Springboard iPhone 3G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Volgens de nieuwe firmware-informatie zou je net als bij de iPhone 4 een achtergrond kunnen krijgen in het springboard menu. Nou wil ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard iPhone 3G
Hoi!
Volgens de nieuwe firmware-informatie zou je net als bij de iPhone 4 een achtergrond kunnen krijgen in het springboard menu. Nou wil ik dat ook, maar hóe kun je dat wijzigen? Ik zie het namelijk niet bij de instellingen... Mvg, iTompie PS: Ik ben nieuw, dus ik weet niet zeker of dit ook echt híer hoort... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch even beter inlezen dan. Dat is namelijk een functie die enkele voor de 3GS is. Kan wel met een jailbreak maar vertraagt je iPhone 3G aanzienlijk.
|
|
|||
|
|||
Jammer... Ik had het ook al op een forum gevraagd waar ik vaker op zit. Maar die jailbreaks; wordt je iPhone er echt zó sloom van of werken bepaalde apps dan slechter?
|
|
||||
|
||||
Ik draai al 3 jaar een jailbreak. Zelden problemen gehad.
Maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. |
|
|||
|
|||
Waar kun je een jailbreak krijgen?
|
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat je onze zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen) even raadpleegt daarvoor.
|
|
|||
|
|||
Maar de firmwares komen niet overeen met die van die ik nu nodig heb... Of betekent het dat het hoger moet zijn dan de aangegeven firmware?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockdown springboard crash iPhone 3G | HighContrast | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-12-10 20:20 |
iPhone 3G SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-10 16:03 |
Google toolbar op iPhone springboard. | ChielvanIeperen | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-10 22:02 |
Springboard iPhone 3GS | MidnightPoison | Jailbreak apps en thema's | 23 | 02-07-10 17:23 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|