Springboard iPhone 3GS discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hej ik heb Iphone 3gs maar ik vind maar niet waar je de Springboard moet veranderen alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard iPhone 3GS
hej ik heb Iphone 3gs maar ik vind maar niet waar je de Springboard moet veranderen
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hiervoor moet je Winterboar hebben die kun je vinden bij Cydia.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je wil je achtergrond veranderen?
instellingen -> achtergrond Of bedoel je iets anders? |
|
|||
|
|||
Dan kun je die installeren en dan kunt je thema's downloaden ik denkt dat hier wel wat info over op het forum staat of heb ik dit mis "Bomans"?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Over winterboard is genoeg te vinden op het forum, maar hij heeft geen jailbreak ...
Kun je even duidelijker zijn wat je nu net wil? Want het is wat onduidelijk. |
|
|||
|
|||
Oja klopt zie het nu pas IOS4 Zonder JB ja dan word het idd wat lastiger.
Zit nog lekker op 3gs overgeclockt en dan jb en unlock |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar welke achtergrond bedoel je dan?
Diegene die in je mapjes zit dan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp echt je vraag niet hoor.
Je wil een andere achtergrond achter je icoontjes op je springboard? Dat doe je via instellingen -> achtergrond |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Om mapjes aan te maken in iOS4 moet je gewoon het ene icoontje op het andere slepen.
Druk op een icoontje tot ze gaan "wiebelen", daarna kan je ze verslepen. Zet je er op elkaar dan maak je een mapje aan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga naar instellingen -> achtergrond en daar kan je gewoon kiezen welke achtergrond je wil. toegangsscherm is het scherm wanneer je iphone vergrendeld is en beginscherm is je springboard. |
|
||||
|
||||
Neen, dat is voor iOS4, kan dus ook op je 3GS
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockdown springboard crash iPhone 3G | HighContrast | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-12-10 20:20 |
iPhone 3G SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-10 16:03 |
Google toolbar op iPhone springboard. | ChielvanIeperen | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-10 22:02 |
Springboard iPhone 3G | iTompie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-06-10 01:34 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|