T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) En nog een aanpassing op de T-Mobile site: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/20juli.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik ben al vanaf 8:00 uur aan het bellen en ik kom er niet doorheen. nu eindelijk een vrouw aan de lijn die mij zegt dat ze me niet kan doorverbinden omdat het te druk is en daarom mijn nummer in het systeem zet om mij terug te bellen.
vraag ik om de prijzen, kan ze me die niet geven omdat die morgen pas online komen. wat is dit voor onzin?? dat moet ze toch al weten?!? en ook de site is nog steeds niet zo gemaakt dat je hem kan bestellen. vind het echt schande!!! iedereen blij maken met een dode mus... en dan zeggen 30 juli ligt hij in de winkel en ook daarop zegt men, dan is hij te koop voor een aantal mensen maar de bestellers moeten nog minimaal 6 tot 8 weken wachten. echt hoor, ik vind dit niet netjes!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ben eigenlijk benieuwd nu ik al een 45 minunten naar mijn scherm zit te turen van t-mobile. Ofdat Vodafone ook 1-jaar contracten gaat doen? Service van T-mobile is weer eens onder de maat. Kom er net als Alex nier doorheen.....
Lid van T-mobile sinds ' BEN even niet bereikbaar' |
|
|||
|
|||
Voor iedereen die nu online komt.
Nee de site is nog steeds niet open om een voor inschrijving te doen. Baal je? Ja ik ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Woooow drama die site... Iphone 4 staat er nog niet eens bij met vooruiboeking
Je kan al wel vooruitreserveren maar dan kan je bij andere telefoons uit..!! Ik ga zo wel naar de winkel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je je paspoort nodig? ik kan mijne niet vinden
|
|
|||
|
|||
neee!!! 35 minuten in de wacht, ''gesprek mislukt''....
|
|||
|
|||
0800-8104: "Alle lijnen zijn bezet, probeer het later opnieuw"
|
|
|||
|
|||
Dat f5en werkt hierzo beter
|
|
|||
|
|||
Wat heb je allemaal nodig aan spullen? Paspoort? ....?
|
|
|||
|
|||
nummer gebeld, niet bereikbaar tuut tuut tuuut....
ik ga de hond nu toch maar uitlaten.. ;-) |
|
|||
|
|||
Heb inmiddels wel een medewerker aan de lijn gekregen.... maar die heeft mij doorverbonden en wacht nu al heerlijk 25 minuten!! *ZUCHT*
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nog geld zat |
|
|||
|
|||
Ik bel straks wel als ik hier lees dat de lijnen vrij zijn
Wat een massahysterie weer... heerlijk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|