Heeft iemand hier ervaring mee? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn MacBook Pro verkopen, maar ik wil dit liever niet via marktplaats oid doen (slechte ervaring mee). Nu kwam ik op de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil mijn MacBook Pro verkopen, maar ik wil dit liever niet via marktplaats oid doen (slechte ervaring mee).
Nu kwam ik op de volgende website tegen: Wil je ook je iMac of MacBook Pro verkopen? We kopen deze van je - mResell.nl Maar kennen jullie deze website? En is hij te vertrouwen of is dit een scam en ben ik straks mijn geld en mijn MacBook kwijt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je hem dan niet beter gewoon via ebay verkopen ? betalen via paypal ??
geen gedonder thuis en eerst je geld dan pas opsturen ?? paypal is een zeer veilige manier van kopen en verkopen ik koop en verkoop alles via ebay wereldwijd ! |
|
|||
|
|||
Ja, dat is misschien ook wel een idee.
Maar ik was benieuwd of deze site betrouwbaar was en of iemand hier ervaring mee had. Ze bieden op zich een redelijk prijs aan en dan heb ik ook niet alle rompslomp met andere mensen. |
|
|||
|
|||
Trustpilot geeft in ieder geval geen resultaten:
https://nl.trustpilot.com/ |
|
||||
|
||||
Over het algemeen zitten hiér nette mensen
Volg deze tips en je kun aan de slag: Een Mac gereed maken voor verkoop | appletips Hoezo negatieve ervaring op marktplaats? Ik zit er al een paar jaar op en heb goede ervaringen. Wie goed doet.... Je kan afspreken bij je thuis en dan zorg je dat er iemand bij je is. Aan de mail kan je ook al een boel informatie ophalen, opsturen nooit doen. En je kan een simpele valsgeld stift kopen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? | gserban | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-08-12 12:02 |
is deze sitevertrouwbaar, heeft iemand hier enig idee van... | LieseH | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 23:59 |
Valse App Store updates - Meer mensen ervaring hier mee? | iMario | iPhone Apps | 47 | 08-03-09 21:42 |
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? | GEEK | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-02-09 15:57 |
|
|