Ervaringen met veilingsites? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen/winnen van Apple producten op veilingsites? Ik wil graag een nieuwe ipad kopen en toen kwam ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met veilingsites?
Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen/winnen van Apple producten op veilingsites? Ik wil graag een nieuwe ipad kopen en toen kwam ik deze site tegen: MrVeiling | De Eerlijke Centenveiling - Gratis verzending
Iemand ervaringen met deze site? Of soortgelijke sites die met hetzelfde principe werken? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste
vergeet dit zo snel als mogelijk, zeer oneerlijk,het enige dat U wint is slechte ervaringen met dit soort veilingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart | foontje | Internet in buitenland (roaming) | 17 | 06-05-15 07:37 |
ervaringen met beschermhoezen? | Elfje76 | iPhone algemeen | 1 | 22-06-10 12:29 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
Ervaringen met Hi? | RobertN | Overige providers Nederland | 15 | 16-11-07 00:22 |
|
|