Iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan. In welke landen kan je deze los kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4
Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan.
In welke landen kan je deze los kopen (dus zonder abo) en zonder je deze moet gaan unlocken of heb je geen andere mogelijkheid dan te unlocken dan? En als je deze los kan kopen maar moet unlocken; hoe zit dat dan als er bv een nieuwe update komt? Ben je alles dan terug kwijt van je apps ofzo en moet je terug gaan herbeginnen ofzo met te unlocken ofzo? Ik heb daar niet zoveel ervaring mee dus een beetje extra uitleg zou helpen. Ik erger mij enorm de iphone in belgie mss maar eind juli uitkomt,ppfff. En dan is het ook nog de vraag hoe je er aangeraakt in bv duitsland of frankrijk ofzo? Laatst gewijzigd door apotheosis; 08-06-10 om 00:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn andere vraag is; dat unlocken; als je dat altijd moet doen als er een nieuwe update is; hoe zit dat dan? Ben je al je apps kwijt, moet je deze er terug allemaal opnieuw gaan opplaatsen dan? Ik koop wel al m'n apps origineel en zet deze voor alle zekerheid wel altijd op een externe harde schijf. |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat GB en DUI hem los verkochten???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bomans; 08-06-10 om 12:24. |
|
|||
|
|||
Is er al een indicatie van wanneer hij in nl uitkomt?
|
|
|||
|
|||
28juli maar of dit werkelijk zo zal zijn??
|
|
|||
|
|||
Er zijn inderdaad geruchten die wijzen op een lancering op 28 juli, maar er is nog niets officieel, en misschien klopt deze datum ook helemaal niet. We zullen moeten afwachten tot wanneer Mobistar officiële informatie geeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|