Apple Store online bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat Apple het aankoop bedrag pas afschreef van de creditcard als de aankoop is afgeleverd. Mijn bestelde applewach is nog onderweg vanuit China ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Store online bestellen
Ik dacht dat Apple het aankoop bedrag pas afschreef van de creditcard als de aankoop is afgeleverd. Mijn bestelde applewach is nog onderweg vanuit China en het bedrag staat niet meer gereserveerd maar is nu afgeschreven van de creditcard.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
-mod → Verplaatst naar Koopinformatie Nederland.
|
|
|||
|
|||
Geen idee, heb al meermaals iets besteld maar nooit op gelet wanneer de kredietkaart werd gecrediteerd.
|
|
||||
|
||||
Kaart wordt gecrediteerd op het moment dat je bestelling wordt verzonden...
Mijn gedacht...
|
|||
|
|||
Als het bij verzenden is klopt het wel. Ontvangst sneller dan apple aangaf. Het was tussen 2 en 5 oktober, maar vandaag 26 september ontvangen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarneer bij online Apple Store te bestellen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 24 | 26-09-14 12:18 |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
|
|