T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Grrrr... T-Mobile weet blijkbaar nog steeds niet dat er natuurlijk veel mensen gaan bellen voor de iPhone 4. Nog steeds niet genoeg medewerkers om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grrrr... T-Mobile weet blijkbaar nog steeds niet dat er natuurlijk veel mensen gaan bellen voor de iPhone 4. Nog steeds niet genoeg medewerkers om de telefoon aan te nemen. En ondertussen wel roepen dat alle informatie op de site staat. Helaas weer een plank misgeslagen. Wat er staat niks. Info die wij al weten maar tarieven ho maar. Vanaf acht uur probeer ik ze al aan de lijn te krijgen.. Ongelofelijk!
Oja, word er tot drie keer toe uitgegooid. Wat ben ik het zat met T-Mobile. Waarom wil ik eigenlijk verlengen? Waarom zit ik er al zes jaar? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
tjeetje Tuttle, raak je in paniek of zo?
Je hebt nu al 5 of 6 keer hetzelfde gepost. Het is een telefoon hoor. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is echt weer t-mobile op[ zijn slechts, gelukkig kwam ik er snel doorheen op de lijn, vergeet je paspoort of rijbewijs numme rniet!! hier vragen ze om, ik ben met de dame aan de lijn door mijn bedrijf naar mijn auto gegaan voor het nummer
|
|
|||
|
|||
6 tot 8 weken levertijd lees in net echt mega kansloos
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als jij telefonisch aangeeft te willen verlengen, dan zit je daar waarschijnlijk aan vast. |
|
|||
|
|||
Ik had net een medewerker aan de lijn en ze hebben last van een storing vandaar dat ze tot nu toe nog geen 1 iphone hebben kunnen reserveren.... jammer jammer jammer
|
|
|||
|
|||
Misschien hebben ze wel weer een foutje gemaakt.
En is het 9 uur ipv 8 uur |
|
|||
|
|||
Neuh valt mee, maar kan nergens een fatsoenlijk antwoord vinden en mensen skippen toch maar door naar de laatse pagina
|
|
|||
|
|||
Losers.
Zo run je toch geen bedrijf. Amateuristisch gepruts. Blij dat ze de exclusiviteit kwijt zijn zo. Was even bang dat ik spijt zou krijgen van mijn in Parijs bestelde iPhone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kan je je telefoon helemaal vergeten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik vind de levertijd niet zo'n probleem .. mijn abbo loop nov. af en zit nu net in de 4 maanden voor verlenging .. dus kan deze nog wel even gebruiken
want ff een sim omwisselen is er strax niet meer bij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nabericht: Na 5 minuten vroegen ze me om me mobiele nummer, en bellen ze me ZSM terug, dit kan toch niet mensen. Laatst gewijzigd door michaelzetter; 20-07-10 om 09:41. Reden: nieuwe info |
|
|||
|
|||
Net uiteindelijk via de telefoon ook maar besteld.
Een grof schandaal dat de site het niet doet, kan niet anders zeggen. |
|
|||
|
|||
weet iemand nu al de prijzen dan ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat ik heel vreemd vond omdat er hier al genoeg mensen waren die het hadden over terug bellen of lang wachten |
|
|||
|
|||
Ik probeer Klantenservice te bellen. Ik ga maar 1 vraag stellen! Krijg ik em op 30 juli of niet? Als het 10 weken duurt dan kan ik net zo goed wachten en checken of vodafone met een mooie aanbieding komt!
|
|
|||
|
|||
wat een gedoe dit zeg pfff.. mn geduld word aardig op de proef gesteld.
|
|
|||
|
|||
Belsimpel zegt dat ze de eerste zijn die de iphone 4 krijgen en het snelst de iphone 4 leveren. En hun zeggen zelf dat het in de eerste week in augustus wordt.
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|