T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lotusdiver Een collega heeft geïnformeerd bij t-mobile, en volgens hen zoekt Apple een ander om de iPhone 4g te verkopen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
daar geloof ik helemaal 0% van, maargoed ik ga niet meer tijd verspillen aan hierop te reageren. het is namenlijk al zeker dat t-mobile dit gaat doen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik hoop echt dat de prijzen beetje hetzelfde worden als i-150.
En dat het toestel dan iets van 100 a 200 euro kost. |
|
||||
|
||||
En zit dat van mij een beetje in de buurt?
|
|
|||
|
|||
moet ik bij een 1-jarig contract voor de 32gb meer dokken als 450 euro aan het begin? voor i-300 of een relax 35?
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat ik voor de 16 gb bij een i-300 van 2 jaar iets van €79,00 bij moet betalen. Is dat redelijk?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dus jij denkt dat ze zomaar reclame maken voor de iPhone 4 op hun site.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
lol dus i300 is, 29.95 + 119,00 + 29,95 ?
of aansluitkosten 29.95, + toestel prijs 29.95 ? darn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De laatste geruchten die ik heb gehoord was dat vodafone die dit gaat doen en NIET t-mobile
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alsof T-Mobile gaat vertellen dat ze slecht zijn en dat Apple daarom een andere provider zoekt... T-Mobile zal dat nooit zo vertellen. Plus het feit dat er een iPhone 4 website in de maak is voor de lancering van de iPhone 4. Al dat werk en geld voor niks?! Denk het niet!
Laatst gewijzigd door randyvdmeer; 03-07-10 om 19:35. Reden: edit information |
|
||||
|
||||
iPhone 4 T-Mobile i-150
Hallo,
Wat verwachten jullie van het i-150 abonnement? Die is 30 euro per maand. Maar wat wordt het toestel prijs dan ongeveer? 50 / 100 / 200 euro? Wat verwachten jullie? Mvg, Dylan |
|
|||
|
|||
Kijk op Phoneshop.nl daar staan prijzen denk dat het rond die prijzen zulle zijn.
|
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd
Praat hier over de aankomende iPhone 4 abonnementen.
|
|||
|
|||
dan gaat t-mobile mensen betalen om die website te bouwen, en dan de iphone toch niet krijgen.
nou het zeker weten dat de iphone bij t-mobile te koop zou zijn |
|
||||
|
||||
Bij 2 jaar i150 verwacht ik dat de iPhone 4 16GB 149,95 euro zal zijn.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|