//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jasnba Weet iemand waar je kunt reserveren in Den Haag? nergens meer. lees deze blz even door....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 10-07-10, 16:05
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasnba Bekijk bericht
Weet iemand waar je kunt reserveren in Den Haag?
nergens meer. lees deze blz even door.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 10-07-10, 20:19
marc3l marc3l is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb net een reservering gedaan voor de Iphone 4 in Utrecht. Dit heb ik bij een Apple store premium reseller gedaan. Hierbij een keuze gemaakt tussen de 4 modellen (zwart/wit 16/32GB) en een aanbetaling van 50 euro. (er hoeft nog geen enkele keuze van het abbonement/verzekering endergelijke gemaakt te worden).

De medewerker die mij hielp, melde dat deze reservering bindend is. Annuleren gaat niet, mits er bijvoorbeeld flinke prijswijzigingen plaatsvinden.

Ook heb ik gevraagd of ik de Iphone later zou mogen ophalen, (dit in verband met vakantie) en dat was geen probleem werd er mij gezegd. Ze zouden mijn iphone gewoon achter laten als deze binnen was en ik kon hem dan later ophalen.
(nu maar zien of ze dat dan ook echt daadwerkelijk gaan doen..)
  #143  
Oud 10-07-10, 21:24
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc3l Bekijk bericht
Ik heb net een reservering gedaan voor de Iphone 4 in Utrecht. Dit heb ik bij een Apple store premium reseller gedaan. Hierbij een keuze gemaakt tussen de 4 modellen (zwart/wit 16/32GB) en een aanbetaling van 50 euro. (er hoeft nog geen enkele keuze van het abbonement/verzekering endergelijke gemaakt te worden).

De medewerker die mij hielp, melde dat deze reservering bindend is. Annuleren gaat niet, mits er bijvoorbeeld flinke prijswijzigingen plaatsvinden.

Ook heb ik gevraagd of ik de Iphone later zou mogen ophalen, (dit in verband met vakantie) en dat was geen probleem werd er mij gezegd. Ze zouden mijn iphone gewoon achter laten als deze binnen was en ik kon hem dan later ophalen.
(nu maar zien of ze dat dan ook echt daadwerkelijk gaan doen..)
Dat is niet bindend volgens nederlandse wet
  #144  
Oud 12-07-10, 14:11
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Net wel even naar de store geweest, bij T-Mobile geven ze aan weinig info te krijgen van hoofdkantoor waardoor ze weinig weten. De reservering waarbij je 50 euro betaald hebt blijft wel geldig, je moet wel de BON goed bewaren want dat is de enige plek waarop de barcode staat. Je wordt dus nog steeds gebeld op het moment dat er Iphones 4 binnen zijn gekomen.

Je krijgt dan meteen een micro-sim mee en hij gaf aan dat het erg makkelijk was om je oude nummer daar op te krijgen etc. Dus je kunt vrij snel aan de slag, ALS de Iphone 4 er is natuurlijk.
  #145  
Oud 12-07-10, 15:01
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Net wel even naar de store geweest, bij T-Mobile geven ze aan weinig info te krijgen van hoofdkantoor waardoor ze weinig weten. De reservering waarbij je 50 euro betaald hebt blijft wel geldig, je moet wel de BON goed bewaren want dat is de enige plek waarop de barcode staat. Je wordt dus nog steeds gebeld op het moment dat er Iphones 4 binnen zijn gekomen.

Je krijgt dan meteen een micro-sim mee en hij gaf aan dat het erg makkelijk was om je oude nummer daar op te krijgen etc. Dus je kunt vrij snel aan de slag, ALS de Iphone 4 er is natuurlijk.
het is ze geraden, maar kan nog steeds niet geloven door al dat gezeur dat ik als ik terugkom van frankrijk werkelijk een iphone 4 kan ophalen zonder gezeur.
  #146  
Oud 12-07-10, 17:49
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Naja laten we nu maar eerst wachten tot er ergens een keer bekend wordt gemaakt wanneer die hier te halen is. Ik vind het zo vervelend dat we gewoon niks weten, zelfs de mensen in de shops weten dit keer totaal niks..
  #147  
Oud 13-07-10, 00:18
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Naja laten we nu maar eerst wachten tot er ergens een keer bekend wordt gemaakt wanneer die hier te halen is. Ik vind het zo vervelend dat we gewoon niks weten, zelfs de mensen in de shops weten dit keer totaal niks..
Klopt, ben na lang twijfelen vandaag toch zelf ook verhaal gaan halen in Eindhoven. Heb me toch nog maar op ''de lijst'' gezet. Werd wel eventjes bij vermeld dat er al een goede 500 man voor me, alleen op deze lijst al, stond. Het was dus hopen op het beste, hij kon er vrijdag pas iets meer over zeggen (?).

De beste man vermeldde trouwens wel eventjes dat omdat ik al een vaste klant was, dat dat wel een voordeel zou kunnen zijn. Hoe (in prijs of tijd) wist hij niet, maar toch.
  #148  
Oud 13-07-10, 02:04
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Beste CPW,

Helaas is de informatie onjuist. Er is geen voorrang voor vaste klanten en er is ook geen hogere kortingspercentage als het aankomt op de iPhone 4. Deze is voor iedereen gelijk tenzij je een ''hoger'' abonnement neemt, maar dat terzijde.

Verder is het zo dat er in de shops wel degelijk informatie wordt verspreid m.b.t. de prijzen/levertijd/etc... Er is alleen sprake van geheimhouding. (lees: er wordt gewacht (op het juiste moment) totdat alles officieel bevestigd kan worden
Goed acteerwerk dan, als ik er om vraag
Jammer dat jij niets kan zeggen
  #149  
Oud 13-07-10, 09:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zal wel a.s. donderdag worden. Net als vorig jaar (een week en een dag voor de lancering).
  #150  
Oud 13-07-10, 10:54
suzannehenst suzannehenst is offline
• iOS 3.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Geduld jongens, het kan niet meer lang duren voordat er officieel iets bekend wordt gemaakt.

En trouwens geduld is een schone zaak
Haha, ja jij hebt gemakkelijk praten

Stefano, ik ben nog aan het twijfelen wat het snelste kan gaan: Telefonisch bestellen op de dag dat preorder begint, of bestellen in een shop?
Kun jij daar iets over zeggen, of is dit gewoon gokken?
  #151  
Oud 13-07-10, 11:12
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzannehenst Bekijk bericht
Haha, ja jij hebt gemakkelijk praten

Stefano, ik ben nog aan het twijfelen wat het snelste kan gaan: Telefonisch bestellen op de dag dat preorder begint, of bestellen in een shop?
Kun jij daar iets over zeggen, of is dit gewoon gokken?
De 1e levering naar nederland is al uitverkocht...iig bij de t shops.
  #152  
Oud 13-07-10, 11:16
suzannehenst suzannehenst is offline
• iOS 3.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
De 1e levering naar nederland is al uitverkocht...iig bij de t shops.
Bron?

Dan bedoel je de lucky bastards die de 50 euro borg hebben kunnen betalen? Ik sta op een reserveringslijst, maar was een dag te laat om dit ook officieel te kunnen maken door aanbetaling.
  #153  
Oud 13-07-10, 11:40
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzannehenst Bekijk bericht
Bron?

Dan bedoel je de lucky bastards die de 50 euro borg hebben kunnen betalen? Ik sta op een reserveringslijst, maar was een dag te laat om dit ook officieel te kunnen maken door aanbetaling.
ja dat bedoel ik ermee. stefano en t mobile medewerker hebben dat bevestigd.
  #154  
Oud 13-07-10, 14:10
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Gelukkig ging ik op een moment waar je wel 'officieel' kon reserveren. Heb inmiddels meteen de 50,- betaald en heb de bon erbij gekregen. Ik ben gister maar even nogmaals terug gegaan naar de T-shop en zij vertelde mij toch dat de lijsten van aanbetalingen -NU NOG- niet gelden, maar gewoon wie eerder is, wie eerder heeft. Hij zij ook meteen erachter dat het nog kan zijn dat er nieuwe richt lijnen kunnen komen en dat volgende week de reservering van de aanbetaling geldt.

Ik hoop natuurlijk van wel, dan zit ik gelukkig al bij de eerste shipment!
  #155  
Oud 13-07-10, 14:18
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sermedg Bekijk bericht
Gelukkig ging ik op een moment waar je wel 'officieel' kon reserveren. Heb inmiddels meteen de 50,- betaald en heb de bon erbij gekregen. Ik ben gister maar even nogmaals terug gegaan naar de T-shop en zij vertelde mij toch dat de lijsten van aanbetalingen -NU NOG- niet gelden, maar gewoon wie eerder is, wie eerder heeft. Hij zij ook meteen erachter dat het nog kan zijn dat er nieuwe richt lijnen kunnen komen en dat volgende week de reservering van de aanbetaling geldt.

Ik hoop natuurlijk van wel, dan zit ik gelukkig al bij de eerste shipment!
je geeft de 50 euro zodat je weet dat je de 1e bent. en nu zeggen ze weer dat het first come first served is....
wat een waardeloos gedoe.
Ik wil als ik terugkom van vakantie mijn iphone 4 ophalen. daar heb ik voor betaald en moeite voor gedaan.
  #156  
Oud 13-07-10, 14:21
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Ik geef je helemaal gelijk hoor, helemaal gehaast om op de lijst te komen! maar goed, je kan stressen wat je wilt - ik praat uit ervaring -, ze maken de prijzen toch niet eerder bekend. En of ik nou op de lijst sta of niet, ik kan zeuren wat ik wil, als straks toch de regel is, first come first served kan ik er toch weinig aan doen ookal heb ik aanbetaald
  #157  
Oud 13-07-10, 14:23
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Spanje en Italie krijgen de iPhone 4 beiden op 28 juli dus dat zal hier in NL ook wel zo zijn. Overigens las ik dat dat de dag is dat ze worden geleverd, de eerste verkoopdag in Italie is volgens de geruchten 29 juli.

Ik heb overigens ook een reservering gedaan en aanbetaald dus leuk nieuws van Stefano20 dat dit geldt als officiele pre-order. Nou "hopen" dat het ook zo uitpakt, het zou me niks verbazen met T-Mobile als het toch weer anders loopt!
  #158  
Oud 13-07-10, 14:31
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Dat zou het meest logische zijn ja, maar als een medewerker/collega van jou verteld dat er zogenaamde richtlijnen vanuit de hoofdkantoor zijn, en dat de lijsten -nu nog- officieel niet gelden, wat moet ik al consument denken?!

Hij gaf nadrukelijk na, nu nog is het zo dat er vanuit de hoofdkantoor gezegd is dat wie de eerste er is, wie de eerste hem heeft. Ookal heb je geresveerd. dan wordt de aanbetaling gewoon verekend wanneer je de iPhone komt halen..
  #159  
Oud 13-07-10, 14:37
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

LOL...wat een chaos weer. Is het nou echt zo moeilijk voor T-Mobile om een eenduidig beleid te voeren en iedereen hetzelfde te laten doen én communiceren?

Stefano20, jij wel bedankt dat je de moeite neemt om ons informeel op de hoogte te houden!
  #160  
Oud 13-07-10, 15:02
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

@Stefano Werk jij in een TM-shop of op kantoor?
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.