T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sedat ik heb via de website een voorinschrijving gedaan (om circa 10.00u) voor een zwarte 16gb. Tot op heden alleen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik denk alleen dat als je een verlening hebt je een brief ontvangt..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een abb. bij Tmobile.. is in april al afgelopen. Ik heb gewacht op de iphone 4. Geld dat niet als een verlenging? Ik kan overigens in MyTmobile nog steeds contractverlengen.
|
|
||||
|
||||
Als je je abonnement niet hebt opgezegd dan kun je gewoon verlengen. Je abonnement loopt namelijk gewoon door.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je hierbij de 24 maanden sms (a 9.95 per maand) weg laat is de optie met een relex abonnement veel goedkoper. Kan zelfs met een relax online 25 abonnement. Dan betaal je maar 79 euro voor de iphone 4 16 GB. En web & walk is inderdaad het eerste jaar gratis |
|
|||
|
|||
maar is de snelheid van je internet dan niet een stuk lager dan met een i300 abbo? dan zou ik het voor die paar tientjes niet doen..
hoezo krijg je trouwens een 32 GB voor maar 190 bij een i300 abbo ipv 279? |
|
|||
|
|||
bij mij hetzelfde. Iets eerder besteld (09:45), maar nog geen brief ontvangen. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan.
|
|||
|
|||
hier hetzelfde. Ook ik heb gewoon recht op verlening. Hopelijk nemen ze snel contact op. Ik zit in het buitenland en ik laat mijn post sturen naar me buren en zij zouden mij op de hoogte brengen. Dus bellen zou fijn zijn. De mail vind ik ook goed, maar hoe moet ik dan die iphone bestellen.. nou ja, we zien het wel.
|
|
|||
|
|||
Zelfde hier. Ook recht op verlenging, ook rond 09:45 voorinschrijving gedaan via het webformuliertje, en alleen een bevestigingsmail van T-Mobile ontvangen. Ik wacht het rustig af, die brief zal begin volgende week wel komen. In de bevestigingsmail zeiden ze dat ze binnen 5 werkdagen informeren over de status van de voorbestelling. Dat zou in mijn geval uiterlijk a.s. woensdag zijn.
Laatst gewijzigd door Synthetika; 25-07-10 om 20:36. |
|
|||
|
|||
wat me nu nog niet helemaal duidelijk is, als ik een relax online abbo neem, zit daar dan al internet bij? of komt daar dan nog 14,95 bij?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de brief al thuis ontvangen van de contract verlenging.. het enige waar ik mee zit is het feit dat ik een 32 gb wit had besteld... Deze heb ik al laten omzetten naar een 32gb zwart en de medewerker wist mij te verzekeren dat het geen effect had op mijn levering.. iemand hier ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Nog 4 (5) dagen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had niet het idee dat TM er wakker van lag hahaha |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat het een nieuwe order wordt, maar dat de volgorde in een andere lijst wordt bijgehouden.
|
|
|||
|
|||
T-Mobile doet helemaal niet moeilijk, als je vraagt om een order- en/of salesnummer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het komt er op neer dat T-Mobile gewoon veel te veel orders heeft gekregen en zelf totaal nog niet weten hoeveel iPhones er nou geleverd worden. Er is te veel onduidelijkheid, ik zelf heb de iPhone besteld via de telefonische helpdesk, mijn broertje heeft besteld in de T-Mobile shop. Mijn broertje werd later op de dag gebeld dat zijn telefoon via koerier wordt opgestuurd en dat hij deze dus niet kan ophalen bij de shop.
Dat terwijl een T-Mobile medewerker mij van de week telefonisch vertelde dat de ontvangen iPhones worden verspreid over de shops, derden leveranciers en de bestellingen welke hun zelf hadden ontvangen. Wel werd mij tot 3x toe verteld dat ik bij de eerste lichting zit en mijn telefoon dus niet later zou ontvangen dan de rest van Nederland. Toen ik vroeg van; kan ik beter mijn bestelling annuleren en in de rij gaan liggen bij T-Mobile op de lijnbaan in Rotterdam antwoorde de medewerker: Nee ik vrees dat dat geen zin heeft, we verwachten tot de lijnbaan en andere shops exact het aantal toestellen welke gereserveerd zijn krijgen, u kunt dan wel een nieuwe order plaatsen maar dan zult u zeer zeker niet met een iPhone de winkel uitlopen. Ik begrijp dat de interesse overweldigend is, maar een beetje meer duidelijkheid over leverancier zou zeer fijn zijn. |
|
|||
|
|||
Tja, t-mobile heeft mij beloofd dat ik een witte kreeg binnen 6-8 weken.. is lang maar zal er mee moeten leven..
En beter komen ze hun belofte na anders mogen ze mij gratis een zwarte geven Of ze moeten voor de 30ste komen met dat de witte later geleverd gaat worden en of ik dus wil switchen naar een zwarte, dan wil ik er nog wel voor betalen.. |
|
|||
|
|||
Ze weten nog helemaal niks over de levertijd van de witte iphone 4, ik heb zaterdag middag gebeld omdat mijn bevestingsbrief verkeerd was, ik vroeg dus hoelang de levering ging duren voor mijn witte 32 gb, hij zei gewoon 10 weken. toen ik vertelde over dat Apple met de verflaag zat etc zei hij dat hij daar niks van afwist en dat de iphone gewoon 10 weken op zich liet wachten,
Ik vindt het maar vaag wat de communicatie betreft, aangezien mijn contract pas in juni volgend jaar ingaat vindt ik het tot nu toe wel best, als hij maar voor juni volgend jaar in mijn bezit is. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg 6-8 weken te horen toen ik hem bestelde.. hoe laat heb jij hem besteld?
|
|
|||
|
|||
Ik had al om 8 uur gebeld aangezien ik naar anderhalf uur wachten van de lijn werd gegooid heb ik het nog eens om half 11 geprobeerd en deze keer was ik al binnen 2 min geholpen.
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|