onderbrekingen nu willen gaan verzenden. Ze hebben namelijk al een grote boze klanten kring die hun Iphone willen hebben.
Ik vind het erg vervelend voor de mensen die nu nog steeds zitten te wachten, vooral de mensen die in Juni al besteld hebben. Kan jullie verder alleen maar sterkte wensen en hoop dat ze snel bezorgd zullen worden.
Mensen die zoals jij redeneren zijn de ideale slachtoffers want die blijven ook tegen beter weten in maar hopen dat alles goed komt.

Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans gaat worden dat je er zonder of weinig kleerscheuren vanaf komt.
  #478  
Oud 05-08-08, 08:31
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

De reden dat ik zo redeneer is dat ik mijn Iphone al van hen geleverd heb gekregen.. Dat is de reden dat ik denk dat ze geen oplichters zijn.
  #479  
Oud 05-08-08, 10:14
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Misschien een idee om dit bij KASSA! voor te leggen?
  #480  
Oud 05-08-08, 10:28
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Op hun site staan nu de 16Gb modellen ook als uitverkocht aangemeld, ze zijn toch op 1 of andere manier ermee bezig.
even afwachten dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.