//

Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn?

Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JzAero Out for Delivery ! Dat had ik dus ook eerst staan deze ochtend, en nu is dat vervangen door "destination ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 13-10-14, 10:46
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JzAero Bekijk bericht
Out for Delivery !
Dat had ik dus ook eerst staan deze ochtend, en nu is dat vervangen door "destination scan". Telkens bij het uur 6:22

UPDATE: zojuist naar ups gebeld ivm het plots verdwenen zijn van out of delivery en vervangen door destination scan.
De dame beweerde dat mijn zending gewoon vandaag zal afgeleverd worden ook al was out of delivery nu verdwenen.
Dus nu maar afwachten .

Laatst gewijzigd door EddyG; 13-10-14 om 12:12.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 13-10-14, 11:01
JzAero JzAero is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 26
Standaard

Hij is binnen! Nu wachten op de pauze tot het uitpakken
  #643  
Oud 13-10-14, 13:22
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Ik heb weeral pech. Dacht de iphone vandaag aan te krijgen, nu staat er zonet het volgende vermeld op de UPS site: het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging. :-((((

Iemand al ervaring gehad met dit probleem? Maak me toch wel echt zorgen en hoop dzt het snel opgelost wordt door ups..

Laatst gewijzigd door EddyG; 13-10-14 om 16:47.
  #644  
Oud 13-10-14, 13:40
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn vriendin mijn iPhone 6 64GB Space Grey in ontvangst heeft genomen

Details:
Besteld op 30 september
Verzonden op 10 oktober
Afgeleverd op 13 oktober

Aan het eind van de dag even langs de vodafone winkel om een nano simkaart op te halen en dan vanavond installeren
  #645  
Oud 13-10-14, 13:44
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard

Mijn iPhone 6+ is rond 12 uur geleverd Ik heb wat te doen vanmiddag haha
  #646  
Oud 13-10-14, 16:09
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Iphone 6 plus 128GB toegekomen deze middag rond 14u30 TNT.
Besteld 26/09 01.05.
Het lange wachten is snel vergeten als je deze in handen hebt.

Ook de grootte valt wat mij betreft goed mee. Went snel. Het praktische : bv broekzak, jas, gebruik onderweg, fitness moet later nog blijken.

Maar geen leesbril meer nodig

TNT vervoerder zei dat ie zo'n 60 pakjes per dag moest leveren, ik weet niet of hij 60 iphones bedoelde of ook andere.

Voor diegene die hunne hebben ontvangen nog veel plezier ermee, en de andere wens ik een spoedige correcte levering.
  #647  
Oud 13-10-14, 16:13
CharlyApple CharlyApple is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: België
Berichten: 18
Standaard

13 Oct 2014 16:35:37 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location
12 Oct 2014 23:12:00 Zhengzhou Shipment In Transit.
11 Oct 2014 23:10:20 Zhengzhou Shipment In Transit.
11 Oct 2014 22:20:21 Zhengzhou Shipment Collected From Customer


Zit blijkbaar al twee dagen vast in Pudong, geen idee waarom. De verwachte leverdatum is ook al met 2 dagen verlengd. Het toestel moet komen naar Belgie, regio Gent..
Laat ons hopen dat ik het toch volgende week in mijn handen ga hebben! Kijk er naar uit!
  #648  
Oud 13-10-14, 19:45
Glomor Glomor is offline
• iOS 4.2.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard

EINDELIJK!!

Hij is binnen mijn iPhone 6+ 128 GB!!

Volgens de bezorger was het allemaal een systeem fout/scan fout. Veel pakketjes van Apple mochten, volgens het systeem, pas 13 oktober bezorgd worden. Hij zelf heeft vorige week vrijdag maar 2 iPhones afgeleverd. (Regio: Amsterdam)

Maar het lange wachten was het waard. Onwijs blij met mijn nieuw speeltje! Nu lekker aan het configureren en naar mijn eigen hand aan het zetten. Heerlijk avondje!!
  #649  
Oud 13-10-14, 19:55
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Ik ben hier vandaag de grote pechvogel zo te lezen. :-(
Deze ochtend zag het er nog naar uit dat ik vandaag ook mijn iphone zou ontvangen, maar door een sorteerfout van UPS ben ik nog geen stap verder.
Status van zending is al van deze middag niet meer verandert en staat gewoon op vertraagd, het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging, dit kan leiden tot minimaal 1 dag vertraging. Kunnen dus ook nog meerdere dagen worden :-(((((((
  #650  
Oud 14-10-14, 09:06
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Gisteravond om 17:00u had ik hem nog niets (terwijl ik om 11:30u een Out for Delivery Scan had van TNT). Ik gebeld; vrachtwagen kapot, wordt morgen. Heb geen vrije dagen meer dus ik toch even iets aandrignen waardoor hij uiteindelijk gisteravond door een medewerker van TNT zelf nog gebracht is. Hulde voor die service en wat een pracht apparaat!
  #651  
Oud 14-10-14, 09:38
Dieteradri Dieteradri is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard

Na heel wat wachten en een hoop ergernis is mijn Iphone 6 vandaag in een UPS busje gestoken en die zou onderweg zijn naar mij thuis.
Ben eens benieuwd!
  #652  
Oud 14-10-14, 10:23
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieteradri Bekijk bericht
Na heel wat wachten en een hoop ergernis is mijn Iphone 6 vandaag in een UPS busje gestoken en die zou onderweg zijn naar mij thuis.
Ben eens benieuwd!
Ook problemen met UPS gehad?
Vandaag hier nog steeds geen nieuwe leveringsdatum bekend bij UPS nadat ze gisteren mijn pakje fout gesorteerd hadden en dus niet afgeleverd hebben. Ik vraag me echt af waar mijn iphone nu dan ergens zit.
Dat is echt balen :-(((. Wanneer ga ik mijn iphone 6 nu eindelijk kunnen ontvangen?
  #653  
Oud 14-10-14, 10:43
Dieteradri Dieteradri is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Ook problemen met UPS gehad?
Vandaag hier nog steeds geen nieuwe leveringsdatum bekend bij UPS nadat ze gisteren mijn pakje fout gesorteerd hadden en dus niet afgeleverd hebben. Ik vraag me echt af waar mijn iphone nu dan ergens zit.
Dat is echt balen :-(((. Wanneer ga ik mijn iphone 6 nu eindelijk kunnen ontvangen?
Nee geen problemen gehad met UPS. Had een hoesje en een iphone 6 bestelt en ik kreeg pas een traceernr vanaf de bestelling werd samengevoegd...
Vandaag traceercode gekregen en hij wordt vandaag ook geleverd. De Service mag wel wat beter zijn voor een telefoon van 800,-...
  #654  
Oud 14-10-14, 11:05
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

JAAAAAAA, zojuist UPS aan de deur met mijn IPhone 6!!!
Vreemd want op de UPS site stond niet eens "Out For Delivery" en ook stond er vandaag geen nieuwe afleveringsdatum vermeld.
Zo zie je maar dat je niet echt kunt vertrouwen op de UPS trackingsite.
  #655  
Oud 14-10-14, 14:53
Dieteradri Dieteradri is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard

UPS zou leveren voor het einde van de dag, wat is 'voor' het einde van de dag voor die mannen?
  #656  
Oud 14-10-14, 16:27
Vlv740 Vlv740 is offline
 
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 13
Standaard bij mij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieteradri Bekijk bericht
UPS zou leveren voor het einde van de dag, wat is 'voor' het einde van de dag voor die mannen?
Om 5:50 AM op Schiphol en om 12:xx aan de deur (maar was toen niet thuis)
  #657  
Oud 14-10-14, 17:44
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

Vanmorgen iphone 6 64GB Space Gray gereserveerd rond 10:08 uur in Haarlem. vanmiddag tussen 12:00/13:00 uur opgehaald, wat ben ik super blij vandaag yessss , gelijk heb ik mijn online bestelling van de Apple store die ik gisteren geplaats had geannuleerd
het betrof ook zo’n zelfde type iphone met een lever datum tussen 27-okt/3-nov...
Nou, het heeft mij maar drie dagen geduurd tot dat ik hem kon bemachtigen dankzij de jongens van de https://twitter.com/reserverenNL wat een fantastische tool hebben jullie ontwikkeld…alle respect voor deze jongens..
Ik hoop dat volgend jaar dit zelfde tool nog gebruik kan worden in de komende iphone “6s of 7”
Voor de rest wens ik iedereen die nog wacht op zijn toestel sterkte er mee, en mijn tip is hou de tool in de gaten het werkt ECHT
  #658  
Oud 14-10-14, 18:12
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
Vanmorgen iphone 6 64GB Space Gray gereserveerd rond 10:08 uur in Haarlem. vanmiddag tussen 12:00/13:00 uur opgehaald, wat ben ik super blij vandaag yessss , gelijk heb ik mijn online bestelling van de Apple store die ik gisteren geplaats had geannuleerd
het betrof ook zo’n zelfde type iphone met een lever datum tussen 27-okt/3-nov...
Nou, het heeft mij maar drie dagen geduurd tot dat ik hem kon bemachtigen dankzij de jongens van de https://twitter.com/reserverenNL wat een fantastische tool hebben jullie ontwikkeld…alle respect voor deze jongens..
Ik hoop dat volgend jaar dit zelfde tool nog gebruik kan worden in de komende iphone “6s of 7”
Voor de rest wens ik iedereen die nog wacht op zijn toestel sterkte er mee, en mijn tip is hou de tool in de gaten het werkt ECHT
Idd een zeer goede tool
  #659  
Oud 14-10-14, 21:16
hptje hptje is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
Vanmorgen iphone 6 64GB Space Gray gereserveerd rond 10:08 uur in Haarlem. vanmiddag tussen 12:00/13:00 uur opgehaald, wat ben ik super blij vandaag yessss , gelijk heb ik mijn online bestelling van de Apple store die ik gisteren geplaats had geannuleerd
het betrof ook zo’n zelfde type iphone met een lever datum tussen 27-okt/3-nov...
Nou, het heeft mij maar drie dagen geduurd tot dat ik hem kon bemachtigen dankzij de jongens van de https://twitter.com/reserverenNL wat een fantastische tool hebben jullie ontwikkeld…alle respect voor deze jongens..
Ik hoop dat volgend jaar dit zelfde tool nog gebruik kan worden in de komende iphone “6s of 7”
Voor de rest wens ik iedereen die nog wacht op zijn toestel sterkte er mee, en mijn tip is hou de tool in de gaten het werkt ECHT
Handig!

Misschien een stomme vraag..
Kan ik mijn bestelling bij de online Apple store annuleren en er een gaan halen bij de Apple store als de iPhone die ik wil daar op voorraad is?
Ik heb hem al betaald en leverdatum staat op 24 tot 31 oktober.
  #660  
Oud 15-10-14, 07:39
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hptje Bekijk bericht
Handig!

Misschien een stomme vraag..
Kan ik mijn bestelling bij de online Apple store annuleren en er een gaan halen bij de Apple store als de iPhone die ik wil daar op voorraad is?
Ik heb hem al betaald en leverdatum staat op 24 tot 31 oktober.
zeker dat kan zo ging bij mij gisteren bij het ophalen van de iphone ik had een bestelling lopen bij de apple store, maar zodra ik de reserveren kon scoren heb ik gelijk de bestelling geannuleerd...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 20:44
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 07:09
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 18:54
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.