Ervaring ? Belcompany webshop discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Slechte ervaring met online bestellen bij Belcompany. Heb op 7 mei online een iphone 5s bij Belcompany besteld. Helaas na mijn betaling hoor ik niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaring ? Belcompany webshop
Slechte ervaring met online bestellen bij Belcompany. Heb op 7 mei online een iphone 5s bij Belcompany besteld. Helaas na mijn betaling hoor ik niks meer van hun. Eén enkele mail met de boodschap dat ze een probleem hadden met hun systeem en de levering zou de volgende dag zijn......
De dag later via hun livechat zelfde verhaal.....nu krijg ik zelfs geen toegang meer tot mijn account. Nog mensen met ervaringen ? Vertouw het niet. Was mijn eerste online aankoop...... ""Product Model Aantal Prijs Totaal Apple iPhone 5S 32GB Goud Apple iPhone 5S 32GB Goud 1 509,00€ 509,00€ Subtotaal: 509,00€ Gratis verzending: 0,00€ Totaal: 509,00€"" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij welke BelCompany heb jij die iPhone besteld? Als ik op de website van BelCompany Nederland kijk dan kost een losse iPhone 5s 32 GB Goud 819,98 €.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De echte website is BelCompany - Mobiele telefoons, Telefoon abonnementen, tablets, mobiel internet en meer - BelCompany Is er bij jou geen belletje gaan rinkelen toen je die prijs zag? Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 14-05-14 om 18:28. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Het bankrek nummer is bij ING nederland.... |
|
|||
|
|||
Dat zegt tegenwoordig niets meer hoop het voor je, kan ook een kattevanger wezen gebeurt zovaak
als je dat ing nummer heb moet je die eens laten scannen op google of bij mijnpolitie kan je ergens op de website dat banknummer checken. En wat ze zeggen een aanbieding flauwekul, denk effe na,toestel kost overal even duur ook in buitenland en waarom daar wel raad maar... Maar ik denk al voor 99% dat het een frauduleuze website is. En de ING wordt meestal gebruikt door zulke oplichters als je meeste advertentie's leest. Laatst gewijzigd door Dantis; 14-05-14 om 22:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk heb je dat mailtje ook nog? En waarom ben je zeker van dat ING banknummer? http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19278.0 |
|
|||
|
|||
En op de website die jij gepost hebt staat een adres in Maastricht. Dat is wel het echte adres van BelCompany maar dat maakt verder niets uit. Je hebt op een Hollandse ING rekening betaald dus de transactie heeft in Holland plaatsgevonden met een bedrijf dat pretendeert in Holland gevestigd te zijn.
Doe dan aangifte bij de politie in Maastricht en niet bij de politie in België. Als je aangifte in België doet wordt dat een internationale kwestie waar nooit iets van terecht komt. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is jammer voor hem hoop dat ie zijn geld terug krijg maar dat kan misschien nog heel lang duren,laat het ook een les zijn voor andere mensen die zich blindstaren op een goedkoop product wat elders op de wereld stukken duurder is. Website is inmiddels uit de lucht |
|
||||
|
||||
Citaat:
De ing nummer was duidelijk een Nederlandse nummer. Maar ja had verder moeten kijken. Laatst gewijzigd door ikkeg; 15-05-14 om 11:38. |
|
|||
|
|||
Deze Belcompany, is NIET de Belcompany die diverse vestigingen heeft in BE ??
Onze beste vriend Sander Rodel zit daarachter, zie mijn reactie ibv Phonehouseshop !!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Webshop eisen | sukk1e | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 19-01-12 11:33 |
Betrouwbare webshop's | Matthipad | iPad algemeen | 3 | 05-07-10 16:56 |
Iemand ervaring met deze webshop? | Rockywoman | Koopinformatie Nederland | 1 | 30-06-10 11:37 |
Heeft iemand ervaring met deze webshop? | Burgmans | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-10 18:00 |
|
|