iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14776-iphonehelpdesk-nl-onder-vuur-website-offline.html)

jlbolder 07-08-08 17:41

Ja, ik heb nergens om gevraagd, alleen afgelopen maandag is een mail gestuurd dat ik zachtjes aan wel een iphone verwacht. toen zag ik zonet op iphoneclub dacht ik dat er een hoop herrie was, vandaar mijn reactie zonet.

ik hoorde niets van ze, dus ik belde zonet de bank, en die mailde dat er al 633,-- gecrediteerd was door etnodating ( what the hek dat nu weer mag zijn. )

iamgiegel 07-08-08 18:33

etnodating.nl is 1 van de site die r. van zanten beheerd en daar lopen de betalingen.
Dit weet ik omdat na het afschrijven ik hier om gevraagd had.
hij zei toen dat hier etnodating eerst had en daar de betalingen van heeft gebruikt voor iphonehelpdesk


Ik ben vandaag ook naar de politie geweest maar door te weinig mankracht konden ze mijn aangifte niet opnemen ga het het zo nog een keer proberen, erg vreemd de politie die geen tijd heeft.....

Net visa gebeld maar het schijnt te kunnen dat iphonehelpdesk zijn betalingen terug kan storen naar een CCard

danv25 07-08-08 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jlbolder (Bericht 163372)
Ja, ik heb nergens om gevraagd, alleen afgelopen maandag is een mail gestuurd dat ik zachtjes aan wel een iphone verwacht. toen zag ik zonet op iphoneclub dacht ik dat er een hoop herrie was, vandaar mijn reactie zonet.

ik hoorde niets van ze, dus ik belde zonet de bank, en die mailde dat er al 633,-- gecrediteerd was door etnodating ( what the hek dat nu weer mag zijn. )

Wanneer heb je, je bestelling gedaan??
Kan namelijk wel als het kort geleden is. De betaling die je doet online, gaat eerst naar docdata payments een soort 'tussen bedrijf' los van mr. van Z. Die geven normaal gesproken het geld door. Omdat docdata payments de verdachte ook niet kan bereiken en het dus ook raar vind. Geven ze niks meer door en kan het geld worden geretourneerd.

harry123 07-08-08 19:17

@DANV25;

volgens mij staat er dit;

Regarding your disputed charge for €633.00 dated 01/07/08.

elifafd 07-08-08 19:25

Iphonehelpdesk heeft geen directe acceptatie van creditcards, maar dit loopt allemaal via DocData in driebergen/bunnik. Ik heb mijn geld ook terug gekregen reeds rond 21 juli toen ik de boel al niet meer vertrouwde. Etnodating heeft een contract met DocData en is ook een bv van Van Z. Iphonehelpdesk.nl heeft wel een aanvraag voor acceptatie ingediend bij DocData maar nog niet gekregen. Het vreemde is dat Etnodating een andere bv is dan phonehelpdesk

mulle1978 07-08-08 20:06

Mensen kijk eens voor de gijn op iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone daar kun je nog een Iphone bestellen....daar draait gewoon de hele iphonhelpdesk SITE!!!

staat op -------------.nl (het bericht verandert de domeinnaam automatisch)

Michael 07-08-08 20:41

Modbreak:
Een laatste waarschuwing. Er wordt hier allemaal persoonlijke informatie van mensen neergezet zonder dat er gecontroleerd of deze personen in verband kunnen worden gebracht met de iPhoneheldesk. Blijft dit zo doorgaan dan ga ik de topic sluiten


danv25 07-08-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163530)

Modbreak:
Een laatste waarschuwing. Er wordt hier allemaal persoonlijke informatie van mensen neergezet zonder dat er gecontroleerd of deze personen in verband kunnen worden gebracht met de iPhoneheldesk. Blijft dit zo doorgaan dan ga ik de topic sluiten


De persoon in kwestie heeft wel degelijk een verband. Hij heeft de hele website gemaakt en check ---------.nl maar.
Anders had ik het ook niet geplaatst!

Michael 07-08-08 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danv25 (Bericht 163535)
De persoon in kwestie heeft wel degelijk een verband. Hij heeft de hele website gemaakt en check ----------.nl maar.
Anders had ik het ook niet geplaatst!

Een website maken is nog steeds niet dat deze persoon iets met de iPhones verkoop te maken heeft.

Ilv 07-08-08 20:54

Ja goed gezocht, maar zet het even in het andere topic, als dit topic gesloten wordt zijn we minder geholpen.
Er staat ook veel onjuiste informatie en daar is dit forum + topic niet voor dus details liever op internetoplichting.nl en overige zaken hier bespreken.
Thnx

mulle1978 07-08-08 21:01

Ik zal er niks persoonlijks meer opzetten excuses..

maxtox 07-08-08 21:32

Allemaal raar.. ik heb enkele maanden geleden een Iphone ( oude model) gekocht bij iPhoneHelpdesk.nl prima service opdat moment ...... Ben op het kantoor langs geweest in Amsterdam om hem op te halen. (werkt 3 man ) .. het is vreemd dat het nu allemaal mis gaat.

nestor 07-08-08 21:32

ja niet normaal he! blijkt maar weer hoe makkelijk je de boel om de tuin kan leiden, blijft bizar dat er zoveel mensen zijn gedupeerd door deze ...... en ergste van alles is dat ik nu nog steeds geen iphone heb. had de oude al aangeboden gekregen maar ik moest zo nodig wachten op de 3g. heb nu spijt!!!!

iCulture 07-08-08 21:57

Hier *alleen* verder over iPhonehelpdesk. Het is geen 'Waar vind ik een goedkope iPhone' topic! :mad:

nestor 07-08-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 163602)
Hier *alleen* verder over iPhonehelpdesk. Het is geen 'Waar vind ik een goedkope iPhone' topic! :mad:


ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?

iCulture 07-08-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nestor (Bericht 163605)
ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?

Er zijn voldoende andere topics hiervoor bedoeld. Deze thread gaat over de afwikkeling van iPhonehelpdesk.

Michael 07-08-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nestor (Bericht 163605)
ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?

Nee deze topic is alleen iphonehelpdesk en geen Ik zoek dan maar een andere iPhone topic

nestor 07-08-08 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163621)
Nee deze topic is alleen iphonehelpdesk en geen Ik zoek dan maar een andere iPhone topic

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 163620)
Er zijn voldoende andere topics hiervoor bedoeld. Deze thread gaat over de afwikkeling van iPhonehelpdesk.


Ik snap het helemaal, maar de frustratie is groot door a) iphonehelpdesk en b) het niet hebben van een Iphone 3g


maar zal dat niet meer in dit topic los laten!

steelx01 07-08-08 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maxtox (Bericht 163574)
Allemaal raar.. ik heb enkele maanden geleden een Iphone ( oude model) gekocht bij iPhoneHelpdesk.nl prima service opdat moment ...... Ben op het kantoor langs geweest in Amsterdam om hem op te halen. (werkt 3 man ) .. het is vreemd dat het nu allemaal mis gaat.

Hetzelfde, ze waren heel erg vriendelijk, en gewoon eerlijk. Eigenlijk denk ik diep verstopt nog steeds dat het allemaal opgelost wordt.

flabberfiets 08-08-08 08:39

IphoneHelpDesk verdwenen??
 
Ik heb bij de IphoneHelpDesk een Iphone 3g besteld! (en betaald!)
sinds 7 augustus is de site offline!! (slik)
weet iemand hoe dit zit!? Vrees het ergste!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.