wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3gs zwart en ik heb de update voor ios 4 gezien in cydia en ben dus benieuwd omdat ik mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt
ik heb een iphone 3gs zwart
en ik heb de update voor ios 4 gezien in cydia en ben dus benieuwd omdat ik mijn iphone al gejailbreakt heb dat als ik die update uitvoer via cydia of mijn telefoon dan gejailbreakt blijft kan iemand me dat met zekerheid zeggen? alvast bedankt groetjes sanne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oude versie wel, nieuwe versie niet... |
|
|||
|
|||
nou ik heb die firmware maar ingevuld want ik weet niet welke versie ik heb maar kan ik die update doen dan?
zonder dat de jailbreak eraf gaat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok heb ik gedaan en er staat dat de modemfirmware
05.11.07 is kan ik dan de update ios 4 eropzetten zonder dat mijn jailbreak eraf gaat? |
|
|||
|
|||
ik heb trouwens de versie 3.1.3
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit moet je even bekijken: Handleiding: achterhaal de bootrom-versie op de iPhone 3GS (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Als je de oude bootrom hebt, kun je gewoon updaten en dan jailbreaken met bijv. redsn0w. Ik zie dat je windows hebt, dus is Pwnagetool geen optie (en je hebt 3.1.3, dus is het ook geen optie, aangezien dat een userland jailbreak is)... |
|
|||
|
|||
sn0wbreeze kan dan gewoon toch?
|
|
|||
|
|||
he hallo ben nieuw hier en ook wel benieuwd of ik ios4 erop kan zetten, zonder al te veel problemen heb namelijk ook gejailbreakt heb een mc model
gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
HANDLEIDING HOE TE JAILBREAKEN NAAR iOS 4.0: https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html Laatst gewijzigd door dododedodonl; 02-07-10 om 00:42. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Heb een 3GS van ongeveer 7 maanden oud die gejaibreaked is op 3.1.2. Ik heb nu heel veel programma's/app's die ik niet wilt kwijtraken als ik update naar iOS4. Waarschijnlijk een stomme vraag maar blijven deze nu gewoon staan of worden alle apps verwijderd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de oude hebt, kun je updaten (met zoiets als Pwnage tool) met een custom framework. Hierin zitten al jouw huidige geinstalleerde dingen in... Ik weet niet of hij er voor windows is, maar je hebt Pwnagetool 4.0.1 nodig... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wil graag iPad kopen....maar wat vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 13 | 22-08-10 11:37 |
TIP: bestaand iPhone abonee, maar je wil graag een 3GS? | dannydeman | Koopinformatie Nederland | 8 | 10-07-09 19:57 |
Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee??? | master e | Archief | 1 | 23-05-09 23:01 |
Kan iemand mij helpen wil graag mijn Iphone tunen | q_ariens | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-07 20:02 |
|
|