tweedehands iPhone 4S kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik wil graag een tweedehands Iphone 4s kopen. Hoe kan ik voorkomen dat ik een eerder gestolen toestel koop? Bij voorbaat hartelijk dank ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tweedehands iPhone 4S kopen
Beste lezer,
Ik wil graag een tweedehands Iphone 4s kopen. Hoe kan ik voorkomen dat ik een eerder gestolen toestel koop? Bij voorbaat hartelijk dank voor je reactie. met vriendelijke groet, Michael (Rotterdam). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou bij de aankoop de aankoopbon vragen om te checken of het van de eigenaar is. Daarnaast kan je op deze site het serienummer invullen. Staat deze geregistreerd, dan is het een gestolen toestel, zo niet, dan is die niet gestolen of niet opgegeven.
Let dus goed op, ook hier op het forum als je met iemand in zee gaat.
|
|||
|
|||
Dit is nooit voor 100% te controleren.
Zorg wel dat "zoek mijn iPhone" gewist is anders kan je niet van eigenaar veranderen. De iPhone moet best geheel gewist worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4gs tweedehands kopen | mississix | iPhone algemeen | 6 | 14-09-13 19:56 |
iphone5 kopen tweedehands | iponemarco | iPhone algemeen | 33 | 04-08-13 02:19 |
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? | thecoder | Jailbreak | 2 | 20-04-13 16:08 |
Iphone 4s tweedehands kopen? | skyaffez | Koopinformatie België | 5 | 27-03-12 23:36 |
tweedehands 3Gs kopen? Hoe presteert iOS5? | jap74 | iPhone algemeen | 18 | 22-12-11 16:06 |
|
|