Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens om een zakelijk T-mobile abb. te nemen icm de nieuwe iPhone 3GS. Nu heb ik hier een aantal vragen over; 1. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle
Ik ben voornemens om een zakelijk T-mobile abb. te nemen icm de nieuwe iPhone 3GS.
Nu heb ik hier een aantal vragen over; 1. Hoe is de 3G dekking in Zwolle-Zuid? 2. Werkt de GPS van de nieuwe iPhone 3GS beter? 3. Hoe werkt de navigatie op de nieuwe 3 GS? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! BVD! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1: 3G dekking is nagenoeg perfect. I.i.g. in de "mates". (Alleen binnenshuis niet, maar daar gebruik ik toch Wi-Fi..)
2:Ik kan niet vergelijken met de 3G, had hiervoor een 2G, maar GPS werkt snel en zéér nauwkeurig. Had ik vantevoren niet verwacht! 3:Hierover zijn in de rubriek "navigatie" hier op het forum genoeg ervaringen te lezen. Vooralsnog heb ik geen navigatie op mijn 3GS. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie (omg.Groningen) heeft TomTom op 3GS draaien? | HarryK | iPhone Navigatie | 9 | 18-12-10 23:08 |
iphone 3gs 4.0 GM ervaringen / performance | jjeroen | iPhone algemeen | 34 | 04-07-10 21:26 |
Ervaringen met gebruik Stylus en Iphone 3GS 32Gb Black | iPhonevanFranske | iPhone algemeen | 2 | 14-03-10 22:23 |
Reparatiepunt iPhone omg. Rotterdam/Dordrecht | geforce86 | iPhone algemeen | 1 | 31-07-09 16:32 |
OUDE Iphone met nieuwe FW 2.0 ervaringen? | MCNO | iPhone algemeen | 1 | 15-07-08 18:41 |
|
|