//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De wachttijd bij T-Mobile Duitsland is sinds gisteren 9 weken! Ik hoop maar dat dat te maken heeft met de leveringen in de tweede golf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 15-07-10, 18:07
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

De wachttijd bij T-Mobile Duitsland is sinds gisteren 9 weken! Ik hoop maar dat dat te maken heeft met de leveringen in de tweede golf landen zoals NL, België, Oostenrijk, Italie, Spanje etc.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 15-07-10, 20:41
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

We zitten bij dezelfde batch als Italië, en wat ik net lees op iSpazio.net voorspeld niet veel goeds. Zou de iPhone pas in September bij ons komen?

La commercializzazione dell’iPhone 4 in Italia potrebbe slittare a Settembre iSpazio – Notizie su iPhone 4 in Italia, iOS 4, iPhone 3GS, iPod Touch, iPad Italia e recensioni App Store.
  #203  
Oud 15-07-10, 21:24
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Als ik 't artikel na een Google translate goed begrijp schrijven ze dat de kans bestaat dat het september wordt (80% kans) omdat er onvoldoende voorraad is voor de tweede golf landen. E.e.a. hangt af van de persconferentie morgen. Indien Apple vasthoudt aan dat er niet veel aan de hand is/e.e.a. is op te lossen door de klant zelf valt het wellicht mee en bij een echte erkenning van 't probleem wordt 't (midden) september. Dit is echter net zo'n gerucht als alle anderen dus we wachten morgen maar af!

Laatst gewijzigd door Acrobat; 15-07-10 om 21:37.
  #204  
Oud 16-07-10, 17:20
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

met wat geluk komt dat evenement van 12 uur snachts open gaan, als ik terugkom van frankrijk. dan ga ik daar eens heen en lekker vroeg in de rij staan
  #205  
Oud 16-07-10, 20:35
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

__________________
Koekje erbij?
  #206  
Oud 16-07-10, 21:21
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

niet dus als ik terugkom
  #207  
Oud 17-07-10, 13:34
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Maar zal T-Mobile de iPhone werkelijk lanceren op een vrijdag?
  #208  
Oud 17-07-10, 14:28
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Daar ben ik ook benieuwd naar, ze zullen komende week toch wel e.e.a. moeten gaan communiceren nu lijkt me. Afwachten maar!
  #209  
Oud 17-07-10, 14:32
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Maar zal T-Mobile de iPhone werkelijk lanceren op een vrijdag?
De klantenservice zegt van wel, alleen de prijzen voor het toestel (als bijbetaling, de abonnementen blijven hetzelfde) zijn nog niet bekend .
  #210  
Oud 17-07-10, 22:24
lieflotje lieflotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

ben ik vandaag echt gefopt, als ik dit zo lees. Kom ik bij de phonehouse om te informeren naar een Iphone met abonnement. Raadt die knul me aan om 2 weken te wachten en dan de Iphone 4 te nemen. Ik was met de 3GS 16GB ook blij geweest maar hij zei echt dat de 4 een beter toestel zou zijn. Hij heeft een formuliertje ingevuld om zo'n ding te reserveren/bestellen (ik zat nergens aan vast en hoefde ook geen 50 euro te betalen!). Maar hij zei wel dat er al 20 (lijkt me vrij weinig als ik dat vergelijk met de 500 waar ik hier boven over lees) bestellingen gedaan waren en niet wist hoeveel er binnen zouden komen. Hij gokte dat de 4 van 16GB 100 euro zou gaan kosten bij een i-150, afgaande op wat de 3GS destijds kostte. Maar ik begrijp dat ik er maar van uit moet gaan dat het er voor mij niet in zit of dat het fiks duurder zal zijn??
  #211  
Oud 17-07-10, 23:20
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieflotje Bekijk bericht
ben ik vandaag echt gefopt, als ik dit zo lees. Kom ik bij de phonehouse om te informeren naar een Iphone met abonnement. Raadt die knul me aan om 2 weken te wachten en dan de Iphone 4 te nemen. Ik was met de 3GS 16GB ook blij geweest maar hij zei echt dat de 4 een beter toestel zou zijn. Hij heeft een formuliertje ingevuld om zo'n ding te reserveren/bestellen (ik zat nergens aan vast en hoefde ook geen 50 euro te betalen!). Maar hij zei wel dat er al 20 (lijkt me vrij weinig als ik dat vergelijk met de 500 waar ik hier boven over lees) bestellingen gedaan waren en niet wist hoeveel er binnen zouden komen. Hij gokte dat de 4 van 16GB 100 euro zou gaan kosten bij een i-150, afgaande op wat de 3GS destijds kostte. Maar ik begrijp dat ik er maar van uit moet gaan dat het er voor mij niet in zit of dat het fiks duurder zal zijn??
Ik denk dat dit best wel zou kunnen, aangezien je voor de 3GS van 16GB ook 100 euro bijbetaald . Sowieso, The Phone House vraagt geen reserveringskosten. T-Mobile zelf doet dit echter wel, daar moet er 50 euro worden betaald om een reservering te doen (dit wordt echter wel verrekend met de kosten die je nog moet betalen voor het toestel).

Ik zou even afwachten, en ik denk dat ik die man wel gelijk kan geven omdat de kosten die je moet bijbetalen waarschijnlijk hetzelfde zijn (net als voorgaande jaren). En bekijk het positief, zijn de kosten niet hetzelfde dan is die reservering makkelijk de annuleren zonder enige kosten, en dan is de 3GS gelijk een stukkie goedkoper .
  #212  
Oud 18-07-10, 08:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieflotje Bekijk bericht
ben ik vandaag echt gefopt, (...)
Maar ik begrijp dat ik er maar van uit moet gaan dat het er voor mij niet in zit of dat het fiks duurder zal zijn??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LennartD Bekijk bericht
Ik denk dat dit best wel zou kunnen,
(...)
en dan is de 3GS gelijk een stukkie goedkoper .
Ik vind dat avies van de medewerker van TPH eigenlijk wel netjes. Hij had je de deur uit kunnen laten lopen met een 3GS, wetende dat er binnenkort een nieuw model uitkomt. Heel veel mensen zouden zich bekocht voelen als ze daar achter komen.
En voor jou blijft de mogelijkheid alsnog die 3GS te kiezen,toch? Stel je vindt de iPhone 4 te duur of je staat te ver onderaan de lijst, dan neem je de 3GS toch gewoon mee?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #213  
Oud 18-07-10, 11:09
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik hoop wel dat t-mobile bestaande klanten met iPhone voorrang geeft over nieuwe klanten.. Ik kan m op de 27e verlengen dus dat komt mooi uit Ga morgen even informeren in de t-mobile winkel, nu de release datum vast staat lijkt het me dat ze wel meer duidelijkheid kunnen geven..
  #214  
Oud 18-07-10, 12:33
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik hoop wel dat t-mobile bestaande klanten met iPhone voorrang geeft over nieuwe klanten.. Ik kan m op de 27e verlengen dus dat komt mooi uit Ga morgen even informeren in de t-mobile winkel, nu de release datum vast staat lijkt het me dat ze wel meer duidelijkheid kunnen geven..
meestal is het helaas andersom bij t-mobile, dat was vorig jaar ook zo
  #215  
Oud 18-07-10, 12:37
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
meestal is het helaas andersom bij t-mobile, dat was vorig jaar ook zo
Ja weet ik, maar dan zeg ik doei t-mobile en haal ik wel met vodafone

Al denk ik dat ik mijn huidige abbo met 50% korting aan mijn pa verkoop voor die paar maandjes en dan neem ik wel een nieuw abonnement... Nu heb ik t geluk dat ik net kan verlengen, over 2 jaar kan dat misschien net niet
  #216  
Oud 18-07-10, 16:20
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

die kerel stefano zegt niets meer...arme kerel.

Kom op met die prijzen t-mobile. en waag het niet mn aanbetaalde pre-order te cancellen.
  #217  
Oud 18-07-10, 16:57
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Whuhahaha, no worries, ik ben er nog hoor Kijk gewoon hoe de geruchten zich verspreiden en hoe het allemaal loopt....

@ Borgqueenx je pre-order blijft waar hij is

@ I Xyzyx I: geen voorrang maar als het mogelijk is, kan je wel pre-orderen
  #218  
Oud 18-07-10, 17:22
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Whuhahaha, no worries, ik ben er nog hoor Kijk gewoon hoe de geruchten zich verspreiden en hoe het allemaal loopt....

@ Borgqueenx je pre-order blijft waar hij is

@ I Xyzyx I: geen voorrang maar als het mogelijk is, kan je wel pre-orderen
Ik ben benieuwd hoe het nou met die pre-orders gaat want sommige zeggen dat je je 50 euro alleen terug krijgt als je je bon mee neemt want ze kunnen anders niet zien dat je betaald hebt? Dus hoe weten ze dan dat je een pre order hebt..?

Pre-orderen kan niet meer toch?
  #219  
Oud 18-07-10, 17:26
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik ben benieuwd hoe het nou met die pre-orders gaat want sommige zeggen dat je je 50 euro alleen terug krijgt als je je bon mee neemt want ze kunnen anders niet zien dat je betaald hebt? Dus hoe weten ze dan dat je een pre order hebt..?

Pre-orderen kan niet meer toch?
Pre-Orderen kan inderdaad niet meer, maar ik denk dat dat aanstaande week weer start (aangezien de iPhone de 30ste te koop zal zijn).

De bon is je betaalbewijs, de bon die jij hebt, hebben hun ook in hun administratie, dus dan kunnen ze hem zo terugzoeken. Als je de bon niet hebt, dan kunnen ze moeilijk zien of jij echt diegene bent die de pre-order geplaatst hebt, dus ik denk dat het tevens een soort van controlemiddel is .
  #220  
Oud 18-07-10, 17:35
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LennartD Bekijk bericht
Pre-Orderen kan inderdaad niet meer, maar ik denk dat dat aanstaande week weer start (aangezien de iPhone de 30ste te koop zal zijn).

De bon is je betaalbewijs, de bon die jij hebt, hebben hun ook in hun administratie, dus dan kunnen ze hem zo terugzoeken. Als je de bon niet hebt, dan kunnen ze moeilijk zien of jij echt diegene bent die de pre-order geplaatst hebt, dus ik denk dat het tevens een soort van controlemiddel is .
Okee had ik het toch verkeerd begrepen

Ben benieuwd wanneer de pre-orders starten, ik mag toch hopen dat ze een aardig voorraadje binnen krijgen.. voel er niets voor om nog veel langer te gaan wachten op de iPhone
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.