T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wachtrij is momenteel 75 minuten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtrij is momenteel 75 minuten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand al wat meer info?
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu 40 minuten in de wachtrij.
|
|
|||
|
|||
Aargh wtf, krijg ik eindelijk zn heel lief braaf mevrouwtje aan de lijn, zeg vrolijk dat ik graag mijn contract wil verlengen in combinatie met de iPhone 4, zegt ze dat ze mijn nummer heeft, hem op de lijst zet en me zo spoedig mogelijk terug belt, fijne dag nog! peep peep peep...
Blijf gewoon aan die telefoons hangen tot ik wel capabel iemand krijgt die helpt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze vertellen aan de telefoon telkens wat anders, volgens degene die ik aan de telefoon had maakt de levertijd voor zwart of wit voor de eerste batch niet uit. Wat me in het geval van de witte wel vreemd lijkt overigens. Iig wel een superlange levertijd, tís dat ik zo'n fanboy ben hehe
|
|
|||
|
|||
ik was na 2 tellen al met iemand aan de lijn
|
|
|||
|
|||
Ook net er door gekomen, zat bij de eerste lichting zei hei. Moest rekening houden met maximaal zes weken levertijd micro sim kreeg ik eerder. Maar het was op dit moment moeilijk te zeggen kon ook dat ik hem al een week naar 30 juli kreeg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoelang stond je in de wachtrij?
|
|
|||
|
|||
Hehe ik heb stereo wachtmuziek
|
|
|||
|
|||
Tja t zal ook wel zo zijn dat er maar een deel naar deze pre-orders gaan. Kan me niet voorstellen dat alle iPhone's die in NL gaan komen de 30e via deze pre-orders verkocht gaan worden. Ik zet mn hoop voorlopig nog gewoon op t kopen in de winkel de 30e, want deze pre-order loopt zo rommelig...
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben er uiteindelijk doorheen gekomen. 0800 nummer van zakelijke markt deed het helemaal niet meer, 070 nummer wel. Kreeg daar nu vrij vlot (minuut of 4 denk ik?) iemand aan de lijn. iPhone 32GB wit met i150 besteld volgens de tarieven op iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile
Ik krijg binnen 48 uur bevestiging via email. Het lijkt allemaal redelijk op de lancering van de 3G. Bereikbaarheid en communicatie zijn weer brak en weer geen korting voor bestaande klanten. Die 6-8 weken levertijd is overigens vooral om teleurstelling te voorkomen, met een beetje geluk heb je de telefoon (veel) eerder. Er is overigens nog niets bekend gemaakt over tethering, had dat wel verwacht eigenlijk. Toch weer jailbreaken dus Ook geen sim-only abonnementen voor de mensen die 3G(S) willen houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh, sinds waneer is deze site online? had ik nog niet gezien |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na 55 minuten uit de wachtrij gedonderd.
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|