T-Mobile iphone 3g mischien kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil wel een iphone 3g van t-mobile kopen, alleen zit ik met het probleem dat ik al een jaar lid ben van een telfort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile iphone 3g mischien kopen
Ik wil wel een iphone 3g van t-mobile kopen, alleen zit ik met het probleem dat ik al een jaar lid ben van een telfort simonly abbonement van 1 jaar.
Als ik T-Mobile neem, wil ik telfort het liefst natuurlijk beeindigen, maar ik weet niet zeker of dit kan?(denk het niet) Jullie een idee? Maar dit hoeft niet perse, als ik weet hoeveel me de iphone 3g kost in die 2 jaar. En wat ik er dan bij krijg per maand aan belminuten en smsjes.(ik haat rekenen, en kom er niet uit) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik raad je aan om de klantenservice van Telfort te benaderen. Voor de abo-prijzen heeft iPhoneclub.nl een geweldig schema op iPhone 3G in Nederland bij T-Mobile: alle abonnementen, prijzen, informatie en review > Artikel > iPhoneclub.nl gemaakt. Succes ermee.
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens de site was de contractduur 1 jaar. Maar daar is dus soms wel wat aan te doen? |
|
|||
|
|||
afkopen...
|
|
|||
|
|||
En hoeveel kost dat dan, dat afkopen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen bij T-Mobile? | thomassen39 | Koopinformatie Nederland | 16 | 31-07-10 19:38 |
Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile | matsoft | Odido (T-Mobile) | 18 | 07-05-09 12:23 |
Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile? | sandertjah12 | Koopinformatie Nederland | 16 | 27-07-08 15:46 |
Officiële T-Mobile iPhone kopen; lol weg? | Fresh | Chat en geruchten | 17 | 09-07-08 15:12 |
Macdiscount.nl verkoop mischien iphone | soulshaker | Archief | 1 | 04-03-08 14:37 |
|
|