T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog heel even geen werkende site en ik ga toch naar een andere provider...Dit soort domme geintjes hou ik helemaal niet van...Dan betaal ik liever ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog heel even geen werkende site en ik ga toch naar een andere provider...Dit soort domme geintjes hou ik helemaal niet van...Dan betaal ik liever meer, zodat ik niet word voorgelogen....Zet tenminste op de site dat je problemen hebt, maar neee natuurlijk niet.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ze bellen me zsm terug.. En nu is er een technische storing! Ik word hier echt gek van!
|
|
|||
|
|||
Ik wacht gewoon tot de website online is. 2 jaar geleden stond ik in de winkel en moest ik 200 lappen voor de iPhone, terwijl ik hem online kon verlengen en 1 euro bijbetalen. Dan maar wat later.
|
|
|||
|
|||
Dan is dat dus gewoon een kakverhaal Ik ga gewoon de 30e vroeg naar de T-Mobile shop... Ik zie t wel weer gebeuren dat t 6 weken duurt via deze pre-order
|
|||
|
|||
Ruim 10 minuten in de wacht gehangen bij de zakelijke verkooplijn waarna ineens de verbinding verbroken werd. Teruggebeld en nu krijg ik een "Wegens technische storingen, bladiebla, probeer het later nog eens" *zucht*
Why am I not surprised? |
|
|||
|
|||
Pff, half uur in de wacht en dan ineens technische storing, bel later opnieuw...
|
|
|||
|
|||
Hmm ik snap niet hoe mensen al een reservering hebben kunnen plaatsen als ik van meerdere kanten hoor dat er storingen zijn en ik telkens een bandje krijg: "in verband de grote populariteit van de iPhone 4 kunnen wij u op dit moment niet te woord staan, voer na de piep uw tiencijferige telefoonnummer in zodat wij u later kunnen bellen."
|
|
|||
|
|||
Kan je ook van deze eerdere pre-order dag gebruik maken als je prepaid klant bent bij t-mobile?
|
|
|||
|
|||
Briljant weer dit, ze hadden natuurlijk nooit verwacht dat er iemand zou bellen.
Ik ben blij dat ik gewoon gereserveerd heb in een winkel, weet ik zeker dat ik direct bij uitkomen een 4 heb. |
|
|||
|
|||
Net besteld via de telefoon
32 zwart 189 euro en early renewal 69,95 Levertijd rond 30 juli. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon, na ongeveer 10 minuten in de wacht te hebben gestaan bij 0800 8140. iPhone 4 16Gb 2 jaar i-150 = eenmalig €169,95.
Wit is op dit moment nog niet te bestellen, want dat gaat te lang duren. Ik ben vierde klant op zijn reserveringslijst. Die lijst moet nog in het systeem van T-Mobile worden gezet, zodra dat mogelijk is. Op de 30e ontvangt T-Mobile alle iPhones. Maximaal 5 werkdagen na de 30e ontvang je een mail van het koeriersbedrijf van T-Mobile, waarop je een datum kan aanvinken, op de dag dat jou het beste uitkomt. Eventueel kan je ook voor een ander afleveradres opgeven. De meneer wist me te vertellen dat ik hem dus uiterlijk 5 werkdagen na de 30e (juli) ontvang! |
|
|||
|
|||
Goh nu staat dit op de website:
Vanmorgen om 8 uur is de voorinschrijving voor de iPhone 4 speciaal voor onze eigen klanten begonnen. Wegens overweldigende belangstelling adviseren wij om telefonisch te bestellen. 0800-8104 |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik zo maar weer naar bed heen ga
|
|
|||
|
|||
nee hij is gewoon besteld zoals elke andere telefoon die je kan bestellen op de site
|
|
|||
|
|||
trouwens zijn de t-shops nu open? volgens mij gaat de stad pas om 10 uur open bij mij...of gaan de t-shops eerder open?
|
|
|||
|
|||
site is online
|
|
|||
|
|||
Jongens, druk eens op op deze site op specificaties en...
It's Magic! |
|
|||
|
|||
site is aangepast met prijzen en voorinschrijving. Helaas verwijst de site je door naar de t-mobile site waar je nog helemaal geen iPhone 4 kunt bestellen. Wat een afgang...
|
|||
|
|||
Dit geeft de site aan:
Vanmorgen om 8 uur is de voorinschrijving voor de iPhone 4 speciaal voor onze eigen klanten begonnen. Wegens overweldigende belangstelling adviseren wij om telefonisch te bestellen. 0800-8104 |
|
|||
|
|||
dit kan ik nergens vinden hoor ?
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|