//

Bodyguardz Ultratough Full body protector iPhone 6 plus

Bodyguardz Ultratough Full body protector iPhone 6 plus discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben opzoek naar de Bodyguardz Ultra tough full body protection skin voor de iPhone 6 plus. De enige waar ik hem vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-14, 21:29
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard Bodyguardz Ultratough Full body protector iPhone 6 plus

Hallo allen,

Ik ben opzoek naar de Bodyguardz Ultra tough full body protection skin voor de iPhone 6 plus.
De enige waar ik hem vanaf morgen kan krijgen is Appelhoes.nl volgens hun website. Maar ik heb al meermaals getracht te bellen en te emailen maar krijg totaal geen reactie, en heb daarom besloten hier absoluut niet te kopen.

Daarom de vraag waar kan ik deze skin verkrijgen in Nederland of belgie, via internet of in de winkel.

Ik wil graag mijn iPhone 6 plus vanaf dag 1 goed beschermd hebben.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-14, 02:09
ths1986 ths1986 is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik weet niet of je al wat had gevonden, maar is dit misschien wat: BodyGuardz iPhone 6 Plus Full Body kopen? - DressMyiPhone.nl

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het ziet er in mijn ogen goed uit. Laat me even weten of je m ook daadwerkelijk hier gaat bestellen en hoe je bevindingen zijn van het product als de webshop. Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar een full body skin voor een iPhone 6+
  #3  
Oud 04-10-14, 07:31
Vincee Vincee is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnsnoek Bekijk bericht
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar de Bodyguardz Ultra tough full body protection skin voor de iPhone 6 plus.
De enige waar ik hem vanaf morgen kan krijgen is Appelhoes.nl volgens hun website. Maar ik heb al meermaals getracht te bellen en te emailen maar krijg totaal geen reactie, en heb daarom besloten hier absoluut niet te kopen.

Daarom de vraag waar kan ik deze skin verkrijgen in Nederland of belgie, via internet of in de winkel.

Ik wil graag mijn iPhone 6 plus vanaf dag 1 goed beschermd hebben.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Heb al vaker bij Appelhoes besteld. Prima geregeld daar. Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag in huis, mits uit voorraad leverbaar uiteraard. Check dat dus even.

Heb er vorige week nog de bodyguardz screenprotector besteld. Deze werd ook keurig de volgende dag geleverd.
  #4  
Oud 04-10-14, 08:52
divingpukkie divingpukkie is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincee Bekijk bericht
Heb al vaker bij Appelhoes besteld. Prima geregeld daar. Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag in huis, mits uit voorraad leverbaar uiteraard. Check dat dus even.

Heb er vorige week nog de bodyguardz screenprotector besteld. Deze werd ook keurig de volgende dag geleverd.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Appelhoes.nl. Altijd netjes de ene dag besteld en de volgende dag in huis.
  #5  
Oud 04-10-14, 14:28
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Zo dit is vet! hier zat ik ook te zoeken maar kon nergens vinden!

Super ga het ook gelijk bestellen!
  #6  
Oud 06-10-14, 12:09
Venusalsa Venusalsa is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik had ergens gelezen (volgens mij in een antwoord op een review op Bodyguardz eigen site) dat BodyGuardz deze opnieuw had uitgebracht voor betere maten/passendheid voor de iPhone 6.

Ik ben benieuwd welke Appelhoes verkoopt. Ik heb ze een paar dagen terug een berichtje gestuurd hierover om dit na te vragen.
Mijn vraag ging echter wel over de Ultratough voor de voorzijde, niet full body.

Zodra ik het hoor zal ik het hier delen. Maar misschien dat iemand die hem al binnen heeft hier al wat over kwijt kan
  #7  
Oud 06-10-14, 16:41
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Ik heb de full body protector van BodyGuardz genomen van Appelhoes.nl nadat ik een full body protector van Invisible shield had gekocht bij Ipodhoes.nl en die dus geen full body was maar een back en front protector.
De protector van Bodyguardz heeft wel meer bescherming, zij- en bovenkanten maar niet volledig zoals bij de Iphone 5S.
De onderkant waar de lightning aansluiting zit en de luidsprekers zijn NIET voorzien van bescherming.
Vrijdag komt mijn Sena Ultraslim sleeve (zwart) binnen en met deze combinatie beperk ik denk ik de meeste krassen.
Oh ja ...de Service van Appelhoes is TOP! Koop er al jaren en nooit geen problemen gehad. Na de eerste aankoop al een kortingsvoucher gekregen voor een eventuele volgende koop. Dat doen er niet veel, kan ik je zeggen.
  #8  
Oud 17-05-15, 18:04
spikker spikker is offline
• iOS 10.1.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 19
Standaard

Hoe is jullie verdere ervaring met deze full body protector van bodyguardz?
Of zijn er al betere alternatieven.


Met vriendelijke groet,
Martijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 full body protector adviezen/favorieten Emiin' iPhone accessoires en onderdelen 14 01-01-13 21:20
iPhone 4S Full Body Hard Case advies Zmija iPhone accessoires en onderdelen 0 09-08-12 13:09
Mophie juice pack air + Bodyguardz full body protector.. werkt dat? Stravinski iPhone accessoires en onderdelen 12 02-06-11 13:38
iPhone 4 Full Body Invisible Guard harriepopov iPhone algemeen 2 18-07-10 16:47
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.