Vraagjes bij de iPhone en jullie mening erbij discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello! Ik wou een nieuw topic starten voor mensen die vragen hebben of hulp nodig hebben bij het kopen van een iPhone! Ik heb namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagjes bij de iPhone en jullie mening erbij
Hello!
Ik wou een nieuw topic starten voor mensen die vragen hebben of hulp nodig hebben bij het kopen van een iPhone! Ik heb namelijk zelf ook een vraagje! Wat zouden jullie doen als je een iPhone 2G 16GB voor 300€ wordt aangeboden, maar als de volume-luider knop niet meer werkt? Toch kopen of niet? Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerst nagaan wat de reparatiekosten zullen zijn. Dan zelf de afweging maken of het dit waard is.
|
||||
|
||||
En kijk ook eens in dit deel van het forum....
|
|||
|
|||
Ho oeps , had dat niet gezien!
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
|
||||
|
||||
Tsja, ik zelf koop geen spul wat kapot is. Koop het liefst alles nieuw, doe ik ook btw
Voor 300 euro kun je wel een goeie iPhone 2G vinden die nog heel is (uiteraard geen splinternieuwe).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NU.nl push notificaties nuttig? Jullie mening ... | koekjedebij | iPhone Apps | 19 | 20-10-11 18:17 |
iPhone erbij gekocht programma's overzetten? | Starscreamer | Archief | 7 | 22-03-10 23:58 |
enkele vraagjes bij een prachtige handleiding... | Iris | Archief | 2 | 02-09-09 16:03 |
Graag jullie mening, soft- of hardware unlock | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 2 | 12-01-08 20:42 |
|
|