Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ook ik wil vandaag gaan kijken naar een Iphone 3GS. Kan ik na het aanzetten ergens in het menu kijken of het een echte iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ook ik wil vandaag gaan kijken naar een Iphone 3GS. Kan ik na het aanzetten ergens in het menu kijken of het een echte iphone is of gaat dat niet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De iPhone op de foto's in post #1 van dit topic zijn in ieder geval echt, dat is een echte iPhone 3GS.
|
|||
|
|||
Citaat:
Marktplaats.nl > Apple iPhone 3G S 32Gb Intern Geheugen 2maanden oud krasvrij - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aan de oplader te zie is het gewoon een 3Gs hoor.
Bij de 3Gs is eerst deze lader geleverd. Pas bij de laatste series de platte lader. Bij de 3G is alleen het model oplader geleverd die op de oplader van de oude MacBooks lijkt (die met de verwisselbare duckhead). |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g nep of echt ? | Jochenpauwels | Koopinformatie Nederland | 9 | 29-05-11 17:32 |
Nep of echt? | Moesje18 | Koopinformatie Nederland | 3 | 23-06-10 20:00 |
Is deze Iphone echt of nep?! | Zippie | Archief | 3 | 12-02-10 16:42 |
Iphone 3g nep of echt | Ddeennniiss | iPhone algemeen | 17 | 25-07-09 22:13 |
echt of nep | tommynr7 | Archief | 6 | 30-06-09 13:13 |
|
|