Hoe controleer ik iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil een iphone 3GS kopen van marktplaats maar hoe kan ik hem controleren als een iphone 3G.:confused::confused::confused::confused:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe controleer ik iphone 3GS
ik wil een iphone 3GS kopen van marktplaats maar hoe kan ik hem controleren als een iphone 3G.:confused::confused::confused::confused:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
- De tekst achter op de iPhone moet zilver kleurig zijn
- modelnummer achter op de iPhone moet zijn A1303 - Er moet een kompass app op de iPhone aanwezig zijn - Je moet er mee kunnen filmen vanuit de foto app - Nike optie bij de instellingen - etc.
|
|||
|
|||
beste Scorpiosoft
bedankt voor de reactie |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Koopadvies en ervaringen
|
|||
|
|||
heren,
if it seems to good to be true, it must be to good to be true? Marktplaats.nl > Original Apple Iphone 3Gs (32GB) new in doos. - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone (zie ook de rest van zijn advertenties) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Controleer je imei bij www.telefooncheck.nu | steelfighter | Koopinformatie Nederland | 2 | 27-04-11 17:55 |
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens | jjbstolk | iTunes | 24 | 16-03-11 23:16 |
app store foutmelding: geen veilige verbinding, controleer datum en tijd | mdecocq | iPhone Apps | 6 | 25-02-11 12:32 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
|
|