T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het laatste nieuws is dat er nog geen nieuws is: Twitter / T-Mobile Webcare: @martijnV8 Nee, op dit mom ... Je zou denken dat T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het laatste nieuws is dat er nog geen nieuws is:
Twitter / T-Mobile Webcare: @martijnV8 Nee, op dit mom ... Je zou denken dat T-Mobile inmiddels toch wel voldoende tijd heeft gehad om alles voor te bereiden? Maar goed, T-Mobile lijkt erg goed te zijn in mij blijven verbazen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Tja.. Erg snel gaat het allemaal niet. Van mij mogen de prijzen nu eindelijk wel eens bekend gemaakt worden.
Denk dat T-Mobile heel erg afhankelijk is van Apple. Maar ga er wel van uit dat deze week alles bekend wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk gewoon dat ze al lang de prijzen weten maar niet bekend willen maken.. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze uitgaan van het gezegde
Onzekerheid kweekt schaarste. |
|
|||
|
|||
Ze hebben of een erg beroerde manier van communiceren/plannen of ze hebben een enorm wurgcontract met Apple:
Twitter / T-Mobile Webcare: @randyvdmeer nee we hebben ... Nog steeds is het "Nee, Apple heeft ons nog niet verteld wat wij gaan doen"... |
|
|||
|
|||
net t-mobile medewerker aan de lijn, vertelde dat hij net had gelezen dat ze 31 juli eindelijk info gaan krijgen over de Iphone 4, dat is op een zondag, dus maandag 1 augustus komt dat pas naar buiten....
|
|
|||
|
|||
Dat is raar, de iPhone 4 komt hier toch op 30 juli (vrijdag) hier? 31 juli is toch op een zaterdag? Maandag is 2 augustus xD
|
|
|||
|
|||
oh kun je nagaan, had ie de dag ook nog eens fout.....ik hing net de telefoon op, niet agenda gechecked...maar ik vond het ook nogal raar....maar hij wist 'eigenlijk nog niets', maar had het dus net gelezen in interne stukken of zo.....
waarom zo lang wachten.... vreemd...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere modellen i.c.m. 2-jarig abonnement blijven denk ik 99 en 199 euro. Ik ga Early Renewal doen met +1 jaar. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Toch vreemd dat T-Mobile ons (De huidige klanten) hier niet zelf over inlicht. Erg slecht van ze hoor. Ik begin nu ook te twijfelen of ik hem morgen wel zal reserveren of dat ik nog even zal wachten op wat Vodafone doet. Naar het schijnt gaan die hem ook verkopen.
Voorheen was het stilletjes rondom Vodafone, maar het begint nu steeds meer te rollen. Wat te doen, wat te doen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
kzie het nog niet zo snel gebeuren... |
|
|||
|
|||
tmobile abonnement na terug brengen van iphone 4??
Hallo allemaal,
je mag de je iphone binnen 30 dagen terug brengen als die je niet bevalt, maar hoe ziet het dan met de t-mobile abonnement. mag je die ook binnen 30 dagen afzeggen of moet je dan wel de abonnement 2 jaar lang betalen??? |
|
|||
|
|||
Niemand weet het omdat hij nog niet in Nederland uit is en T-Mobile de iPhone 4 (nog) niet verkoopt.
Morgen start de voorinschrijving bij T-Mobile, misschien kan je ze dan even bellen? Als je al klant bent bij T-Mobile: 1200 Als je nog geen klant bent: 0800-7123 Laat de forumgebruikers hier ook a.u.b. even weten wat T-Mobile's antwoord was.
|
|||
|
|||
Mooi, eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Nu je morgen kan beginnen met reserveren bij T-mobile en overmorgen voor de mensen die geen klant waren vraag ik met het volgende af? Gaan jullie door met T-mobile of gaan jullie op phoneshop.nl voor vodafone of iets anders. Want T-mobile heeft toch niet goed werk geleverd met hun bereik enz. Of hebben jullie hier geen last van gehad. Dus kunnen jullie mij hiermee helpen
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik ga zeker door met T-Mobile. Kwa abonnement nog heel erg netjes. Zeker met onbeperkt internet op 2 Mbps. Bereik heb ik nooit echt last van gehad bij T-Mobile. Slechts 2 keer geen bereik gehad: 1x midden in de bossen, en de tweede keer was bij extreem slecht weer. Verder altijd bereik. En als er geen 3G is, dan is er nog altijd het normale GSM netwerk dus ik maak me daar geen zorgen over.
|
|
|||
|
|||
Oke in welke regio (provincie) woon je? En wat bedoel je met GSM netwerk?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Morgenochtend vanaf 8 uur mag ik op hun site mijn contract verlengen en dus voorinschrijven voor de iPhone 4. Hoop dat ik hem dan op 30 Juli daadwerkelijk binnen krijgt, want ben op die dag jarig. Ik blijf met alle plezier bij T-Mobile. Ik heb in 2 jaar nergens last van gehad en heb daarom ook geen geld terug geclaimd omdat hun netwerk blijkbaar overbelast was geraakt. |
|
|||
|
|||
Oke waar woon je ergens welke regio?
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|