T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Site doet het wel weer hoor... (bij mij) maar ik reserveer hem niet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Site doet het wel weer hoor... (bij mij) maar ik reserveer hem niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog volop bezig.. Maar ik zit met de grootste vraag als je meer korting kan krijgen dan alleen maar gratis aansluitkosten. Want dan kan ik hem beter los kopen voor 1 jarig
Iemand die het is gelukt? ben benieuwd.. |
|
|||
|
|||
Het loopt allemaal weer goed en strak bij T-Mobile.
DUS NIET |
|
|||
|
|||
Geld een Apple Premium reseller ook als een t-mobile shop? Of een Phone House.
We hebben hier namelijk geen T-mobile shop. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Serieus al een uur bezig om erdoor te komen pfff...Is er kans dat ik ook gewoon via de Tmobile shop kan reserveren? Want dan spring ik op de fiets en ga ik er langs.
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nu of ik nog ga bestellen via de telefoon, er wordt nu al een uur volop besteld. Iemand enig idee hoelang de levertijd nu al bedraagt voor de Black 16 GB?
|
|
|||
|
|||
ik heb het idee dat je aan de telefoonlijn niks reserveert maar gelijk besteld, en als het ooit op de site lukt dat je hem dan alleen reserveert, of zit ik er naast?
en de bumper zit er bij volgens stevie, maar welke kleur krijg je? |
|
|||
|
|||
2 telefoons tegelijk aan het bellen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde, heeft iedereen dit? (Pfff zit nu in Las Vegas om 10 over 12 's nachts dit te regelen terwijl ik wil slapen! Kom op T-Mobile!)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe groot zal trouwens de eerste koeriers lichting zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik ga maar naar de winkel. Duurt me allemaal veel te lang
Hopelijk is het in de winkel geen chaos. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Betaald iedereen bij het verlengen de prijzen die op de site getoond worden? Kan mij nog herinneren dat ik vorige keer bij het verlengen kon kiezen voor 1 euro ( 8gb) of 29.95 (16gb). Heeft iemand daar al ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Maar als ik het nou goed hebben betalen de mensen die nog geen klanten zijn gewoon hetzelfde bedrag....!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Het is toch ook gewoon een dieptrieste bende.. Komt de website eindelijk online, linkt ie door naar een heel andere pagina... Wat een incompetente bende daar!
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|