//

TIP: bestaand iPhone abonee, maar je wil graag een 3GS?

TIP: bestaand iPhone abonee, maar je wil graag een 3GS? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een, naar mijn mening, goede deal bij T-Mobile gedaan. Ik belde met de vraag wat de mogelijkheden waren, en je kan inderdaad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-09, 14:47
dannydeman dannydeman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard TIP: bestaand iPhone abonee, maar je wil graag een 3GS?

Ik heb zojuist een, naar mijn mening, goede deal bij T-Mobile gedaan. Ik belde met de vraag wat de mogelijkheden waren, en je kan inderdaad je abonnement over laten nemen door een bekende . Er is echter ook de mogelijkheid je abonnement vervroegd te vernieuwen, waardoor je nu dus al de 3GS krijgt, maar pas vanaf 2011 je 3GS abonnement gaat betalen (ligt eraan hoe lang je oude abonnement nog duurt).

Voordelen:
  • Geen extra kosten in de maand
  • Twee iphone toestellen tot je beschikking
  • Je hebt de 3GS voor 99 euro

Nadelen:
De opvolger van de 3GS komt wellicht rond 2011,2012. Deze loop je dan misschien mis, tenzij je hetzelfde foefje weer uitvoert


Dus voor alle andere mensen zoals ik die er niet tegen kunnen dat er een betere iPhone is, gewoon even bellen naar T-mobile. Er is overigens wel een levertijd van 4 weken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-09, 14:49
Samko Samko is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

De nieuwe iphone komt wss al in 2010 .. maar leuke truk
  #3  
Oud 10-07-09, 14:50
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Was al bekend, zoek maar naar Lost & stolen.

Ik vind dit persoonlijk een waardeloze optie, aangezien je jezelf nu verplicht nog 2 tot 4 jaar bij T-Mobile te blijven, maar goed, als jij er blij mee bent, veel plezier ermee dan
  #4  
Oud 10-07-09, 14:52
dannydeman dannydeman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

@cypher..
tjah, ik weet vrijwel zeker dat ik in 2011 (als mijn abonnement afloopt) ook weer kies voor een iPhone bij T-mobile. De 3GS gaat in theorie gemakkelijk tot 2013 mee..en mocht ik het weer niet kunnen laten kan ik tegen die tijd hetzelfde truucje weer doen
  #5  
Oud 10-07-09, 15:00
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

En toen ging je (net als ik in het verleden) verhuizen naar een andere plaats waar je met T-Mobile alleen in het uithoekje van de achtertuin kon bellen
  #6  
Oud 10-07-09, 15:47
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Haha...tot 2013 mee. Het moet niet gekker worden. Je bent nu allerlei gekke opties aan het verzinnen om zo snel mogelijk het nieuwste in je handen te krijgen. En dan ga je nu jezelf voor de gek houden dat je het wel even uit kan zingen voor een paar jaar met deze telefoon.

Lost & Stolen kan je overigens maar één keer toepassen.
  #7  
Oud 10-07-09, 15:59
dannydeman dannydeman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb het niet onder ' lost en stolen ' gedaan? Ik heb gewoon gezegd dat ik de nieuwe iPhone wil. Dus die optie kan ik dus altijd nog gebruiken.
  #8  
Oud 10-07-09, 19:54
blik blik is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannydeman Bekijk bericht
Ik heb het niet onder ' lost en stolen ' gedaan? Ik heb gewoon gezegd dat ik de nieuwe iPhone wil. Dus die optie kan ik dus altijd nog gebruiken.
vreemd dat dit je op deze wijze (en dus niet met lost/stolen) hebt gedaan. Volgens T-Mobile doen ze dit niet, mits over 3 mnd je abo af zou lopen....

Kijk je papieren dus nog maar eens goed na.

Ik doe max 1,5 jr met een GSM en dan popel ik toch echt wel weer om een nieuwe aan te schaffen (mede ook omdat de batterij dan erg slecht is); dus om 3 jr met 1 toestel te doen....
  #9  
Oud 10-07-09, 19:57
dannydeman dannydeman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard

Zal het inderdaad even goed nakijken, maar niemand heeft het erover gehad, en ik zelf ook niet. Ik was heel duidelijk dat ik gewoon de nieuwe wou, en die vrouw(en) aarzelden niet eens. Toen kreeg ik die dude van de contractafdeling en ook hij bevestigde het meteen zonder iets te vertellen over lost en stolen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50
Wil graag iPad kopen....maar wat vragen borgqueenx iPad algemeen 13 22-08-10 11:37
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 15:57
belgische 3gs met bestaand tmobile iphone abonnement GPX Koopinformatie België 2 06-07-09 17:24
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 21-02-08 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.