Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil op dit moment een Iphone 3GS hebben en dan wil ik mij HI abbo daar verder mee gebruiken. Maar mijn vraag is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online
Hallo,
Ik wil op dit moment een Iphone 3GS hebben en dan wil ik mij HI abbo daar verder mee gebruiken. Maar mijn vraag is, zou het internet een beetje goed werken want lees van veel mensen dat het internet van HI nou niet echt zo denderend is. Ik heb standaard al Eindeloos Online maar je heb volgens mij ook nog Eindeloos Online XtraSnel. Nu haal ik met mijn Samsung Pixon M8800 wat niet echt een internettelefoon is hoogstens 108 kbit p/s dus niet echt supersnel. Zou ik als ik een Iphone 3GS heb en Eindeloos Online Extra Snel heb dan sneller kunnen internetten omdat een Iphone toch wel meer een Internettelefoon is qua optie's enz. Heeft een van jullie ook zon combinatie laat dan even weten wat je er zelf van vind. Mvg Ferry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Extra snel is wel sneller, maar maximaal 1 megabit
Zou snel genoeg moeten zijn, mits je dit overal gaat halen. Jouw huidige eindeloos online is wss nog begrensd op 128 kbps
|
|||
|
|||
Heb zelf paar dagen terug naar de Hi klantenservice gebeld om Eindeloos Online XtraSnel aan te vragen.
Heb nu nog het normale eindeloos online maar dat is niet echt snel je kan praktisch niks, behalve binnen 2min een mailtje ophalen. |
|
|||
|
|||
Oh dus dat gaat wel makkelijk om gewoon Eindeloos Online XtraSnel aan te vragen.
Ok dan gaat ik zo even naar Hi bellen. Bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
de vraag is of de iphone hi eindeloos online xtrasnel ook ondersteunt? Want de iphone is 3G, geen HSDPA..
iemand al ervaringen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb het getest op een 3G laatst en het werkt
met speedtest ga je inderdaad richting de 1 megabit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet: iPhone in combinatie met een abbo | abacab81 | Overige providers Nederland | 6 | 29-06-10 12:40 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
3GS Hi Simonly Student + Eindeloos Online problemen | Inkie | Overige providers Nederland | 17 | 08-07-09 21:38 |
3GS met HI en eindeloos online | Pino | Overige providers Nederland | 16 | 02-07-09 15:30 |
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? | mauriceiphone3g | iPhone algemeen | 5 | 29-01-09 21:43 |
|
|