iPhone 6 bij Typhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eupeodes Ik heb gister ook T&T code gehad en zie dezelfde status. Die status kan ook betekenen dat er al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iedereen een "leuke" tijd indicatie van 8:30-21:30? Daar kan ik echt niks mee ^__^;;...
Ik weet door de jaren heen wel ongeveer dat de normale PostNL busje in mijn buurt niet in de ochtend zal langs komen, maar die range is wel heel groot =_=... |
|
|||
|
|||
Bij mij ook status bijgewerkt inderdaad, en idd diezelfde tijdsindicatie. Ben benieuwd of die nog nauwkeuriger wordt. Bezorging zal wel rond uur of 10 zijn bij mij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bestel vrij vaak via internet en meestal krijg je een tijdslot van een uur of 2 bij postNL en niet van 13 uur... Misschien wordt het nog bijgesteld als hij in het lokale distributie centrum aankomt. |
|
|||
|
|||
Heel gek, maar ik heb met PostNL ervaren dat echt alleen op maandagen dat tijdslot zo idoot groot is. Op alle overige dagen is het inderdaad maar 2 uurtjes. Waarschijnlijk zijn de maandagen het drukst :rolletjes:. Maar het wordt uiteindelijk gewoon 's middags bezorgd.
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds 8:30-21:30... Hopelijk wordt het straks iets kleiner.
|
|
|||
|
|||
Iemand overigens al voorbij de status : "Zending is ontvangen door PostNL." ?
Meestal zijn die statussen wel up to date.. maar als ze hem vandaag willen bezorgen moet ie toch wel minimaal naar een distributiecentrum zijn gegaan... |
|
|||
|
|||
"pakketbezorger is onderweg"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is hij inmiddels bezorgd
Alleen jammer dat ik op m'n werk zit |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, vandaar, thanx voor de uitleg
|
|
|||
|
|||
Afgeleverd!
|
|
||||
|
||||
Fijn is dat..
Hier op 25/9 iPone 6 Plus 16GB gold gepreordered. Staan als voorraad op de website. Maar nog geen bericht... |
|
|||
|
|||
Heb de iphone ontvangen *whoop whoop*
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2014 om 14:32 ---------- Da's inderdaad vreemd, want de meeste bestellingen van de 25e en 26e zijn dit weekend verzonden... |
|
|||
|
|||
Heb ook de iPhone ontvangen :-D ben alleen nog op mijn werk, helaas...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2014 om 14:53 ---------- Wellicht even een tweet eruitdoen? Reageren ze heel snel op. |
|
|||
|
|||
Vrijdagmiddag rond 3 uur besteld, kreeg net de T&T. Had hem eerder verwacht maargoed, als het allemaal goed loopt is ie morgen rond de middag binnen.
|
|
|||
|
|||
Heb het ook binnen nu ~~.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
OMG !
Na een tweet 5 min later verzonden... Echt erg! Had btw 19/9 al gepreordered. Belachelijk dat vervolgens je door jan en alleman overgeslagen word. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 via Typhone | Hvan | iPad algemeen | 1 | 05-04-11 07:19 |
Typhone iphone 4 voor maar €90 ? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-07-10 13:37 |
T-Mobile via Typhone.nl | Guinan | Odido (T-Mobile) | 29 | 29-03-10 15:20 |
|
|