iphone kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) in die link die je stuurde kon ik zo gauw niet een datum vinden. dus de vraag: wanneer is dit....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
in die link die je stuurde kon ik zo gauw niet een datum vinden. dus de vraag: wanneer is dit.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Google.com > "WWDC" > Eerste Link > "June 8-12"
Dat dus. |
|
|||
|
|||
oke daar kan ik zoizo op wachten dan. dan kijk ik dan wel of het de moeite waard is. bedankt in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voorbeeld: Je wilt een nieuwe computer; om de maand zijn er geruchten en feiten over nieuwe onderdelen. Dat zou betekenen dat je nooit van je leven een computer kan halen. Over de nieuwe xbox zijn al geruchten sinds dat de 360 uit is. Maar de kans is inderdaad groot dat apple met een "nieuwe" iphone komt. Maar ik verwacht dat er niet veel verandering in zal zitten imho |
|
||||
|
||||
Er zijn altijd geruchten over een nieuwe iPhone, maar rond juni/juli zijn die naar mijn mening net iets waarschijnlijker ;-)
|
|
|||
|
|||
ik wacht gewoon tot na de wwdc en dan zie ik wel verder.
@huppel: een computer is toch noch net iets anders. echt nieuwe (veel betere onderdelen) komen maar ongeveer om het half jaar ofzo. |
|
||||
|
||||
Bij de iPhone dus (tot nu toe!) om het hele jaar, in juni/juli. Ik zou dus als je rond die tijd een iPhone wilt gaan kopen nog even wachten
|
|
|||
|
|||
ja dan komt die uit ja. maar ik heb geen zin om mijn tentje voor de deur te wachten, dan 4 uur in de rij staan, en dat die gast bij de kassa dan zegt dat hij uitverkocht is en vervolgens zien hoe zon rijke gast toch nog een meekrijgt.
met andere woorden dan komt hij wel uit maar dan heb je hem nog lang niet. maar zoals ik al eerder heb gezegd zal ik eerst wachten tot de wwdc en dan kijken wat ik doe. |
|
||||
|
||||
Je HOEFT 'm niet de eerste seconde te hebben ;-) Gezien de populariteit ook in Nederland weet ik zeker (denk ik zeker te weten) dat T-Mobile al een bunch heeft besteld/gereserveerd/gaat bestellen, en als je via de website bestelt ze er echt nog wel een voor je over hebben.
|
|
||||
|
||||
Probeer je idd nog even in te houden, het zou wel eens de moeite waard kunnen zijn.
Ik wilde ook dolgraag een iPhone toen de eerste generatie op de markt was, maar vond dat deze toen nog teveel gebreken kende om er zoveel geld voor neer te leggen. Dus heb ik een VOLLEDIG jaar gewacht, maar ik werd beloond: - 3G - GPS - 16Gig - Mooier design - Betere batterij - ... Ik ben zeker dat het wachten ook bij jou beloond zal worden !! |
|
|||
|
|||
ik zou het zien. ik wacht zoizo tot ik weet wat de verschillen zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kopen | St33n | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-03-10 18:37 |
Iphone kopen | Danz | Koopinformatie Nederland | 12 | 21-02-10 21:34 |
Iphone 3g kopen: help! | bramtinmokum | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-02-09 18:48 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|