//

iPhone 6 bij Apple Store Den Haag

iPhone 6 bij Apple Store Den Haag discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus, ik heb 2x iPhone 6 PLUS 64GB Zilver gehaald bij Apple Store te Den Haag. het was een reservering van ophalen tussen 17:00 -18:00 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-14, 17:13
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Talking iPhone 6 bij Apple Store Den Haag

Dus,

ik heb 2x iPhone 6 PLUS 64GB Zilver gehaald bij Apple Store te Den Haag.

het was een reservering van ophalen tussen 17:00 -18:00

Kwam daar rond 15:00 aan, kreeg ik zo een lang verhaal te horen, dat ik te vroeg ben en dat ik wel in de rij mag staan, maar de kans is zeer groot dat indien er mensen komen die ook reservering hebben staan en hun ophaaltijd is eerder dan mijnes, dat die mensen recht hebben voor mij in de rij te komen.

Hij legt me uit, dat ik me ga irriteren, want er staan nog zo een 75 tal reserveringen van 15:00 - 17:00 en als die mensen komen, dan moet ik naar achteren schuiven..

Of ik zou paar uurtjes in stad den haag doorbrengen en dan weer rond 17:45 aanmelden.

Ik dacht Bon Chance (fck it) en ik ga gelijk de rij in.. Er was een 10tal mensen voor me..

Na 10min was dit 3man en na 15min was ik de eerste..

en na 22 min was ik binnen en kon ik mijn 2x iPhone 6 Plus afrekenen..

Beetje rond gelopen en gehangen en rond 15:50 kwam ik eruit...
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-14, 17:25
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Viel erg mee.. Dat wat je verteld werd heb ik niet mee gekregen. Vriendelijke medewerker zei gewoon sta lekker in de rij, was binnen 10 minuten aan de beurt en stond na 5 minuten weer buiten. Is erg relaxed als je een reservering hebt

Je mocht je toestel dus ook eerder ophalen dan op de aangegeven tijd. Heel erg dat ze aan de telefoon zeiden dat dat niet kon of mocht!

Anyway, erg happy met mijn Plus!
  #3  
Oud 08-10-14, 22:17
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Vannacht bij de Apple Store een iPhone 6+ bestel 64GB goud was voorradig in Den Haag

Ff wortelen staan schieten, toch een half uur moeten wachten was maar 1 medewerker voor de iPhone afdeling. Daarna betalingsproblemen met de creditcard :'( maar het is toch goedgekomen .

Veilig aangekomen thuis en ze zijn dan om de iPhone 6 64GB gekomen om hem op te halen . Verkocht aan nieuwprijs .
  #4  
Oud 09-10-14, 00:26
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Ik heb hem zojuist kunnen reserveren voor morgen in Den Haag, maar volgens jullie kan ik ook eerder dan de gereserveerde tijd gaan? Niet dat ik voor niks eerder die kant op ga natuurlijk
  #5  
Oud 09-10-14, 00:29
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DuforneeS Bekijk bericht
Ik heb hem zojuist kunnen reserveren voor morgen in Den Haag, maar volgens jullie kan ik ook eerder dan de gereserveerde tijd gaan? Niet dat ik voor niks eerder die kant op ga natuurlijk
Ze hebben mij eerder geholpen dan ik gereserveerd had. Was wel op de release day in Den Haag. Denk dat het nu niet zoveel meer uitmaakt. Waag je poging en meld het hier
  #6  
Oud 09-10-14, 00:30
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Ga ik doen! Zal vast goed komen
  #7  
Oud 09-10-14, 07:41
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

kan iemand mij vertellen welk tijdstip het beste is om te reserveren via de apple site, ik sta rond 05:00 uur s'ochtends op kijk gelijk naar de site maar dan zijn de 64GB niet meer op voorraad????
graag advies alstublieft...
  #8  
Oud 09-10-14, 07:44
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Iets na middernacht worden de stores online bijgewerkt. Vanaf 00:00 dus de reserveringssite blijven verversen en dan heel snel handelen.
  #9  
Oud 09-10-14, 11:20
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ze hebben mij eerder geholpen dan ik gereserveerd had. Was wel op de release day in Den Haag. Denk dat het nu niet zoveel meer uitmaakt. Waag je poging en meld het hier
Mij ook. Ik had gekozen voor tussen 15u en 16u, maar ik was gisteren al om 8u wakker dus wij hup naar Den Haag, was er rond 10u en ze hebben er geen probleem over gemaakt.

Heb de store manager tegen een vriend van hem hoor zeggen dat er dagelijks een kleine hoeveelheid iPhones zouden binnenkomen, en wil je zekerheid dat je een iPhone hebt kan je best via de website reserveren, want zo de shop binnenlopen maakt de kans heel klein dat je met een iPhone buiten gaat.
  #10  
Oud 09-10-14, 11:24
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Super, dan ga ik straks ook gewoon op pad. Mailtje van de reservering is genoeg toch om ervan uit te gaan dat hij er ligt? Als ik namelijk kijk bij reservering wijzigen/annuleren dan staat er geen iPhone bij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2014-10-09 om 11.23.40.jpg‎ (31,4 KB, 20x gelezen)
  #11  
Oud 09-10-14, 12:54
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DuforneeS Bekijk bericht
Super, dan ga ik straks ook gewoon op pad. Mailtje van de reservering is genoeg toch om ervan uit te gaan dat hij er ligt? Als ik namelijk kijk bij reservering wijzigen/annuleren dan staat er geen iPhone bij.
Dat is genoeg. Neem ook maar voor de zekerheid een legitimatie mee. Ik had hem zelf niet nodig daar maar je weet het maar nooit.

Je reserveringen gaat volgens mij over een afspraak bij de Genius bar, workshops etc.
  #12  
Oud 09-10-14, 14:40
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DuforneeS Bekijk bericht
Iets na middernacht worden de stores online bijgewerkt. Vanaf 00:00 dus de reserveringssite blijven verversen en dan heel snel handelen.
dank je voor de info ik zal dan na middernacht kijken of het mij lukt om te reserveren...
  #13  
Oud 09-10-14, 15:15
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DuforneeS Bekijk bericht
Super, dan ga ik straks ook gewoon op pad. Mailtje van de reservering is genoeg toch om ervan uit te gaan dat hij er ligt? Als ik namelijk kijk bij reservering wijzigen/annuleren dan staat er geen iPhone bij.
Had zelfs men e-mail niet bij de reservatie. Had mijn rijbewijs en id al klaar om te kunnen bewijzen dat ik het was, maar ook daar werd niet naar gevraagd.
Heb zo een beetje meegekeken bij de manager zijn ipad, maar ik heb toch geen andere naam kunnen spotten hoor om eventueel nog een iPhone mee te nemen.

Maar ja... De ogen hebben hun beste tijd gehad .
  #14  
Oud 09-10-14, 16:35
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
dank je voor de info ik zal dan na middernacht kijken of het mij lukt om te reserveren...
@reserverenNL
Volg deze op twitter.
Als er voorraad is word het door deze bot gelijk getweet.

Zo kwam ik dinsdag aan mijn 6 64gb SG (gereserveerd rond 3/4 uur 's middags).
  #15  
Oud 09-10-14, 18:19
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Zo, helemaal gelukt! Uurtje eerder dan afgesproken op kunnen halen, reservekopie wordt nu teruggezet thuis. Gaaf! En er is nog een tip: iphonestorecheck.pimvdijk.nl deze mailt je zodra er voorraad is. Maar mijn tip blijft toch om vanaf twaalf uur de reserveringspagina te verversen en dan snel te handelen.
  #16  
Oud 10-10-14, 06:32
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

goede morgen mensen..iemand die vandaag langs de apple store in Den Haag komt?
graag wil ik weten of er iphone's 64GB in voorraad zijn, zo niet wanneer er weer nieuwe voorrad binnen komt...ik wil het toch wagen om er langs te komen...!!
alvast bedankt....
  #17  
Oud 10-10-14, 15:57
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
goede morgen mensen..iemand die vandaag langs de apple store in Den Haag komt?
graag wil ik weten of er iphone's 64GB in voorraad zijn, zo niet wanneer er weer nieuwe voorrad binnen komt...ik wil het toch wagen om er langs te komen...!!
alvast bedankt....
Ik zal het nog eens herhalen wat de manager van de week tegen een vriend van hem zei : ALLE dagen komt er een kleine voorraad binnen, het beste wat je kan doen is de website ( in dit geval na 00:00 refresh doen tot je kan reserveren ) in het oog houden en dan reserveren. Want zo een shop binnenlopen gaat geen succesverhaal worden om de iPhone 6 of PLUS te ontvangen.

De laatste keer dat ik er mee in herhaling val, haal er je voordeel mee uit!
  #18  
Oud 10-10-14, 16:12
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

duidelijk...dus als ik het goed begrijp kan ik dagelijks na 00:00 uur proberen te reserveren, geld dit ook in het weekend dan?
ik neem aan dat in het weekend ook toestellen gereserveerd kunnen worden uiteraard als er voorraad binnen komt, ik gok dat dit het geval zal zijn
ik zal het wagen en in het weekend proberen te reserveren, zou voor mij ideaal zijn door de weeks zit ik op mijn werk en het wordt dan een stuk lastig om te reserveren en de iphone op te halen..
  #19  
Oud 10-10-14, 16:40
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
duidelijk...dus als ik het goed begrijp kan ik dagelijks na 00:00 uur proberen te reserveren, geld dit ook in het weekend dan?
ik neem aan dat in het weekend ook toestellen gereserveerd kunnen worden uiteraard als er voorraad binnen komt, ik gok dat dit het geval zal zijn
ik zal het wagen en in het weekend proberen te reserveren, zou voor mij ideaal zijn door de weeks zit ik op mijn werk en het wordt dan een stuk lastig om te reserveren en de iphone op te halen..
Ja ook in het weekend, en ook in het buitenland als je wil
  #20  
Oud 10-10-14, 16:58
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
duidelijk...dus als ik het goed begrijp kan ik dagelijks na 00:00 uur proberen te reserveren, geld dit ook in het weekend dan?
ik neem aan dat in het weekend ook toestellen gereserveerd kunnen worden uiteraard als er voorraad binnen komt, ik gok dat dit het geval zal zijn
ik zal het wagen en in het weekend proberen te reserveren, zou voor mij ideaal zijn door de weeks zit ik op mijn werk en het wordt dan een stuk lastig om te reserveren en de iphone op te halen..
Als het goed is kan er zondag niet gereserveerd worden in Duitsland. Die zijn op zondags gesloten. De Stores in Nederland zijn wel open. Maar of je ook op die dag kan reserveren. Ik kon dat niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 Apple Store in Amsterdam, Haarlem of Den Haag? pposthoorn Koopinformatie Nederland 8 25-09-14 21:39
Apple Store Den Haag Event RWK Chat en geruchten 1 20-11-13 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.