T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door toet hmm.. kopieren plakken lukt niet.. Krijg dan alleen de html codes Maak eens een screenshotje, upload die even naar imgur.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#602
|
||||
|
||||
Hoe hebben jullie het via de site ingeschreven? ik stond voor 08:00 al te refreshen, maar dat werd op de laatste moment afgeblazen. Vanaf mijn werk probeerde ik hun telefonisch te bereiken, maar dit lukte niet. Ik heb ook mijn telefoonnummer achtergelaten, maar ben niet teruggebeld.
Op een gegeven moment kon je wel op de site een formulier invullen. Ik kon dit doen zonder in te loggen op My T-Mobile. In het formulier heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten, naam, gekozen voor de abbonnement en telefoon en dan formulier verzonden en een bevestiging op de site gekregen dat alles was gelukt. Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen. De vraag is, was dit de juiste manier van verlengen van mijn contract? Of moest ik ingelogd zijn om te kunnnen verlengen? Aan de telefoonnummer en mijn naam kan T-Mobile hopelijk mij wel terugvinden in hun systeem. Ik zou graag mijn oude nummer willen behouden bij het nieuwe contract. |
#603
|
|||
|
|||
Je kon op gegeven moment(dacht rond 10-half 11) gewoon via de My T-Mobile(inloggen dus) verlengen.
Ook kon je bellen, naar mijn weten diende het formulier dat jij hebt ingevuld puur zodat je teruggebeld zou worden. Ik hoop voor jou dat dit bovenstaande fout is, maar reken er vooral niet op. Wat zie je als je nu inlogt bij My T-Mobile en dan kiest voor bekijk en wijzig je abonnement? Bij mij staat er dit: Mijn contractgegevens Huidig tariefplan:Relax 150 Bundels:SMS Maximaal Vast Instant E-mail T-Mobile Grenzeloos '08 Startdatum contract:21 augustus 2009 Einddatum contractsperiode:20 augustus 2010 Contract vernieuwen:Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen. Ik heb telefonisch besteld, ik kan niet verifiëren dat dit goed is aangezien ik niet weet wat er bij iemand anders staat die geen iPhone besteld heeft maar wel kan verlengen, ik denk wel dat er bij mij iets in werking is gezet. Wat je het beste kan doen is morgenochtend contact opnemen met de klantenservice en het gewoon even navragen. Succes! |
#604
|
|||
|
|||
Ik had gisteren nog de mogelijkheid om te verlengen, maar nu het zelfde staan als Rhndy.
Ga er ook vanuit dat er wat in werking is gezet ! |
#605
|
||||
|
||||
@Rhndy
Dit staat er bij mij: Mijn contractgegevens Huidig tariefplan:i-150 Bundels: Startdatum contract:20 augustus 2008 Einddatum contractsperiode:19 augustus 2010 Contract vernieuwen:Je komt in aanmerking voor contractvernieuwing. --- Ik behoor niet tot de groep die perse de telefoon op 30 Juli wilt hebben, ik kijk meer uit naar de iPad. Ik wil sowieso mijn contract verlengen en vooral de nummer behouden. Straks moet ik een nieuwe abbo afsluiten en krijg ik een nieuw nummer toegewezen. Is ook een optie, maar geniet niet mijn voorkeur. Ik zal morgen maar eens bellen met hun KS. |
#606
|
|||
|
|||
Succes!
En voor de bestellers onder ons is dit dus DE bevestiging dat er iets in werking is gezet! Nu post/mail afwachten, heb van 2 medewerkers iets anders gehoord dus ik ben benieuwd! |
#607
|
|||
|
|||
Dames en heren,
Zoals jullie wel gemerkt hebben, zijn de prijzen i.c.m. de iPhone 4 + de voorinschrijvingen van start gegaan (en ondertussen alweer gestopt). Hebben jullie vragen? Want dit topic is opeens tal van pagina's rijker geworden met daarbij heel veel vragen alleen weinig antwoorden. Om een beetje duidelijkheid te scheppen kunnen jullie vragen aan mij stellen. Ik zal niet op alles antwoord kunnen geven, maar ik zal me best doen. Dus nogmaals, hebben jullie vragen? |
#608
|
|||
|
|||
Stefano?
Aantal vragen: 6-10 weken levertijd, echt? Krijgen telefonische bestellers een bevestiging/ordernummer? Zoja, hoe?(mail/post) Hoe zit t met de bumpers? Microsim zelf halen? Ik hoor graag antwoord! |
#609
|
||||
|
||||
@Stefano20
Oke, heb inderdaad ook een vraag. Ik heb het online formulier ingevuld en volgens mij was ik toen niet ingelogd op My T-Mobile. Of kreeg ik dan de formulier anders niet te zien? Is die formulier (zonder eerst in te loggen) voldoende om mijn contract met 2 jaar te verlengen? Ik wil best met jullie Klanten Service bellen, maar wellicht kan ik dat deze week beter niet doen door de enorme wachttijden. |
#610
|
|||
|
|||
Ik ook! Medewerker bij t-shop zei dat ik er een zou hebben van de 1e levering aan de shops. Duurt die levering ook nog zo lang? En 7 dagen maximaal vasthouden wat je eerder zei was volgens de verkoper onzin, hij kon hem wel een maand vasthouden omdat ik op vakantie ging...kan hij dat? Of is hij daarin helemaal vrij?
Merci! |
#611
|
|||
|
|||
@ Rhndy
- De levertijd kan/is inderdaad 6 tot 8 weken (zijn) met uitloop tot 10 weken (voor het witte model) - Dit is mij niet bekend (navraag) - Dit is mij ook nog niet bekend (navraag) - Heb je al een normaal simkaart, dan kan je deze omwisselen voor een Microsim. Normaliter kost dit 5 euro. Ik weet niet of dit kosteloos kan worden omgewisseld. @ Chytin, Wanneer heb je het formulier ingevuld? Voor een verlening van je contract moet je sowieso altijd ingelogd zijn. @ borgqueenx Toestellen worden naar mij weten max. 3 dagen. (de launchdag + 2 dagen daarop) Volgens mij was ik degene die 7 werkdagen zijn. Dit is dus niet correct. |
#612
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#613
|
|||
|
|||
|
#614
|
|||
|
|||
@Stefano; ik heb vanmorgen gereserveerd via de telefoon. De medewerker zei dat de systemen eruit lagen en dat hij het op schreef. Hoe kan ik controleren of hij het daadwerkelijk in het systeem heeft vermeld? Bij My T-Mobile staat namelijk dat mijn contract afloopt.
Ook wist hij te vertellen dat ik na 30 juli rekening moest houden met en levertijd van 5 werkdagen. Waarom zeggen de andere medewerkers 8-10 weken voor de zwarte iPhone? Moet dat volgens een script? Alvast bedankt en een fijne avond. |
#615
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info stefano kun je ook mn pm nog beantwoorden?
|
#616
|
||||
|
||||
@Stefano20
Ik hebt het formulier Dinsdagochtend ingevuld. Ik bleef maar inloggen en zoeke naar De link naar het formulier. Dit kon lange tijd niet. Op een gegeven moment werd er melding gemaakt bij iPhoneClub dat wij nu wel online konden voorinschrijven met daarbij de link naar het formulier. Ik kwam inderdaad bij zo'n formulier terecht, ik kan niet herinneren dat ik ingelogd was, tenzij Internet Explorer mijn gegevens nog vasthield. Ik heb het formulier ingevuld en verzonden en heb wel een melding op de site gekregen dat alles was gelukt en dat ik binnenkort een bevestiging zou krijgen. Dit is vooralsnog niet gebeurd, waarschijnlijk door de drukte, of omdat er iets niet goed is gegaan. Edit: hierbij de link naar het formulier die je zonder in te loggen kan invullen. http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h...g-iphone4.aspx Grote vraag is of T-Mobile mijn gegevens kan uitfilteren en mijn contract kan verlengen. Opzich zou telefoon nummer en mijn naam afdoende moeten zijn. Laatst gewijzigd door Chytin; 21-07-10 om 01:38. |
#617
|
|||
|
|||
Oh, als ik wil verlengen via My T-Mobile, zie ik wel het volgende in mijn scherm staan.
Laatst gewijzigd door NiekR; 21-07-10 om 01:25. Reden: Afbeelding werkte niet mee |
#618
|
|||
|
|||
Stefano, late reactie maar ik heb ook nog een vraag die niet door een van de callcenter-medewerkers kon worden beantwoord. Ik moest maar naar de desbetreffende T-Shop toe, en laat ik nou net niet in een stad wonen en laat het nou net een half uurtje rijden zijn .
Ik heb bij de niet officiële voorinschrijvingen een reservering gedaan in een T-Shop, hierbij heb ik 50 euro aanbetaald. Ik zou dan gecontacteerd worden wanneer de iPhone 4 voor mij klaarlag. Zit er op die reserveringen ook een levertijd van 6-10 weken? Of kan ik deze gewoon 30 juli komen ophalen? (Ik was daar trouwens de eerste op de lijst.) |
#619
|
||||
|
||||
Vanmorgen even gekeken bij My T-Mobile, mijn aanvraag is kennelijk verwerkt. Ik zeg: netjes (en excuus voor het slechte plaatje, niet netjes).
__________________
Wiki: Begrippen Wiki: Handleidingen => geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
|
#620
|
|||
|
|||
ik heb kwart over 8 gisteren alles besteld via de 0800 lijn, en ben niet meer gebeld en heb geen email gehad, moet ik mij zorgen gaan maken?
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|