iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14776-iphonehelpdesk-nl-onder-vuur-website-offline.html)

E-Phone 07-08-08 08:31

Wel interessant trouwens dat nog geen van de nieuwssites melding maakt van deze ontwikkelingen..

apache4u 07-08-08 09:11

lees de recensies eens door : Reviews over EtnoDating.nl - DatingWebsites.nl ..daar wordt ook meerdere malen het woord "oplichting" gebruikt.

Amokjeeh 07-08-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dmxtreme (Bericht 162660)
Als Mr Z vertrokken is naar een zonnig oord met een koffer geld dan laat hij wel heel wat achter. Website als etnodating.nl en zreizen.nl zijn erg kostbaar in ontwikkeling kan ik je zeggen als webdesigner. Ik heb dus goede hoop dat meneer snel opgespoord wordt.

Ben benieuwd wat hij dan te vertellen heeft.

Zreizen.nl is gewoon een template van Corendon, ook de boekingen zullen daar wel langs lopen.

musiqman 07-08-08 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 156571)
Ohh menn dat er idd mensen hier blijven kopen.

Verhuisd, verkeerde bestellingen, gelockte toestellen. man wat worden jullie in t ooitje genomen. En maar blijven volhouden dat alles ok is. Wie houd je voor de gek :S Een ritje naaar belgie (voor af desnoods ff reserveren) en je hebt betaalbare zekerheid (let op dat laatste woord ;) )

Het is niet fijn maar,

*kuch* zei ik het *kuch* het niet *kuch*

Ik heb het helaas ook zo moeten leren (toen ging het wel om een bedrag van bijna 3 iphones)

Hopen dat er ng wat terug te krijgen is.

blahblah 07-08-08 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 162887)
Het is niet fijn maar,

*kuch* zei ik het *kuch* het niet *kuch*

Ik heb het helaas ook zo moeten leren (toen ging het wel om een bedrag van bijna 3 iphones)

Hopen dat er ng wat terug te krijgen is.

Ach, met de 2G iPhone hebben ook hele hordes flinke risico's genomen toen je ze alleen nog uit de VS kon halen. Ik ook, trouwens.

Ilv 07-08-08 11:19

Ben ik het mee eens, het is al een naam waarnaar zoveel mensen kunnen heten. En daarnaast als het nodig is bepaald de politie wel of er foto's geplaatst worden.

Alatariel 07-08-08 11:19

Net gebelt met Visa (of eigenlijk ICS) aangegeven wat er was gebeurd, we waren niet de eerste.
VISA heeft verzekering tegen internetfraude (moet wel bewezen zijn dan) en zegt ook dit op hun website:


Garantie

Online betalen met Visa geeft u allereerst de zekerheid dat u een kaart gebruikt die vrijwel overal geaccepteerd wordt. Maar daarnaast bent u verzekerd voor al uw aankopen als
  • U het slachtoffer bent van internetfraude
  • Uw bestelling niet wordt afgeleverd
  • Uw bestelling beschadigd is bij aflevering
  • U iets heel anders ontvangt dan u besteld had
  • En hoeveel u ook besteedt, u bent altijd verzekerd!
Als er iets fout gaat, hoe krijg ik dan mijn geld terug?
Eerst neemt u contact op met de organisatie die uw Visa-kaart heeft uitgegeven. Geef de organisatie alle bijzonderheden over wat is voorgevallen; zij zoeken het dan verder voor u uit*.
* Afhankelijk van de voorwaarden en condities van uw organisatie.

Wij hebben gebelt met ICS, ze geven aan dat je het afschrift moet opsturen met het bedrag aangestreept en een briefje waarin je aangeeft dat je bezwaar maakt en waarom, hun gaan dan proberen je geld terug te claimen en het verder uit te zoeken, dit kan helaas wel 3 maanden duren.
Kortom heb je met VISA betaald heb je nog een kans om je geld terug te krijgen.

vlees91 07-08-08 11:26

Hoeft dan nog niet eens fraude te zijn: je hebt het product niet op de aangegeven dag ontvangen. is dan ook genoeg.

here2stay 07-08-08 12:45

Ik heb gebeld met ABN Amro, heb via hen een CC bij mastercard. Uitgelegd hoe eea is verlopen en als ik dat schriftelijk kan ondersteunen zagen zij niet waarom ik mijn geld niet terugkrijg.

BSniekers 07-08-08 14:28

nu.nl/internet | Tientallen iPhonekopers mogelijk opgelicht

Helmert 07-08-08 14:34

iPhone via internet...
 
Beste mensen,

ik ben ook de dupe geworden van mijn goed geloof in mijn medemens. Heb al zovaak een internetaankoop gedaan, en nog nooit problemen, zeker niet als ze je zo 'netjes' te woord staan...

Heb een iDeal betaling gedaan voor iPhone en BT-headset. Geld dus weg!!

Had ook een reservering bij iphoneservicepoint.nl (had laatst een recentie in de MacFan) Hij Is wel een paar tientjes duurder, maar je kan bij hem onder reservering bestellen. dhr. Ouchene van iPSP verwacht met ca. een week een doorbraak in de unlock (?) Ik sta nu bij hem op de reserveringslijst, en zal jullie berichten als ik mn 3g kan ophalen...

(...)

Succes allemaal, jammer dat ons vertouwen op zo'n manier wordt beschaamd...

here2stay 07-08-08 16:26

Wie o wie heeft print screens van hoe de website eruit zag voor de boel offline ging? Graag een PM! Is handig voor de bewijslast nl..

musiqman 07-08-08 16:31

Op mijnnu.nl had iemand printscreens. Gewoon in het cache op google zoeken.

Turqoise 07-08-08 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door here2stay (Bericht 163296)
Wie o wie heeft print screens van hoe de website eruit zag voor de boel offline ging? Graag een PM! Is handig voor de bewijslast nl..


Hier heb je hem in cache:

iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone


succes

postbus31 07-08-08 16:31

Google Cache:

iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone

Edit: Turqoise was me net voor :D

Ethan 07-08-08 16:34

Kijk in de cache van Google:

iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone

iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone

Groet Florian

Turqoise 07-08-08 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 (Bericht 163306)


hahaha achja, maakt niks uit. Iedereen doet zijn best voor elkaar zo te zien.:)

dibaco5531 07-08-08 16:55

Emerce - Homepage: Verkoopsite simlockvrije iPhones onder vuur

jlbolder 07-08-08 17:25

dit is wat ik zonet kreeg per mail vab mijn bank. zonder dat ik gevraagd heb om retour betaling van Iphone helpdesk. Het lijkt er op dat ze alles aan het retouneren zijn, en dat de sprake van oplichting misschien wat te ver gaat. al met al. veel succes. ik heb mijn card houder gebeld en retour betaling geeist, en dit is haar repley.

============================================================================

Dear ( weggehaald )

Regarding your disputed charge for €633.00 dated 01/07/08.

I have checked your account and there is also a credit showing from this company which posted to your account on 01/08/08.

I would still like to block your account and issue a new card for you as we believe your card has been compromised. Please advise me whether I can go ahead and block your account now?

Kind Regards
Lynne Rushby
Senior Chargeback Analyst
Fraud & Dispute Management
CPS Fraud Risk Management, Europe
Telephone: 0870 124 2403 or overseas 00 44 113 207 5339
Facsimile: 0871 522 5733 UK domestic calls +44 113 334 6955 for international calls.
Department E-Mail: cpsfraud@ge.com
GE Money Website: www.gemoney.co.uk
www.gecorporatepaymentservices.eu

harry123 07-08-08 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jlbolder (Bericht 163357)
dit is wat ik zonet kreeg per mail vab mijn bank. zonder dat ik gevraagd heb om retour betaling van Iphone helpdesk. Het lijkt er op dat ze alles aan het retouneren zijn, en dat de sprake van oplichting misschien wat te ver gaat. al met al. veel succes. ik heb mijn card houder gebeld en retour betaling geeist, en dit is haar repley.

============================================================================

Dear ( weggehaald )

Regarding your disputed charge for €633.00 dated 01/07/08.

I have checked your account and there is also a credit showing from this company which posted to your account on 01/08/08.

I would still like to block your account and issue a new card for you as we believe your card has been compromised. Please advise me whether I can go ahead and block your account now?

Kind Regards
Lynne Rushby
Senior Chargeback Analyst
Fraud & Dispute Management
CPS Fraud Risk Management, Europe
Telephone: 0870 124 2403 or overseas 00 44 113 207 5339
Facsimile: 0871 522 5733 UK domestic calls +44 113 334 6955 for international calls.
Department E-Mail: cpsfraud@ge.com
GE Money Website: www.gemoney.co.uk
www.gecorporatepaymentservices.eu

Ik volg je even niet.....beweer jij nou dat iphonehelpdesk uit zichzelf geld heeft terug gestord naar jou??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.