//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Meid die ik aan de telefoon had zei dat het van de week wordt ingevoerd, ze hebben vanochtend alleen maar genoteerd en zo snel mogelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 20-07-10, 16:22
MaceNL MaceNL is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Meid die ik aan de telefoon had zei dat het van de week wordt ingevoerd, ze hebben vanochtend alleen maar genoteerd en zo snel mogelijk mensen te woord gestaan. Je krijgt pas bevestiging als je ingevoerd bent.

Zo deed zij het iig overkomen en ach over de levertijd, komt maar een week later kan ik er niet wakker van liggen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 20-07-10, 16:22
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonvanwoerkom Bekijk bericht
Ik heb een zwarte 32gb iPhone 4 besteld bij the Phonehouse. Volgens hun krijgen ze hem gewoon vrijdag binnen en er staan maar enkele mensen voor me op de lijst. Dus in theorie zou ik hem gewoon de 30e hebben.

In theorie dan he.....
Heb jij gewoon gebeld naar een filiaal van the Phonehouse of naar het algemene nummer? Op hun website staat verder nog niets nieuws..

Kan je hem daar trouwens ook met een ander abo nemen dan T-mobile?
  #563  
Oud 20-07-10, 16:24
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

maar ik heb gereserveerd bij me T-Shop en me nummer achtergelaten bij T-Mobile. Als ik nou teruggebeld word en ik kan reserveren moet je dan meteen het bedrag betalen?
  #564  
Oud 20-07-10, 16:25
MLM MLM is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Iemand enig idee vanaf hoe laat niet t-mobile klanten morgen kunnen reserveren?
  #565  
Oud 20-07-10, 16:26
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Hm ik bestelde om 15:00 een iPhone 4 aan de telefoon, om 16:00 werd ik gebeld n.a.v. een terug bel notitie bleek heel mijn bestelling er niet in te staan. Vervolgens ben ik nu weer ingevoerd. De iPhone 4 32GB zwart stond er voor 129,95 in, in het systeem met een i-1000. Ik zo van, het klopt niet op de website staat die voor 89,95.

Hele discussie met het vrouwtje, uiteindelijk crediteert ze me nu 50,00 euro zodat alles weer netjes uit komt. Het is daar best wel een zooitje, ik kan er begrip voor hebben dat men het heel druk heeft. Maar had er dan voor gezorgd dat men online de bestellingen met gemak kan inschieten. Ik ben gewoon een hele dag bezig geweest om er eentje te bemachtigen, ik wou er dan ook gewoon heel graag eentje .

Maja ze hadden zich beter voor kunnen bereiden.
  #566  
Oud 20-07-10, 16:37
zuiderwijk zuiderwijk is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 8
Standaard

Deze url die ik via twitter kreeg lijkt nu wel goed te werken: T-Mobile.nl: voorinschrijving iPhone 4
  #567  
Oud 20-07-10, 17:01
morpho morpho is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Begrijp ik het goed dat mensen die online het formuliertje ingevuld hebben terug gebeld worden? Ik heb zowel telefonisch als via het formulier mijn nummer ingevuld en nog niks terug gehoord van T-Mobile. Dit is zo rond 10 uur vanochtend gedaan.
  #568  
Oud 20-07-10, 17:32
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idsp Bekijk bericht
Ik heb net iemand aan de lijn gehad maar ook mij werd verteld dat er een terug bel afspraak wordt ingepland...

Op de vraag of er korting was bij het verlengen werd mij verteld dat er alleen vaste prijzen waren ( ook voor verleggende abonnees dus )

Ik ben er eigenlijk zeker van dat ik vorige keer wel korting kreeg bij het verlengen, namelijk icm i150 de mogelijkheid om te kiezen tussen 8gb voor 1 euro en 16gb voor 30 euro.

De mevrouw van t-mobile vertelde mij dat het vorige keer ook geen kortingen werden gegeven aan verlengers ?!

Kan iemand dat bevestigen ?
Dat er vorige keer geen kortingen gegeven werden is zo'n onzin!! Heb net de pakbon van mijn iPhone 3G gepakt... En bij verlenging kreeg ik de iPhone 3G met 16GB geheugen voor € 0,- !!!!! Ik betaal op het moment € 29,95 euro per maand voor 300 belminuten (inclusief 2 jaar lang gratis 3G internet). Nu zou ik dus bij i300 € 44,95 per maand gaan betalen?! Wat een onzin... Ben al sinds Ben klant bij T-Mobile.
  #569  
Oud 20-07-10, 17:50
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Dat er vorige keer geen kortingen gegeven werden is zo'n onzin!! Heb net de pakbon van mijn iPhone 3G gepakt... En bij verlenging kreeg ik de iPhone 3G met 16GB geheugen voor € 0,- !!!!! Ik betaal op het moment € 29,95 euro per maand voor 300 belminuten (inclusief 2 jaar lang gratis 3G internet). Nu zou ik dus bij i300 € 44,95 per maand gaan betalen?! Wat een onzin... Ben al sinds Ben klant bij T-Mobile.
Idem hier. 2 jaar geleden de witte Iphone 3G 16GB met I-150 genomen en €1,00 bij moeten betalen. Ook de reden waarom ik niet ga bellen, daar schepen ze je toch af met de standaard prijzen. Ik verwacht minimaal witte Iphone 4 32GB met I-150 voor €50,00 bijbetalen. Moet ik meer betalen, dan hoeven ze niet bij mijn adres te leveren.

Ook grappig al die voorinschrijvingen van mensen bij de shops. Denk je nu echt dat als zo'n winkel 30/40 Iphones geleverd krijgt ze op die lijst gaan kijken. Jij wilt hem toch wel hebben, en heb al €50,00 betaald. Liever een klant dan laten dokken die niet op de lijst staat, dan hebben ze het geld binnen.
  #570  
Oud 20-07-10, 17:53
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
Idem hier. 2 jaar geleden de witte Iphone 3G 16GB met I-150 genomen en €1,00 bij moeten betalen. Ook de reden waarom ik niet ga bellen, daar schepen ze je toch af met de standaard prijzen. Ik verwacht minimaal witte Iphone 4 32GB met I-150 voor €50,00 bijbetalen. Moet ik meer betalen, dan hoeven ze niet bij mijn adres te leveren.
Ook grappig al die voorinschrijvingen van mensen bij de shops. Denk je nu echt dat als zo'n winkel 30/40 Iphones geleverd krijgt ze op die lijst gaan kijken. Jij wilt hem toch wel hebben, en heb al €50,00 betaald. Liever een klant dan laten dokken die niet op de lijst staat, dan hebben ze het geld binnen.
Bij jou dus ook al...?! Ik moet zeggen dat ik hem pas 23 november kan verlengen. Kan zijn dat er met die tijd nieuwe aanbiedingen komen voor bestaande klanten. Een ding is zeker bij T-Mobile... Ze zijn ZO GOED in klanten aan te trekken... Tot dat je eenmaal op die boot van hun zit... Dan kan je fluiten naar een koud glaasje water van T-Mobile.
  #571  
Oud 20-07-10, 17:55
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Bij jou dus ook al...?! Ik moet zeggen dat ik hem pas 23 november kan verlengen. Kan zijn dat er met die tijd nieuwe aanbiedingen komen voor bestaande klanten. Een ding is zeker bij T-Mobile... Ze zijn ZO GOED in klanten aan te trekken... Tot dat je eenmaal op die boot van hun zit... Dan kan je fluiten naar een koud glaasje water van T-Mobile.
Ik heb hem toen 11 juli besteld, dus de 1e dag dat hij te koop was. 2 weken later werd hij thuis afgeleverd. Dus ging toen top.

Moet zeggen dat ik tot nu toe altijd goede deals heb gehad bij TM, en veelal goedkope contracten en dure telefoons.
  #572  
Oud 20-07-10, 17:59
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Had vanmorgen mijn telefoonnummer achtergelaten om terug gebeld te worden maar na lang door proberen kwam ik er uuteindelijk toch door. Nu zie ik net dat ik gebeld ben door een geblokkeerd nummer. Tmobile belt altijd met afgeschermt nummer, voor de rest hier niemand anders! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze willen!
  #573  
Oud 20-07-10, 18:00
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
Ik heb hem toen 11 juli besteld, dus de 1e dag dat hij te koop was. 2 weken later werd hij thuis afgeleverd. Dus ging toen top.

Moet zeggen dat ik tot nu toe altijd goede deals heb gehad bij TM, en veelal goedkope contracten en dure telefoons.
Ik ben sowieso "verplicht" om te wachten op de iPhone 4 tot 23 november 2010 omdat ik hem dan pas op z'n vroegst kan verlengen. Dan is de grote chaos ook over en zijn er denk ik wel voor ons mooie aanbiedingen. Ik twijfel alleen nog (las dat iemand anders dat ook had) of ik voor 1 of 2 jaar ga verlengen. Vorige keer nam ik de 3G en kwam de 3Gs uit. Daar baalde ik wel een beetje van aangezien die toch wel een verbetering was. Wat doen jullie allemaal als jullie gaan verlengen bij T-Mobile?!

TIP!: Mensen die veel van de HD camera (en bijvoorbeeld iMovie) gebruik gaan maken.. Denk er serieus over na om de 32 GB versie te nemen. Het kan erg hard gaan met het geheugen als je muziek, video's, foto's, etc. op je iPhone hebt staan. Dat merk ik nu al bij de iPhone 3G met 16 GB geheugen. Ik ga zelf voor de 32 GB versie.

Laatst gewijzigd door randyvdmeer; 20-07-10 om 18:37. Reden: extra info toegevoegd
  #574  
Oud 20-07-10, 18:12
Barbarian Barbarian is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb via de website een reservering gedaan, maar nog geen bevestigingsmailtje of telefoontje gekregen. Is dit normaal? Of ben ik de enige?
  #575  
Oud 20-07-10, 18:15
Ipoelie Ipoelie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Ik ben sowieso "verplicht" om te wachten op de iPhone 4 tot 23 november 2010 omdat ik hem dan pas op z'n vroegst kan verlengen. Dan is de grote chaos ook over en zijn er denk ik wel voor ons mooie aanbiedingen. Ik twijfel alleen nog (las dat iemand anders dat ook had) of ik voor 1 of 2 jaar ga verlengen. Vorige keer nam ik de 3G en kwam de 3Gs uit. Daar baalde ik wel een beetje van aangezien die toch wel een verbetering was. Wat doen jullie allemaal als jullie gaan verlengen bij T-Mobile?!

TIP!: Mensen die veel van de HD camera (en bijvoorbeeld iMovie) gebruik gaan maken.. Denk er serieus over na om de 32 GB versie te nemen. Het kan erg hard gaan met het geheugen als je muziek, video's, foto's, etc. op je iPhone hebt staan. Dat merk ik nu al bij de iPhone 3G met 16 GB geheugen. Ik ga zelf voor de 32 GB of 64 GB.
vind het knap als je 64 gb te pakken krijgt.
  #576  
Oud 20-07-10, 18:17
Ipoelie Ipoelie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 56
Standaard

kan iemand al inloggen op de site ?
  #577  
Oud 20-07-10, 18:18
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Ik ben sowieso "verplicht" om te wachten op de iPhone 4 tot 23 november 2010 omdat ik hem dan pas op z'n vroegst kan verlengen. Dan is de grote chaos ook over en zijn er denk ik wel voor ons mooie aanbiedingen. Ik twijfel alleen nog (las dat iemand anders dat ook had) of ik voor 1 of 2 jaar ga verlengen. Vorige keer nam ik de 3G en kwam de 3Gs uit. Daar baalde ik wel een beetje van aangezien die toch wel een verbetering was. Wat doen jullie allemaal als jullie gaan verlengen bij T-Mobile?!
Ligt aan de aanbieding die ik krijg of ik 1 of 2 jaar pak. In principe maakt met het niet veel uit. 1 jaar is wel fijn, aangezien je altijd 1 jaar consumentengarantie hebt op hardware producten.
  #578  
Oud 20-07-10, 18:26
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Ik ben sowieso "verplicht" om te wachten op de iPhone 4 tot 23 november 2010 omdat ik hem dan pas op z'n vroegst kan verlengen. Dan is de grote chaos ook over en zijn er denk ik wel voor ons mooie aanbiedingen. Ik twijfel alleen nog (las dat iemand anders dat ook had) of ik voor 1 of 2 jaar ga verlengen. Vorige keer nam ik de 3G en kwam de 3Gs uit. Daar baalde ik wel een beetje van aangezien die toch wel een verbetering was. Wat doen jullie allemaal als jullie gaan verlengen bij T-Mobile?!

TIP!: Mensen die veel van de HD camera (en bijvoorbeeld iMovie) gebruik gaan maken.. Denk er serieus over na om de 32 GB versie te nemen. Het kan erg hard gaan met het geheugen als je muziek, video's, foto's, etc. op je iPhone hebt staan. Dat merk ik nu al bij de iPhone 3G met 16 GB geheugen. Ik ga zelf voor de 32 GB of 64 GB.
zet je 64gb te koop op ebay als je er een krijgt kun je meer als 1000 euro voor vangen sowieso
  #579  
Oud 20-07-10, 18:28
1977koen 1977koen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Vanochtend 10.30 uur reserveerformulier ingevuld. Om 17.00 uur even gebeld om te checken. Ik stond nog niet in het systeem, dus goed dat ik toch even gebeld heb. Lijkt me dus slim om dit alsnog te doen!
  #580  
Oud 20-07-10, 18:29
morpho morpho is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Ik heb via de website een reservering gedaan, maar nog geen bevestigingsmailtje of telefoontje gekregen. Is dit normaal? Of ben ik de enige?
Nee ik heb ook niks gehoord na het invullen.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.