iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone telefonisch besteld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/37125-iphone-telefonisch-besteld.html)

kuotje 09-08-09 15:30

en wanneer niet bij t-mobile besteld kan het ook mss met levertijd langer of korter duren.

Dipsausje 09-08-09 15:36

Ik heb mijn iPhone (3GS 16GB Black) in juni besteld (dus nog voor dat deze in de winkel lag) en volgens de T-Mobile klantenservice was deze vorige week helaas nog niet geleverd.

Als ie volgende week weer niet komt is T-Mobile iig een klant kwijt, ik ben het zat.

Edit: Vandaag weer gebeld, deze keer kreeg ik te horen dat de iPhone nu naar AMP was, die weer gebeld en nu wordt de iPhone morgen geleverd. Uiteindelijk dus besteld op 25-06-09 geleverd op 11-08-09, 7 ipv de beloofde 2-4 weken...

Nu nog de volgende hindernis want mijn vorige provider blijft de aanvraag voor het nummerbehoud elke keer maar weigeren.

iGet MoNeY 10-08-09 17:46

Is hier iemand op het forum die zijn iPhone heeft besteld bij de T-Mobile shop in Alkmaar? En kan diegene misschien vertellen hoe lang het daar duurde voordat je hem kreeg?

jaapieln 13-08-09 14:07

En, nog mensen die hun iphone intussen hebben binnengekregen? Ik zit ook al te wachten sinds 28 juli.

Skordie 13-08-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaapieln (Bericht 337722)
En, nog mensen die hun iphone intussen hebben binnengekregen? Ik zit ook al te wachten sinds 28 juli.

Ik al vanaf 22 juli, nog niks voorbij zien komen...

iGee 13-08-09 14:14

Ik heb hem erg snel binnengekregen, heeft bij mij 2 weken en 1 dag geduurt. Is geloof ik echt een uitzondering.
Had 1 dag voordat ik'm binnenkreeg nog even gebeld met T-mobile om wat na te vragen vwb de simkaart en het nummerbehoud. Zei de medewerker ineens 'Wacht even...ben je nu al gebeld voor je iPhone? Dat is snel zeg!...' :)

jaapieln 13-08-09 14:14

Het is echt van de zotte, ik kan echt niet wachten tot die telefoon er is. En dan zijn er nog genoeg mensen die al langer zitten te wachten. Ik word gek van dat t-mobile. Kan ook al meer dan een maand me bel status niet meer controleren. Kunnen die prutsers echt niks :S

Ik heb btw me abbo verlengt. Hierboven staat dat het verschil maakt voor de levertijd, maar t-mobile kennende zal dat er wel voor zorgen dat de telefoon later aankomt.

@ iGee: Fijn dat je het geluk had je telefoon zo snel te ontvangen, heb je ze daarvoor nog moeite gedaan (bellen ofzo) of kreeg je gewoon ineens het bericht dat je telefoon bezorgd wordt?

iGee 17-08-09 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaapieln (Bericht 337738)
@ iGee: Fijn dat je het geluk had je telefoon zo snel te ontvangen, heb je ze daarvoor nog moeite gedaan (bellen ofzo) of kreeg je gewoon ineens het bericht dat je telefoon bezorgd wordt?

Ik heb idd gewoon geluk gehad. Niets bijzonders gedaan voorzover mij bekend.

Nexz 17-08-09 10:54

Zo, heb mezelf ook maar eens aangemeld :).

In ieder geval, ik heb op 9 juli de iPhone 3GS 16GB Zwart besteld (Lost & Stolen gedaan), er is mij toen 2-4 weken levertijd beloofd. Nog steeds geen iPhone te bekennen. Ik sta onderhand wel op aflevertijd.nl als "Vooraangemeld", heb ook gelijk contact opgenomen met AMP maar die vertelde mij dat mijn order nog niet bij hun binnen was, en dat ze z.s.m. contact opnamen als de iPhone bij hun was.

Ik hoop dan deze week toch echt de iPhone te kunnen ontvangen! Voor de rest erg rare gesprekken met T-Mobile gevoerd, er heeft zelfs een meneer van de klantenservice gezegd "Ja, we hebben we wel op voorraad, maar Apple kan ze niet snel genoeg leveren". Erg apart, volgens mij om me gewoon op te schepen met een of andere rotsmoes. Jammer, na 3 1/2 jaar trouwe klant te zijn.

Hanzel 17-08-09 17:05

zo, terug van vakantie en gelijk blij dat ik op AMP te vinden ben.

2009-08-14 13:18 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk

is die laaste toevoeging nieuw? ben ik hier op het forum nog niet tegengekomen
nu dus afwachten tot het veranderd naar "u wordt gebeld" oid. iemand een idee hoe lang dat kan duren? hoop toch wel deze week te kunnen spelen.

voor de duidelijkheid:
15-jul +/- 12u telefonisch besteld bij T-Mobile (3GS 16Gb zwart) levertijd 2-4wk zou m hebben voordat nieuwe abo inging
22-jul gebeld voor contract bevestiging, had ik nog niet binnen
28-jul nogmaals gebeld voor contract bevestiging, had geen order# want telefonisch besteld
16-aug contract bevestiging nog steeds niet binnen... nieuwe abo is wel 13 augustus ingegaan (volgens MyMobile) op zich geen ramp als ik de telefoon deze week dan maar heb.

als ik zo alle posts lees is de leverings volgorde een raadsel... raaaarrrrr

Hanzel 17-08-09 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanzel (Bericht 339343)

2009-08-14 13:18 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk
2009-08-17 16:59 VAA Vooraangemeld

as we speak veranderd de status. nu nog naar "u wordt gebeld". zo komt er eindelijk schot in de zaak.

Nexz 17-08-09 17:32

Dit is toch niet te geloven!

2009-08-14 13:18 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk

Nog steeds :( Ik wordt echt telkens achteraan de wachtlijsten gezet volgens mij!

Hanzel 17-08-09 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanzel (Bericht 339343)
15-jul +/- 12u telefonisch besteld bij T-Mobile (3GS 16Gb zwart) levertijd 2-4wk zou m hebben voordat nieuwe abo inging
22-jul gebeld voor contract bevestiging, had ik nog niet binnen
28-jul nogmaals gebeld voor contract bevestiging, had geen order# want telefonisch besteld
16-aug contract bevestiging nog steeds niet binnen... nieuwe abo is wel 13 augustus ingegaan (volgens MyMobile) op zich geen ramp als ik de telefoon deze week dan maar heb.

kom zojuist thuis uit t werk en had email + sms van AMP, super!! linkje gevolgd en bezorgafspraak voor de 20e!! yes!!! :):)

ofwel:
2009-08-14 13:18 VVAA Vooraangemeld, nog geen afspraak mogelijk
2009-08-17 16:59 VAA Vooraangemeld
(2009-08-17 17:40 email + sms van AMP)
2009-08-17 18:41 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt

iedereen succes met nagelbijten!!

Nexz 17-08-09 20:32

Dat meen je niet!!! :(!

Gefeliciteerd iig, dat je een afspraak heb kunnen in plannen (en zeer binnenkort je iPhone hebt :D).

Ik heb echt... nou ja, geen moordneigingen... (of misschien ook wel :P)... ik word in ieder geval gek! :(
Ik wil die iPhone nu! :D

Erw 17-08-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexz (Bericht 339478)
Dat meen je niet!!! :(!

Gefeliciteerd iig, dat je een afspraak heb kunnen in plannen (en zeer binnenkort je iPhone hebt :D).

Ik heb echt... nou ja, geen moordneigingen... (of misschien ook wel :P)... ik word in ieder geval gek! :(
Ik wil die iPhone nu! :D

I know the feeling!!

23-07 besteld!! en nog niks!

Nexz 17-08-09 21:29

Jij hebt nog geluk! Ik wacht al sinds 09-07 :(

reinier72 18-08-09 08:05

Na mijn bestelling op de 15e via Lost&Stolen werd mij 2 tot 4 weken beloofd.

Tot mijn grote vreugde stond ik afgelopen vrijdag op 'vooraangemeld'. Gisteravond na 17u was dat ineens verandert en kon ik een afspraak maken.... woensdag komt ie ! (na 5 weken dus)

WoeHoe!

Nexz 18-08-09 10:27

Net even gebeld met AMP. Hij is nog niet bij hun binnen. Ik ben het he-le-maal zat! Ik ga zo naar de T-Mobile shop, en eventjes zeggen wat ik er van vind!

Edit: Net gebeld met T-Mobile, blijkt mijn order niet in het systeem te staan (ze kon me niet vinden)!!!!

Hanzel 18-08-09 10:47

ik mag me dan (bijna) tot de gelukkigen rekenen, maar ik hoop dat T-Mobile lering trekt (en dit forum leest) over al wat gaande is.

Nexz 18-08-09 16:57

Eindelijk!
2009-08-18 16:52 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
Donderdag komt ie :D

Admiraal 18-08-09 17:09

3g s wit 32GB afgelopen vrijdag online besteld i.c.m. contract verlenging, kreeg direct via email bevestiging met levertijd binnen tien werkdagen. Vandaag al email van AMP gehad, iphone wordt morgen geleverd... :D

Edit: de 13de besteld bij T Mobile, vrijdag de 14de de bevestigingsemail binnen... Zit nu te wachten, wordt voor 1400uur geleverd.

Edit2: Binnen!!! :D

Vos 18-08-09 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexz (Bericht 339871)
Eindelijk!
2009-08-18 16:52 CA Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
Donderdag komt ie :D

Netjes, maar jij wacht inderdaad al lang [09-07].

Ik wacht nu "pas" 3 weken :P ook icm contractverlenging.

Bimmer 18-08-09 18:56

HOU OP SCHEI UIT. 's morgens op 19 juni besteld en nog steeds niet geleverd. Kreeg te horen dat ik nog maximaal 4 weken moest wachten. Dat is dan netto 3 maanden wachten.

Waardeloos!

Oh ja, mijn contract is wel alvast ingegaan .....

Bimmer 18-08-09 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 339880)
3g s wit 32GB afgelopen vrijdag online besteld i.c.m. contract verlenging, kreeg direct via email bevestiging met levertijd binnen tien werkdagen. Vandaag al email van AMP gehad, iphone wordt morgen geleverd... :D

Ongelooflijk, al misgun ik het je niet :mad:

Erw 18-08-09 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer (Bericht 339936)

Oh ja, mijn contract is wel alvast ingegaan .....

Geld laten storneren door je bank, dan gaan ze vanzelf wel bellen waarom je de rekeing niet betaald, misschien komt de telefoon zo sneller?

Bimmer 18-08-09 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 339938)
Geld laten storneren door je bank, dan gaan ze vanzelf wel bellen waarom je de rekeing niet betaald, misschien komt de telefoon zo sneller?

Neen, vanmorgen stennis geschopt en uit 'coulance' is deze maand gratis. Dat wil zeggen ik heb wel een i-300 abonnement maar zonder de Iphone. Na al die ellende/ tig telefoontjes etc. een mager resultaat maar wel een gebaar van goede wil. Met de belofte als ik volgende maand de Iphone nog niet heb ontvangen ik weer een 'freeby' krijg.

Sja het is mij niet om die paar snertcenten te doen en zou graag extra betalen voor een snelle levertijd. Maar ja, ik wil persé Visual Voicemail!

maryse72daan 23-03-10 14:28

I Phone niet ontvangen
 
Heb vorige week dinsdag bij T mobile mijn 3gs besteld, kreeg dag erna mail van pakketdienst wanneer ik hem wou, kon gewoon voor de volgende dag kiezen, ik koos voor vrijdag, de avond ervoor om negen uur netjes een mail hoe laat ik hem zou ontvangen en dat ging prima. Zou er toch nog eens achter aan gaan

Succes,Maryse

iGee 23-03-10 15:18

Dit had te maken met lever-problemen vorig jaar. De laatste post waarop je nu hebt gereageerd is van augustus 2009! ;)

maryse72daan 23-03-10 15:25

Ja stom stom, ik ben nieuw en reageer weer eens te snel, sorry, misschien kun je me helpen, heb net de 3gs en ik probeer ned. 1,2,3 te vinden maar tot op heden niet gevonden, weet jij het misschien? Alvast bedankt.

Groetjes,Maryse:)

generator 23-03-10 15:36

Ned. 1, 2, 3? Volgens mij ben je in de war met je t.v. (iPhone = telefoon :p)

tenzij je de "uitzending gemist" app bedoelt. Deze vind je in de app store in op je iPhone of in iTunes.

maryse72daan 23-03-10 15:42

Hoi gelukkig nog niet in de war, alhoewel na uren met het i phone aparaat in de handen te zitten...................nee zonder gekheid, iemand was hier een tijdje geleden met haar nieuwe i phone en liet met het appje zien om ned 1,2,3 te kijken, heb zelfs nogg een programma gezien. Uitzending gemist heb ik wel. Maar het zit er echt op. Dan moet ik toch eens achter zien te komen, vriend van mij heeft de nokia 97 en kijkt ook gewoon ned 1,2,3

groetjes,Maryse

Fleetwood 23-03-10 20:08

dan zul je een abo moeten aanschaffen denk ik?

maryse72daan 23-03-10 23:12

Het is de vraag waar het überhaupt te vinden is. Kan de persoon die het heeft even niet bereiken maar persoon met Nokia 97 vind het vreemd dat ik het niet kan vinden. Hij kijkt gewoon kosteloos dagelijks naar 1,2,3 als iemand het weet graag tips en als ik het weet zal ik het melden.

krikk000 04-08-10 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krikk000 (Bericht 316059)
Ik heb hem op 23-juni besteld zwart 16GB 3GS en wordt morgen geleverd.:)


Ik heb hem :d:d:d

Bimmer 04-08-10 20:50

Grappig hoe je zaken kunt vergeten; ik had deze ellende weggedrukt. Nou ja, voor het eerst sinds jaren (2x Iphone met T-mobile) laat ik het aan mij voorbij gaan en ben ik klaar met die vervelende luitjes.

Nog een waarschuwing; als zakelijke klant heb je na je termijn van 24 maanden 3 maanden opzegtermijn ipv 1 maand als particulier. Switchen en dan alsnog opzeggen is een mooie 'maas' ......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.