T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz nog niks bekend gemaakt zo te zien. Bel momenteel ook met de klantenservice. Is al aangepast aan iPhone 4. Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk nummer kun je draaien 0800 8105(6) is nog niet open
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zit via de site steeds te refreshen, zie alleen nog steeds niet
|
|
|||
|
|||
klantenservice heeft geen zin. Het is te druk en je moet je telefoonnummer achter laten om te worden teruggebeld
|
|||
|
|||
Als ze strakt maar niet allemaal vergeven zijn aan bellers
Ik had inmiddels wel naar Zwolle kunnen rijden en bij de t-mobile shop zelf bestellen.. schiet niet op dit |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hm ze nemen al geen telefoontjes meer aan over de iPhone 4 blijkbaar, ik moest na 5 minuten in de wacht mijn nummer intoetsen zodat ze op een later tijdstip konden terugbellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goeie service zeg!
Vanaf 8 uur mijn reet! Ze kunnen nog niet eens een knop omzetten op tijd |
|
|||
|
|||
Ik snap het niet meer. Mijn contract is nu al een maand afgelopen, heb het stop gezet want een maand blijven 'wachten' kon zogenaamd niet. Als ik nou een resevering heb gedaan via het vooruit betalen van 50,- en je bent in principe geen bestaande klant meer, telt dat ook mee ofniet? Ik lees overal wat anders..
|
|
|||
|
|||
8 uur voorinschrijving! maar er is niks!
ik zit al braaf vanaf half 8 te f5'ven maar op de site van t-mobile gebeurt er niks,
is het al iemand gelukt voor in te schrijven? |
|
|||
|
|||
Oke, nice.. ik bel met 0800-8104 (voor bestaande klanten) en ze hebben me weggedrukt na ****ing negen minuten
|
|
|||
|
|||
tmobile.nl is traag aan het worden
|
|||
|
|||
Ik wil prrrrrijzzzen. Ben geen klant maar heeft IEMAND prijzen????? (A)
|
|
|||
|
|||
Net klantenservice gebeld, na 5 minuten moet je je telefoonnummer intoetsen om later terug gebeld te worden. is te druk.
|
|
|||
|
|||
Lekker t-Mobile weer...
#245 |
|
|||
|
|||
tering wat een wasse neus weer denk dat ik maar naar een t shop ga straks want die website is er nog niet en hij is sloom nu
|
|||
|
|||
dit is toch niet te geloven, wat zijn ze toch allemaal aan het doen daar?
Hebben ze nu al pauze ofzo? |
|
|||
|
|||
Wat een trieste bende eigenlijk ook, ben gewoon voor niks aan het proberen...
|
|
|||
|
|||
dit is inderdaad schandalig. Na 15 minuten niks veranderd!
|
|
|||
|
|||
"Hoe scoor ik minpunten?"
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|