iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone telefonisch besteld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/37125-iphone-telefonisch-besteld.html)

generator 26-06-09 19:24

iPhone telefonisch besteld
 
Ik heb vorige week vrijdagochtend mijn iPhone telefonisch besteld. Grote fout! Terwijl iedereen nu al met zijn 3GS loopt te spelen heb ik nog niks. Zelfs sommigen die hem niet eens ge-pre-ordered hadden hebben er al 1.
Ik heb al een aantal keer gebeld met de T-mobile klantenservice, en niemand kan me daar vertellen wanneer ik de telefoon kan verwachten. Eerst krijg ik te horen binnen 5 dagen, vervolgens 5-10. En nu krijg ik te horen dat het 2 tot 6 weken kan duren!!

Zijn er andere mensen die hun iPhone telefonisch besteld hebben? Wat zijn jullie ervaringen?

mirsalimov 27-06-09 02:13

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb mijn abbo verlengd, dus het zou volgens t-mobile door TNT bezorgd worden maar ik heb tot nu toe niks ontvangen.

T-mobile bellen heeft totaal geen zin, iedere keer krijg andere verhaal te horen.


Maar ik heb van iemand die bij t-mobile werkt gehoord dat het pas vaandag is verstuurd, volgens TNT website rembours pakketen die vrijdag verstuurd zijn worden maandag of dinsdag bezorgd worden.


Dus het wordt even afwachten.:(

generator 27-06-09 04:01

Ik ben blij dat er iemand is die in hetzelfde parket zit. Wanneer heb jij precies besteld?

tipex 27-06-09 07:19

Zelfde probleem gehad, hadden om 9:30 besteld, tot de dag van de launch alleen een bevestiging gehad en verder niets. Gisteren om 17:00 maar eens een telecom shop gebeld en die hadden gewoon nog 3gs liggen. Tmobile gebeld en geannuleerd.

smaui 27-06-09 10:32

Ik heb 19 juni telefonisch mijn contract verlengd icm 16gb 3gs. Omdat ik telefonisch besteld heb en een bestaande klant bij t-mobile ben, heb ik dus geen order nummer gekregen. Ik moest maar afwachten....6 verschillende medewerkers gesproken over de levering en elke keer kreeg ik een ander verhaal. De ene zegt dat ik inderdaad binnen 10 werkdagen (vanaf de datum van de bevestigingsbrief 19 juni 2009) het toestel kan verwachten, terwijl de ander zegt dat de levertijd 2 tot 8 weken kan duren..Ik zit al een jaar of 8-9 bij t-mobile (toen nog BEN), maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zoveel chaos binnen de klantenservice.

Dj. 27-06-09 11:09

Dit is de mail die ik naar T-mobile heb gestuurd:

Ik heb vorige week vrijdag in de midag mijn iPhone 3gs Black 16GB telefonisch besteld alleen ik heb nog niks te horen gekregen over aflevering. ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een soort van order nummer en daar stond duidelijk in: "Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order." weekje wachten en nu nog steeds niks binnen.
via de website van jullie (bestelstatus) kom ik niet verder want daar staat dat er geen order is geplaatst met dat nummer, ongeveer 40x geprobeerd en nog steeds staat er het zelfde.
En bij de site van de afleveraars v.d. iPhone 3GS (AMP logistics) staat dat er niet eens een order is geplaatst op mijn adres.
Ben naar de plaatselijke T-mobile shop geweest (Den Haag)en daar konden ze me al helemaal niet verder helpen.
Hierna heb ik nog even gebeld naar de klantenservice (Nummer in de mail was alleen voor huidige T-mobile klanten) en heb daar te horen gekregen dat het inderdaad een beetje vaag was maar dat er wel stond dat de bestelling was doorgekomen in het systeem.
Er werd mij ook verteld dat het max. 6 weken zou duren terwijl ik ergens boven aan in de ijst sta neem ik aan??. over de bevestegingsmail kon ik niet verder geholpen worden. Nu lees ik op de forums van Iphoneclub.nl dat letterlijk iedereen die de Iphone op vrijdag hebben besteld al vandaag hun Iphone hebben gekregen (ook nieuwe T-mobile klanten).
Ik heb op iphoneclub ook gelezen dat er al meer dan 10.000 iphone 3GS zijn "verkocht" en jullie kunnen mij niet vertellen dat er al in de 1e paar uur meer dan 10.000 bestellingen zijn binnengekomen ;)
Dus nu komt er op neer of jullie mij misschien kunnen helpen in deze situatie !?
ik hoop dat het serieus wordt beantwoord anders zet ik deze vraag om in een klacht.

Mvg.

BTW, ik kon mijn bestelling zelfs niet anuleren omdat hij al in het systeem staat :mad:

zekestarr 27-06-09 12:03

Hier nog een, ik was er vorige week vrijdag al om 08.00 om mijn abonnement te verlengen bij en het zou helemaal goed komen verzekerden ze me. Keurig op dinsdag een schriftelijke bevestiging gehad maar sindsdien niets meer vernomen. Ik heb ze nog een keer gebeld maar niemand die me iets kon vertellen, zelfs niet eens een bestelnummer. Mateloos irritant.

smaui 27-06-09 12:06

Net maar weer gebeld met de klantenservice. Hij las een stuk van de memo voor die zij (klantenservice) gisteren gekregen hebben en het is dus nu zo dat er GEEN TNT meer aan te pas komt. Alles wordt nu via AMP gedaan volgens de memo. Hij gaf toe dat er veel verwarring was over de levering. Ik zei dat ik nog niet bekend was in het AMP systeem, terwijl ik vorige week vrijdag tijdens de voorbestelling toch mijn verlening had gedaan. Hij zei dat dat waarschijnlijk komt door verwerking van de verschillende kanalen: nieuwe abonnees, verleningen via website en verlengingen via telefoon. Verleningen via telefoon worden kennelijk dus als laatste verwerkt (aangezien de meeste mensen die via o.a. de website of winkel besteld hebben, het toestel al hebben of al bij amp bekend zijn).

Sebastiaan 27-06-09 12:10

TMobile ben ik nu al meer dan beu!!!!!
 
Ik zit met hetzelfde probleem DJ....

Vorige week vrijdag om 10:30 uur in de webshop besteld (3Gs- 16GB zwart) als nieuwe Tmobile klant.
Het orderinfo systeem op de website geeft alleen nog maar aan dat mijn order ontvangen is....en dus nu zaterdag, een week later dus nog geen iphone!
Leuk...zo'n voorinschrijving...not!:mad:

Het zure is dat ik net van de Tmobileshop kom waar ze dus gewoon toestellen hebben liggen ( ook bij Phonehouse ) maar ik mag die niet kopen want ik heb nu een weborder lopen en daardoor geblokkeerd ben om er alsnog een in de winkel te kopen.
Ik heb de klantenservice gebeld en te horen gekregen dat ik min of meer pech heb en moet wachten tot het toestel word geleverd!

Mooie !#*##!! actie van T-Mobile. ik begin ze nu al beu te worden en ik ben officieel nog niet eens klant! :mad:



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dj. (Bericht 312158)
Dit is de mail die ik naar T-mobile heb gestuurd:

Ik heb vorige week vrijdag in de midag mijn iPhone 3gs Black 16GB telefonisch besteld alleen ik heb nog niks te horen gekregen over aflevering. ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een soort van order nummer en daar stond duidelijk in: "Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order." weekje wachten en nu nog steeds niks binnen.
via de website van jullie (bestelstatus) kom ik niet verder want daar staat dat er geen order is geplaatst met dat nummer, ongeveer 40x geprobeerd en nog steeds staat er het zelfde.
En bij de site van de afleveraars v.d. iPhone 3GS (AMP logistics) staat dat er niet eens een order is geplaatst op mijn adres.
Ben naar de plaatselijke T-mobile shop geweest (Den Haag)en daar konden ze me al helemaal niet verder helpen.
Hierna heb ik nog even gebeld naar de klantenservice (Nummer in de mail was alleen voor huidige T-mobile klanten) en heb daar te horen gekregen dat het inderdaad een beetje vaag was maar dat er wel stond dat de bestelling was doorgekomen in het systeem.
Er werd mij ook verteld dat het max. 6 weken zou duren terwijl ik ergens boven aan in de ijst sta neem ik aan??. over de bevestegingsmail kon ik niet verder geholpen worden. Nu lees ik op de forums van Iphoneclub.nl dat letterlijk iedereen die de Iphone op vrijdag hebben besteld al vandaag hun Iphone hebben gekregen (ook nieuwe T-mobile klanten).
Ik heb op iphoneclub ook gelezen dat er al meer dan 10.000 iphone 3GS zijn "verkocht" en jullie kunnen mij niet vertellen dat er al in de 1e paar uur meer dan 10.000 bestellingen zijn binnengekomen ;)
Dus nu komt er op neer of jullie mij misschien kunnen helpen in deze situatie !?
ik hoop dat het serieus wordt beantwoord anders zet ik deze vraag om in een klacht.

Mvg.

BTW, ik kon mijn bestelling zelfs niet anuleren omdat hij al in het systeem staat :mad:


mirsalimov 27-06-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door generator (Bericht 312044)
Ik ben blij dat er iemand is die in hetzelfde parket zit. Wanneer heb jij precies besteld?


Ik heb mijn iPhone 32GB vrijdag 19 juni om 8.30 telefonisch besteld. vaandag weer gebeld krijg ik nu weer andere verhaal, volgens klantenservice wordt het nu door AMP bezord. Nou ik ga zeker geen zaken meer doen met t-mobile.

Weet iemand of er nog toestellen over zijn in Den Haag?

generator 27-06-09 13:03

Wow dr zijn best veel mensen die te maken hebben met deze slechte service. Maar het is dus niet mogelijk om in een store een nieuwe te kopen, en de telefonische bestelling te annuleren?

Want ik heb gister al de hele avond gebeld, en wil eigenlijk vanmiddag ook nog langs wat winkels.

Ik heb trouwens helemaal GEEN bevestiging gehad? Maar ik zou wel in het systeem staan. Ik word echt helemaal gek van die onduidelijkheid!:mad:

Beeja 27-06-09 14:13

Aflevertijd.nl | AMP logistics checken voor je bestelstatus. Ik ben gisteren gebeld door AMP en ze komen maandag bezorgen. Ik heb hem 19 juni rond 11.00 telefonisch besteld.

Dj. 27-06-09 14:30

Heeft er iemand nadat hij/zij een bevestegingsmail v/d order nog een ander mailtje gekregen ?? ik iig niet =(.
amp aflevertijd.nl staat geen order =(
t-mobile bestelstatus staat ook geer order =(

k#t zooi

Sebastiaan 27-06-09 14:30

@ Beeja

Zo zie je wel weer dat Tmobile of wie dan ook niet op volgorde van bestelling afhandeld. ik heb om 10:30 uur besteld en er is nog niets over een eventuele levering bekend.

Beeja 27-06-09 14:32

Ik heb alleen een mailtje gehad na het telefoongesprek. Verder geen extra bevestigingen. Misschien is het anders omdat ik migratieklant ben van Orange. Bij mij was wel alles duidelijk op aflevertijd.nl te volgen. Toch raar dat het bij de ene zo goed gaat en bij de ander is het een compleet drama.

Beeja 27-06-09 14:37

Je kan je bestelling trouwens altijd annuleren hoor. Dat is je goed recht. Heb al van veel mensen gehoord, dat toen ze niks hoorden of hoorden dat het nog heel lang ging duren ze gwoon naar een Shop zijn gegaan. Toen AMP alsnog na een paar dagen belde, hebben het toestel geweigerd.

Dj. 27-06-09 14:58

@ Beeja

Dat kan idd..
als jij nou voor mij even een shop vindt die de iphone 3gs black 16gb nog op voorraad heeft of binnen 3 dagen wordt geleverd ergens in de buurt van Den Haag ben ik blij ;)..

Tqam 27-06-09 15:17

Voor mij het zelfde. Vrijdag 19e besteld 0830. Alles direct geemaild en gefaxed terug. Nummerbehoud ingevuld van Vodafone, want wil mijn nummer behouden loopt 9 juli af. Maandag email dat alles goed is ontvangen en in werking is gezet. Ik gebeld kreeg te horen levering 2 juli. Later gebeld, duurt 6 tot 8 weken. Ik boos want 9 juli heb ik geen telefoon meer. Ze sturen nu alvast de sim kaart op maar Iphone duurt zeker 8 weken. Ik naar de T-mobile shop net en daar gewoon op voorraad 32 GB zwart. Ik kan de order niet annuleren en ook geen nieuwe afsluiten omdat er een in het systeem zit. Maar ja 8 weken. Lekker denk je snel te zijn, lijkt het wel of je voor de gek wordt gehouden door T mobile. Ik denk dat de shop niks gehad heeft en wel orders binnen hebben die je niet kan annuleren. Lekkere zooi daar en nu?????????????

WACHTEN 8 weken :(

john1979 27-06-09 16:03

Hier wat linkjes om jullie wat meer duidelijkheid te geven.

LET OP!

T-Mobile beweert altijd dat de shops en T-Mobile zelf los van elkaar staan, al is het wel één bedrijf. Naar mijn mening is dan de wet kopen op afstand van kracht aangezien er via telefoon of internet besteld word.

Linkje 1
Linkje 2
Linkje 3

LET OP bij linkje 3 ´levering´ Er is zoals ik uit de verhalen op maak niets afgesproken, het is je medegedeeld / later medegedeeld!

Tqam 27-06-09 17:42

Ja leuk maar hun regelen idd wel het nummerbehoud en daar zijn ze mee bezig
Als ik stop dan stopt dat ook en ben ik mijn nummer kwijt, wel belangrijk als je een zakelijk nummer hebt. De shops staan idd los van de rest van T mobile. Zal wel een apart bedrijfje zijn die voorlopig nog geen Iphones krijgen omdat T mobile ze natuurlijk zelf eerst wil hebben.

IS ER IEMAND DIE AL EEN TELEFOON HEEFT GEKREGEN VIA EEN TELEFONISCHE BESTELLING VAN T MOBILE???????????????????

Ben daar wel benieuwd naar

Dj. 27-06-09 18:12

@Tqam

Nope, ook nog aan t w8en =(

Beeja 27-06-09 18:29

Ja mijn schoonvader heeft hem gisteren gekregen...ook al heeft hij hem pas maandag besteld!!

von nim 27-06-09 18:57

echt schandalig, ik ook vrijdag 11:00 uur via de telefoon besteld en:"ja meneer zeker vrijdag geleverd" ik heb toch vanmiddag maar bij amp mn postcode en huisnummer ingevoerd... en jawel, daar was mijn iphone
nix geen TNT maar contract verlengen dus ook via AMP...

gister klantenservice gebeld en ze hadden geen idee waar mijn telefoon was. gozer die een kwartier aan de lijn zat heeft echt zn best gedaan en allemaal verschillende systemen geraadpleegd, maar niemand, bij verlengen, afdeling verkoop en weet ik veel wat voor computersystemen had ook maar enig idee waar wat of wanneer.
echt superslechte service...
zeker wanneer ze aangeven dat het op volgorde van inschrijving gaat, en natuurlijk leuk voor schoonvader, maar niet voor ons.

voor de goede orde, AMP levert maandag. lijkt als of ze het daar beter voor elkaar hebben dan bij tmobile, order werd ingevoerd om kwart over 5 's middags bij AMP dus miss nav mijn belletje, dat kan natuurlijk ook.

Dj. 27-06-09 19:16

Ik word zo f*cking chagi hier van,, iedereen heeft ze iPhone 3GS al behalve (volgensmij) de mensen die vrijdag een telefonische bestelling hebben gemaakt (net zoals ik)..
ook heb ik maar 1 mailtje ontvangen, voorderest helemaal nix!
mijn order bestaat niet in het T-mobile bestelstatus gedinges en op aflevertijd.nl staat ook dat er geen order is geplaatst op mn adres.
overal in mijn regio uitverkocht en ik kan ook geen nieuwe bestellen omdat de iPhone al in het systeem staat als bestelling.
Net geprobeerd voor de 3e x T-mobile te bellen voor duidelijkheid, is de klantenservice al om half 6 gesloten :O:(
1e x dat het wel lukte konden ze me ook nix zeggen behalve dat t max 6 weken zou duren
echt nog nooit zo'n slechte service gehad!! zelfs niet in een 1 sterren restaurant in Taiwan..
Echt goeie start van mn iPhone ervaring!!

Tqam 27-06-09 19:26

Het order nummer klopt niet met hun systeem
Ja maar ik heb toch echt een order van T-mobile en niet van iemand anders

Ze weten van voren daar niet dat ze van achter leven
Doe het nooit meer, het enigste is dat ik geen 46,25 ex btw aansluitkosten betaal en dat doe je in de winkel wel, dus mogelijk zijn dat extra inkomsten voor de winkel, want via online shop betaal je die niet

mirsalimov 27-06-09 19:35

Nou ik heb vaandag tweede bevestiging per post gekregen van t-mobile, het zelfde heb ik deze week al gekregen.

Ik heb nu dus twee exact het zelde bevestigingen van hun gekregen, klantensevice weer bellen, zij weten niks van. Ik naar t-mobile shop in den haag daar konden ze niet veel zeggen, ook is hun voorad op.

Wel heb ik van hun manager begrepen dat t-mobile 7 juli volgende lading krijgd van Apple het zal dan om meer dan 8 duizend toestellen gaan, volgens hem heeft t-mobile maar 4 duizend toestellen 26 juni van Apple gekregen. Hij zei dat mensen die tot woensdag volgende week niks krijgen, zullen dat na 7 juli wel krijgen.

Tqam 27-06-09 23:32

Ja dat zeiden ze tegen mij ook in eerste instantie, je krijgt hem 8 juli geleverd
En toen weer 6 tot 8 weken

ik hoop dat hij 7 juli er is :)

9 juli loopt vodafone af

scrubber 28-06-09 11:21

Hoi,

Ik heb de 3GS 32GB telefonisch op 19 juni besteld en 29 juni wordt die tussen 8.30 en 10.18 uur bezorgt.
Ben netjes via mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht over mijn bestelling en aflevering ervan.

nietemiet 28-06-09 12:09

Hallo allemaal,

Het is echt niet te geloven wat een puinhoop T-mobile er van maakt.
Ik heb telefonisch vrijdag de 19e rond 08.30 uur mijn abo verlengd, ben al jarenlang klant, ook nog periode BEN. Ik ben m.i.v. 21 juni (mijn Flex liep af) naar I150 abo gegaan. De 19e is mij gegarandeerd dat ik bij de eerste zending zit, en volgens de medewerker afgelopen vrijdagavond, de 26e, is hij ook verzonden (TNT zou vertraging hebben volgens een vriendin die op een kledingpakket zit te wachten, niet van T-mobile;)). Vandaag zijn ze niet bereikbaar, maar ik heb dus al wel 2 dagen zitten wachten. Wat ik ook vreemd vind, ik heb al een 3G (van een andere T-mobile klant overgenomen, 3G is in april jl. gekocht) maar ik heb sinds 21 juni nog steeds 'langzaam' internet, terwijl ik wel ben gaan betalen voor het IPhone abo. Ik had Flex met web 'n walk van € 9,95.
Alles bij elkaar een hele hoop ergernis.
Belachelijk dat ze 'verlengingsklanten' net zoveel laten bijbetalen als nieuwe; ze eerste levering toezeggen, maar andere verkoopkanalen gaan blijkbaar vóór; en alle andere zaken zoals genoemd. Bah, ik ben het helemaal zat.
"Ben" benieuwd of we morgen geleverd krijgen.

P.s. Ik kreeg afgelopen week wel per post een brief met daarin dat hij binnen 10 dagen geleverd zou worden, samen met een contractbevestiging.

generator 28-06-09 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scrubber (Bericht 312916)
Hoi,

Ik heb de 3GS 32GB telefonisch op 19 juni besteld en 29 juni wordt die tussen 8.30 en 10.18 uur bezorgt.
Ben netjes via mail, sms en telefonisch op de hoogte gebracht over mijn bestelling en aflevering ervan.

Ben jij een nieuwe, of een bestaande T-mobile klant? Want als ik het zo begrijp krijgen alleen bestaande klanten statusinfo...

von nim 28-06-09 12:30

@nietemiet
check even op www.aflevertijd.nl je pc en huisnr. ik had hetzelfde verhaal.bij mij komen ze morgen tussen 10:30 en 13:30.
wat kan ik nog bij tmobile doen, want wil hier wel een klacht over indienen eigenlijk. en dan niet zozeer dat het in mijn geval veel te lang heeft geduurd (uiteindelijk valt het wel mee), maar meer dat ze mij niet konden vertellen waar mijn telefoon was en dat ik door eigen onderzoek uiteindelijk maar de telefoon heb gevonden bij amp

von nim 28-06-09 12:32

ik las gisteren ergens dat ze nu alles via AMP versturen, dus iedereen moet op aflevertijd.nl kijken. Sta je daar nog niet bij, dan heeft tmobile je order nog niet doorgegeven aan AMP. en vrees ik het ergste voor levering deze week, maar dat laatste is gebaseerd op niets eigenlijk.

scrubber 28-06-09 12:33

@generator.

Ja ben een bestaande T-mobile klant.

generator 28-06-09 12:45

Ik bedenk me net dat ik wel een bevestiging heb gehad. Hierin staat dat mijn contract per 1 juli in gaat. Er staat ook dat de iPhone binnen 10 dagen geleverd word.

Is dit vanaf de 19e, de 26e of 1 juli?

Ik sta trouwens nog niet in AMP :/

nietemiet 28-06-09 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door von nim (Bericht 313012)
ik las gisteren ergens dat ze nu alles via AMP versturen, dus iedereen moet op aflevertijd.nl kijken. Sta je daar nog niet bij, dan heeft tmobile je order nog niet doorgegeven aan AMP. en vrees ik het ergste voor levering deze week, maar dat laatste is gebaseerd op niets eigenlijk.

Helaas, 'geen orders gevonden' op aflevertijd.nl...............:mad:

In mijn brief staat ook binnen 10 dagen, de brief is gedateerd op 19 juni, dus morgen 'feest'? Ik laat het weten, maar veel vertrouwen heb ik niet, dan zou ik toch op aflevertijd.nl bekend moeten zijn?!

smaui 28-06-09 12:49

@Generator:

Het is 10 werkdagen vanaf de datum die rechtsboven in je brief staat. Bij mij is de brief gedateerd op 19 juni 2009, dus t-mobile moet de telefoon voor aankomende vrijdag hebben afgeleverd. Maar net als velen die telefonisch verlengd hebben (heb ik vrijdag 19 juni gedaan), sta ik ook nog niet in het amp systeem.

generator 28-06-09 13:11

Dan zou hij er dus morgen moeten zijn. Moet je bij een verlenging ook je ID laten zien aan de deur? Ik weet nl niet of ik thuis ben bij levering (bedankt voor de info t-mobile)

smaui 28-06-09 13:18

Morgen denk ik niet :( Eerst moet je namelijk in het AMP systeem bekend zijn, dan pas nemen ze contact met je op wanneer zij kunnen leveren...dit gaat nog wel even een aantal dagen duren ben ik bang :(

von nim 28-06-09 17:30

volgens de medewerker van AMP moet je idd wel je legitimatie laten zien...
op de site van aflevertijd staat tevens...
De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld.

dus je kan op de volgende werkdag laten leveren, maar dan moet je denk ik wel een beetje mazzel hebben met de tijd waarop deze voor het eerst ingelezen wordt...
check ook even de reacties op de site onder het 3gs op transport bericht (site dus niet forum) daar zie je dat het iig loont als je zelf belt ipv dat je wacht op hun belletje.

en om het tijdsverloop bij mij aan te geven:

[h3]Statushistorie[/h3]
2009-06-26 17:16 AAWij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2009-06-26 17:20 BHBestelling on hold
2009-06-26 19:34 VAAVoorraad controle
2009-06-26 19:39 AAWij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2009-06-27 10:33 CAAfspraak voor afleverdatum is gemaakt
2009-06-27 15:53 timeframeTijdvak bekend
2009-06-27 15:58 processIn process
2009-06-27 18:04 planningUw order staat in de planning voor onderstaande datum

bicabo 28-06-09 18:55

hier heb je de site van amp deze doen de bezorging als je een odernummer heb kan je ook bellen Aflevertijd.nl | AMP logistics


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.