T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) steeds niks, ga maar ff terug in bed. Heb nog de gehele dag volgens mijn sms...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
steeds niks, ga maar ff terug in bed. Heb nog de gehele dag volgens mijn sms
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gehaald, 16 GB Black, i-150 1-jarig 359,95 bijbetalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit in combinatie met de onaangekondigde reserveringen van een week geleden. Erg onprofessioneel.
|
|
|||
|
|||
Dat was ook mijn idee! In de T-mobile shop moest ik twee jaar geleden veel meer bijbetalen .. via internet kreeg je veel meer korting bij je verlenging! Iemand al navraag gedaan? (als je er doorheen bent gekomen?)
|
|
|||
|
|||
Via de telefoonlijn een 32 gig black besteld, volgens de dame aan de lijn is de levertijd 8 weken, dat hadden ze net vernomen....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En als je belt krijg je doodleuk te horen dat ze vanwege de drukte ze je niet te woord kunnen staan en op een later tijdstip terugbellen... Ik heb de hoop op een pre-order al opgegeven, ik ga volgende week vrijdag vroeg naar de stad om mijn plek bij de T-Mobile winkel te verzekeren..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sta nu inmiddels al meer dan 40 minuten in de wacht, nadat een vriendelijke dame mijn gegevens heeft opgenomen en me heeft doorverbonden naar de "desbetreffende afdeling".
|
|
|||
|
|||
Als het goed is moet je wel in de shops kunnen bestellen.
Twitter / T-Mobile Nieuws: Ook bij een de T-Mobile Sh ... Beetje jammer dat het zo slecht gaat. |
|
|||
|
|||
Toch nog even snel belletje gedaan naar 0800-8104.
Early renewall gedaan voor de Iphone4 Black 16gb met mijn huidige abbo i-500. Levertijd is 6 weken. Tevens zei hij dat de levertijd van de witte iphone 8 weken zal zijn. |
|
|||
|
|||
hoe kan de levertijd nu al 6-8 weken zijn? dan krijgen ze er wel heel weinig binnen...
|
|
|||
|
|||
Als er zo nog iemand naar de Tmobile shop gaat wil hij/zij dan even vragen of je volgende week ook gewoon de telefoon in de winkel kunt halen (mits je vroeg op de stoep ligt) of dat er helemaal geen losse verkoop is volgende week....
|
|
|||
|
|||
9:30 en nog niets! Jesus!
|
|
||||
|
||||
Als de levertijd aan de telefoon nu al 6-8 weken is, waarom zou er dan een losse verkoop zijn bij "release"?
|
|
||||
|
||||
De prijzen staan er al wel op...was al wel bekend maar toch.
|
|
|||
|
|||
Ik ga nu heen half uurtje terug... Als het niet te druk is
|
|
|||
|
|||
Net er eindelijk doorgekomen. Kan ik pas bestellen vanaf 26e. (26 november loopt mn contract af) Dus maandag moest ik terugbellen.
Levertijd van de zwarte 8 weken, witte 10 weken. Lekker is dat. Belde trouwens met 0800 8104 en dan 4 toetsen. |
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|