T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je ook geen hint geven Nee, maar dat is begrijpelijk. Kan je misschien wel kwijt hoe lang het ongeveer nog gaat duren? Want ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je ook geen hint geven
Nee, maar dat is begrijpelijk. Kan je misschien wel kwijt hoe lang het ongeveer nog gaat duren? Want ik moet nu beslissen of ik het in NL bestel of in Engeland/Frankrijk... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof best dat t-mobile al alles weet maar die stel knuppels willen ons laten wachten. Maar hun personeel weet ook nog niet veel. Zou wel welkom zijn als ze een 1-jarig contract gingen doen aan het begin. Dan koop ik hem mischien wel zelfs bij t-mobile. |
|
|||
|
|||
nice work setefano, was toch een iphone cursus . idd kan je niet zeggen of het op korte termijn is, bijvoorbeel tussen nu en een week of 2 a 3 ? dan zou je mijn held al zijn
wat mij opvalt is dat the phonehouse een actie van 24 juni tot 3 juli heeft, terwijl ze de exacte datum (zo gezegd niet weten) dus volgens mij kan het niet lang meer duuren. ik ben nog steeds benieuwd voor de 2 jarige i300 abbo hopelijk same als 3gs. maar zal denk ik niet zo zijn lets hope so. ik neem er 2 die van mijn vriendin staat ook op mijn naam, maar een eigenaar van een telefoonzaak houd er 2 apart + eventuele korting |
|
|||
|
|||
phoneshop zegt dat hij nog in 1e helft van juli komt en dat ze hem dan kunnen leveren.
Ben benieuwd sta ergens vooraan |
|
|||
|
|||
Citaat:
en je strijd hier tegen jezelf of je bedoelt dat de prijzen ons gaan verassen in de nagatieve zin. Hopelijk heb je gelijk van 1-jarig contract. als de prijs op zelfde niveau ligt als bij phoneshop kan ik hem nog wel eens rechtstreeks bij t-mobile halen. |
|
|||
|
|||
i300 45 per maand FTW, altans i hope, laten we hopen dat de aansluitkosten + toestel prijs anders is, vind aansluitkosten al belachelijk en dan ook nog eens die toestel kosten :S of ze het geld onder je duim vandaan halen.
stefano, inderdaad over die prijzen is dat in negatieve zin of positief. TEL ME MORE PLEAZE |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kreeg net mail van t-mobile maar inderdaad die prijzen van 3gs pff of het net een nieuwe iphone is gewoon net zo duur.
en stefano is geen vriend van mij, en geruchten weet ik niet en plaatjes dus sorry kan ik je niet aan helpen. nu even hopen dat iphone 4 er snel is. ik gok op t-mobile 2 jaar i300 44,95 p/m 30 euro aansluitkosten en geen toestel kosten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
aha oke snap. maar t-mobile MOET opschieten XD
|
|
|||
|
|||
ja inderdaad traag bedrijf ben benieuwd of je kan reserveren? of dat je 24 uur van tevoren in de rij moet gaan staan?
hoe ging dat bij de 3gs? |
|
|||
|
|||
nou als het net zoals in japan was dat zie ik mezelf er niet tussen staan.
|
|
|||
|
|||
Zo juist een e-mail van phonehouse gekregen waarin ze dit zeggen.
dat is nog best ver maar komt in de buurt. iPhone 4 lancering mogelijk 23 juli in Nederland |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat hij niet veel goedkoper wordt als 300 euro met een relax 25 en w&w+ anders voel ik me genaaid
|
|
|||
|
|||
23 juli is een *** datum. net de dag dat ik weg ga op vakantie.
|
|
|||
|
|||
haha, dat is wel zuur
maar staat niet bij dat ze het 100% weten, dus wie weet. |
|
|||
|
|||
Een collega heeft geïnformeerd bij t-mobile, en volgens hen zoekt Apple een ander om de iPhone 4g te verkopen met abbonnement. Ze waren niet tevreden over t-mobile. Dus vermoedelijk zal t-mobile geen iPhone 4g. Gaan leveren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gehoord dat t-mobile de 4g niet mag leveren van Apple. Ze waren bij Apple zo ontevreden over het bereik van t-mobile dat ze een ander zoeken. ( gehoord van t-mobile medewerker )
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|