T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Meid die ik aan de telefoon had zei dat het van de week wordt ingevoerd, ze hebben vanochtend alleen maar genoteerd en zo snel mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meid die ik aan de telefoon had zei dat het van de week wordt ingevoerd, ze hebben vanochtend alleen maar genoteerd en zo snel mogelijk mensen te woord gestaan. Je krijgt pas bevestiging als je ingevoerd bent.
Zo deed zij het iig overkomen en ach over de levertijd, komt maar een week later kan ik er niet wakker van liggen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je hem daar trouwens ook met een ander abo nemen dan T-mobile? |
|
|||
|
|||
maar ik heb gereserveerd bij me T-Shop en me nummer achtergelaten bij T-Mobile. Als ik nou teruggebeld word en ik kan reserveren moet je dan meteen het bedrag betalen?
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee vanaf hoe laat niet t-mobile klanten morgen kunnen reserveren?
|
|
|||
|
|||
Hm ik bestelde om 15:00 een iPhone 4 aan de telefoon, om 16:00 werd ik gebeld n.a.v. een terug bel notitie bleek heel mijn bestelling er niet in te staan. Vervolgens ben ik nu weer ingevoerd. De iPhone 4 32GB zwart stond er voor 129,95 in, in het systeem met een i-1000. Ik zo van, het klopt niet op de website staat die voor 89,95.
Hele discussie met het vrouwtje, uiteindelijk crediteert ze me nu 50,00 euro zodat alles weer netjes uit komt. Het is daar best wel een zooitje, ik kan er begrip voor hebben dat men het heel druk heeft. Maar had er dan voor gezorgd dat men online de bestellingen met gemak kan inschieten. Ik ben gewoon een hele dag bezig geweest om er eentje te bemachtigen, ik wou er dan ook gewoon heel graag eentje . Maja ze hadden zich beter voor kunnen bereiden. |
|
|||
|
|||
Deze url die ik via twitter kreeg lijkt nu wel goed te werken: T-Mobile.nl: voorinschrijving iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik het goed dat mensen die online het formuliertje ingevuld hebben terug gebeld worden? Ik heb zowel telefonisch als via het formulier mijn nummer ingevuld en nog niks terug gehoord van T-Mobile. Dit is zo rond 10 uur vanochtend gedaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook grappig al die voorinschrijvingen van mensen bij de shops. Denk je nu echt dat als zo'n winkel 30/40 Iphones geleverd krijgt ze op die lijst gaan kijken. Jij wilt hem toch wel hebben, en heb al €50,00 betaald. Liever een klant dan laten dokken die niet op de lijst staat, dan hebben ze het geld binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet zeggen dat ik tot nu toe altijd goede deals heb gehad bij TM, en veelal goedkope contracten en dure telefoons. |
|
|||
|
|||
Had vanmorgen mijn telefoonnummer achtergelaten om terug gebeld te worden maar na lang door proberen kwam ik er uuteindelijk toch door. Nu zie ik net dat ik gebeld ben door een geblokkeerd nummer. Tmobile belt altijd met afgeschermt nummer, voor de rest hier niemand anders! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze willen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
TIP!: Mensen die veel van de HD camera (en bijvoorbeeld iMovie) gebruik gaan maken.. Denk er serieus over na om de 32 GB versie te nemen. Het kan erg hard gaan met het geheugen als je muziek, video's, foto's, etc. op je iPhone hebt staan. Dat merk ik nu al bij de iPhone 3G met 16 GB geheugen. Ik ga zelf voor de 32 GB versie. Laatst gewijzigd door randyvdmeer; 20-07-10 om 19:37. Reden: extra info toegevoegd |
|
|||
|
|||
Ik heb via de website een reservering gedaan, maar nog geen bevestigingsmailtje of telefoontje gekregen. Is dit normaal? Of ben ik de enige?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kan iemand al inloggen op de site ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanochtend 10.30 uur reserveerformulier ingevuld. Om 17.00 uur even gebeld om te checken. Ik stond nog niet in het systeem, dus goed dat ik toch even gebeld heb. Lijkt me dus slim om dit alsnog te doen!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|