T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Zo, maar weer even ontopic: Er zijn nog altijd geen toestelprijzen bekend gemaakt door T-Mobile. Dit verwacht ik ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(disclaimer, dit zijn puur extra letters om aan de minimale hoeveelheid te komen om te mogen posten ) Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla, Bla,! |
|
|||
|
|||
Laten we zeggen dat ik dicht bij het bedrijf sta.. Lijkt me voldoende toch?
Laatst gewijzigd door Stefano20; 10-07-10 om 10:55. |
|
||||
|
||||
Lijkt me voldoende, ik ga zo even langs
|
|
|||
|
|||
Is dit ook mogelijk via de telefonische klantenservice?
|
|
|||
|
|||
Heb anderhalve week geleden al een pre-order gedaan bij The Phone House.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het klopt inderdaad, ik heb me net ingeschreven voor de iPhone 4.
formuliertje ingevuld en ik krijg te horen als er eventueel een aanbetaling gedaan moet worden dit was bij de shop Lijnbaan Roterdam. Laatst gewijzigd door absrnd; 09-07-10 om 11:06. |
|
||||
|
||||
Nice.... ook maar ff doen dan.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net ook met de klantenservice gebeld en telefonisch kon het helaas niet. Wel gaven ze aan dat ik naar de T-Mobile shop langs kan gaan om een reservering te doen. Ik zou dan mijn 06 nummer achter moeten laten en waarschijnlijk ook 50 euro aanbetaling moeten doen. Dit wist ze overigens niet zeker.
Ze raden ons aan om op hun nieuwsbrief aan te melden, want ze verwachten binnenkort een mailing uit te sturen. Ik heb getracht de shop in Rotterdam zelf te bellen, maar de nummer die je van Google vind, verbindt door naar hun klantenservice. Telefonisch kun je ze niet bereiken volgens de klantenservice. Dus toch maar even langsgaan bij hun. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of jullie dit al wisten maar T-Mobile krijgt Visual Voicemail.
Mail kreeg ik net in mijn inbox. De prijzen zijn wel nog niet bekend gemaakt. Abonnementen zijn hetzelfde gebleven. Behalve dat Visual Voicemail erbij is gedaan. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Visual Voicemail was al vanaf begin van de iPhone 3G beschikbaar
|
|
|||
|
|||
Oh ok Ik dacht dat het nieuw was
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou reserveren in T-Shop Almelo is gelukt. Nu afwachten wat de prijzen worden.
|
|
|||
|
|||
Yes heb hem gereserveerd in almelo.
Let op!!! Je moet 50 euro aanbetalen!!! Kun je wel elk moment terug eisen met je bonnetje en het is vrijblijvend. |
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|