3 meter lightning kabel kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds een week een iphone 5S nu zou ik graag een lange oplaadkabel kopen van 3meter Maar die geen foutmelding geeft met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3 meter lightning kabel kopen
Hallo
Ik heb sinds een week een iphone 5S nu zou ik graag een lange oplaadkabel kopen van 3meter Maar die geen foutmelding geeft met ios7 hopelijk weten jullie een adres Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een USB verlengkabel gebruikt
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bestaat er geen gecertificeerde lightning kabel van 3 meter.
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Al moet ik zeggen dat ik niet zo vaak het stopcontact moet opzoeken met m'n iPhone 5s als vroeger (iPhone4s). |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
2 meter is zeker te kort? Apple verkoopt zelf een Belkin-kabel van twee meter voor €24,95
|
|
|||
|
|||
Zit er eigenlijk verschil in kabels die door Apple zelf gemaakt zijn en in kabels die door andere merken gemaakt zijn? (bijv. Belkin, Griffin etc. Apple verkoopt deze ook namelijk)
|
|
|||
|
|||
Je hebt inderdaad de Griffin Lightning naar USB kabel 3 meter die o.a. Apple zelf verkoopt, maar de Belkin Lightning naar 3 meter is een stuk goedkoper en deze is ook MFI. (Gecertificeerd dus.) Zag hem al voor 19,95 en dat is redelijk goedkoop voor een 3 meter lightning kabel.
|
|
||||
|
||||
MattNick is mij net te snel af! Ik heb de Belkin-kabel van 3 meter, werkt prima voor opladen. Synchroniseren heb ik nog niet geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
Kabels die Apple in de store verkoopt o.a de Belkin werken prima andere zou ik niet aanraden steeds error meldingen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning-naar-USB-kabel | Roy94 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-12-13 14:48 |
Lightning naar USB kabel Lengte? | Roy94 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-11-13 10:16 |
Lightning naar HDMI kabel | Henri | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 10-03-13 14:06 |
3 meter kabel iPhone 5 | pompino | iPhone accessoires en onderdelen | 31 | 12-02-13 19:55 |
Lightning kabel iPhone 5 | DaMeastro | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 10-11-12 21:49 |
|
|