Iphone 3GS / Abbo discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een Iphone 3gs 8gb kopen, ik wil echt het goedkoopste abbo wat er is want ik sms,bel en internet niet veel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS / Abbo
Hallo,
Ik wil graag een Iphone 3gs 8gb kopen, ik wil echt het goedkoopste abbo wat er is want ik sms,bel en internet niet veel. Het maakt niet uit welke provider. Modorators ik kon echt niks vinden over dit. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
een 3gs 8gb bestaat niet, is 16 of 32 gb
als je een 3g bedoelt, hou het te koop topic in de gaten een goedkoop abonnement is een supersim van vodafone voor 13,50 per maand inclusief internet
|
|||
|
|||
Sorry ik bedoel de 3gs 16 gb
Kunt u mijn een link sturen waar ik een vodafone abbo kan kopen met een iphone ik kan het echt nergens vinden. |
|
|||
|
|||
De Iphone zal je echt los moeten kopen. Zo rondt de 650 a 700 euro kun je ze vinden.
In combinatie met een andere provider als Tmobile is niet mogelijk. Ik heb zelf de Iphone los gekocht hier op het forum en ben naar de Vodafone winkel gegaan voor een supersim abonnement van 13,50. Let wel op dat je een Iphone koopt die vanuit het fabriek al simlock vrij is !!!!! |
|
|||
|
|||
Ik wil geen 2e hands maar toch bedankt dat je me helpt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen | Robvm | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 20:16 |
blox over Vodafone iPhone 3gs abbo | Patrickk | Vodafone | 1 | 30-09-10 01:35 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online | Randy_Orton1986 | iPhone algemeen | 7 | 06-10-09 15:13 |
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? | Duivenman | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-07-08 19:47 |
|
|